eitaa logo
نقطه.
116 دنبال‌کننده
138 عکس
41 ویدیو
2 فایل
مُحِب نقطه گاهی اوقات ویرگول قوم و خویش علامت سوال اگر کاری داشتی: @injanebb
مشاهده در ایتا
دانلود
، از روی آفتاب و ماه و ستارگان شرمنده‌ام، از انس و جان شرمنده‌ام، حتی از روی شیطان شرمنده‌ام، که همه در کار خود استوارند و این سست عهد، ناپایدار. علامه حسن زاده آملی
بابابزرگم نوه های دخترشو "بانو" صدا میکنه و خب ؛زیباست:)
بابا بخدا یکی از عوامل رشد آدما صحبت کردن با انسان های مخالف عقیده خودشونه ..نمیگم بیا حرف بزنیم قانعت کنم میگم بیا حرف بزنیم تو مصمم تر بشی رو اعتقاداتت
دوستان پاییز داره تموم میشه اگه تاحالا با برگ درخت جلو صورتتون عکس نگرفتید از فرصت استفاده کنید... وگرنه امتیاز این مرحله رو از دست میدید
چجوری میشه روز تولد غمگین بود و امیدجبران گذشته رو نداشت و یا از آینده ترسید ،وقتی با دعاهای ضمیمه تبریک تولدهای عزیزهات کلی امید و انرژی ذخیره کردی...
از سوسول و بچه ننه بودن بچه های دهه نود همین بس که تو شعر کی خوبه ؟خدا. کی بده؟ شما. به جای اینکه بگن من بدم من بدم اومدم(و بعد به طرف شخص حمله ور بشن) میگن با این سرعتی که دارم مامانمو میارم..مامانم چاقالو بابایم سبیلو و...
نقطه.
از سوسول و بچه ننه بودن بچه های دهه نود همین بس که تو شعر کی خوبه ؟خدا. کی بده؟ شما. به جای اینکه بگ
قیافه ماهایی که قدیما بعد از گفتن اومدم تو این بازی کشته میدادیم:
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حالا که بحث بچگیه باید بگم من واقعا بچگی تفکرات تباهی داشتم... چون تن صدام بالا بود بهم میگفتن بلندگو قورت دادم..و من همیشه فکر میکردم چطوری تو دهنم جاش دادم؟چرا اصن همچین خاطره ای رو یادم نمیاد؟چرا کسی جلو مو نگرفت که قورتش ندم؟
یا فکر میکردم نماز شکسته نمازیِ که با مهر شکسته انجام میشه
همینطور فکر میکردم که ما تویِ کره زمین زندگی میکنیم تا یک نقاشی این مدلی دیدم👇