🔰 سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزبالله لبنان:
👈🏻 آمریکا عامل انتقال داعش به افغانستان است
🔹 لبنان هم بخشی از طرح و برنامهی داعش بود. اگر نقشهای را که داعش برای دولت خود ترسیم کرده بود، مشاهده کنید، میبینید لبنان هم بخشی از دولت خودخواندهی آنان بود.
🔹 در عراق در روزهای نخست، رسانههای کشورهای حاشیهی خلیج فارس از داعش بهعنوان انقلابیون و شکلگیری انقلاب در عراق یاد میکردند. برخی دنبالهروهای سفارت آمریکا در لبنان هم از تروریستها بهعنوان انقلابیون یاد کردند.
🔹 ترامپ که رئیسجمهور آمریکا بود، نهفقط در تبلیغات انتخاباتی برای پیروزی در دورهی پیش، بلکه در طول چهار سال ریاستجمهوری خود همیشه در مقابل چشم و گوش جهانیان میگفت داعش ساختهی دست اوباما و کلینتون است.
🔹 آمریکا لبنانیها را منع کرد که تکلیف نبرد با داعش را در مرزهای شرقی تعیین کنند. این طرح آمریکا برای منطقه بود؛ طرحی که اکنون در سراشیبی قرار گرفته است.
🔹 امروز در افغانستان با تحولاتی روبهرو هستیم که نهتنها ما، بلکه آمریکاییها هم آن را گواهی از شکست، ناکامی و سقوط کامل آمریکا میدانند. باید به آنچه که در افغانستان گذشت و میگذرد به دقت نگریست.
🔍 ادامه مطلب را بخوانید👇
https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=48596
هنگامی که یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی میایستد و همه را وادار به تکریم میکند کار با عظمتی انجام شدهاست.
#رهبری
هرچه بیشتر دوست شان بداریم.mp3
1.45M
🎥 #ببینید| #پادکست «شباهت به امام»
🔺گزیدهای از بیانات مرحوم آیت الله مصباح یزدی در باب «لزوم شناخت امام علیهالسلام»
🏴@mesbahyazdi_ir
📌 چه اموالی از امام حسین(ع) غارت شد؟
طبق برخی گزارشها،
شمشیر، شلوار، قطیفه(حوله مخملی)، کفش، عمامه، پیراهن و زره امام حسین(ع) غارت شد.
📌عواقب دزدان:
کسی که شلوار را دزدید، دستانش در تابستان خشک می گردید و در زمستان از آن چرک و خون می آمد.
کسی که عمامه را دزدید، دچار بیماری جذام گردید و بنا بر قولی تا بر سرش گذاشت دیوانه گردید.
کسی که پیراهن را دزدید دچار پیسی شد و موهایش ریخت.
📌غارت انگشتر، آری یا نه؟!
طبق برخی گزارش های متاخر(ضعیف) بجدل بن سلیم، انگشت امام را قطع کرد و انگشترش را غارت کرد. اما طبق روایت شیخ صدوق، امام #صادق(ع) فرمود:
امام حسین(ع) به امام سجاد(ع) امامت را وصیت کرد و انگشترش را به دست او کرد و این انگشتر اکنون به من رسیده است و من آن را در هر جمعه به دست می کنم و با آن نماز می خوانم.
📚شیخ صدوق، الأمالي، ص۲۰۷-۲۰۸،
📚سیدبن طاووس، الملهوف، ص۱۷۸،
📚طبری، تاریخ، ج۵، ص۴۵۴-۴۵۵،
📚ابن اعثم، الفتوح، ج۵، ص۱۱۹؛
📚ابن شهرآشوب، المناقب، ج۴،ص۶۵.
#مناسبتی
#محرم
#خطر_انحراف_برخی_طلاب
🌀 مراجع تقلید و رهبری خود را تابع قوانین پزشکی میدانند
📝 نباید یک طلبه با یک ماه آموزش دیدن، مغازه طب سنتی راه بیندازد.
👤 آیت الله رشاد، رییس شورای حوزههای علمیه استان تهران
🔸 با نهایت تأسف، شاهد #انحراف در بین برخی طلاب و استادان هستیم و آن پرداختن به اهدافی است که رسالت ما نیست؛
🔹 یک معمم را پیدا میکنیم که طب سنتی به راه انداخته است و میگوید خاصیت فلان گیاه این است که اگر چشم درد کرد این گیاه را بخور، آیا کار ما این است؟
🔻 من در مقام انکار نیستم بلکه در مقام آسیبشناسی هستم. سالهای متمادی است که طب سنتی درجا میزند و اگر قرار است کار شود،
♨️ نباید یک طلبه با یک ماه آموزش دیدن مغازه طب سنتی راه بیندازد.
❓ چگونه میتوان با خبر واحد بیسند که حجیت ندارد، به درمان مردم بپردازیم؟
اگر چیزی به نام طب سنتی و روایت داریم، حداقل باید در حد اطمینان عقلایی باشد. در زمان شیوع کرونا دو اتفاق افتاد، یکی آبرومندی علمای شیعه و دیگری آبروریزی علم جدید.
✅ همه مراجع و رهبری خود را تابع قوانین پزشکی دانستند و رعایت کردند.
⛔️ آن وقت چهار تا طلبه میگویند ما واکسن نمیزنیم و اگر بزنیم احساسات جنسیتی انسان عوض میشود!؟
متاسفانه آبروی حوزه و علما از سوی برخی طلاب جوان با حرفهای ناپخته آسیب میبیند.
#واکسن
🌐 خبرگزاری رسا
28.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 سبک زندگی غلط، ریشه در فرهنگ غلط حاکم بر اذهان دارد | پادکست
🔺اگر ما اسراف داریم، اگر ما تقلید کورکورانه داریم، اگر ما سبک زندگی غلط داریم، اینها ناشی از مشکلات فرهنگی است. فرهنگ حاکم بر ذهنها است که در عمل این مشکلات را به وجود میآورد. زندگیهای تقلیدی، زندگیهای تجملاتی و اشرافیگری، اینها غالباً منشأ و ریشهی فرهنگی دارد.
#سبک_زندگی
#فرهنگ
🕰 ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
#رهبری
💥 فروش مجازی کتاب #گفتمان_عدالت
(مناسبات عدالت و بایستههای عدالتخواهی)
📝 اثر استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری
📚 206 صفحه (40 هزار تومان)
⚡️ با 10 درصد تخفیف و ارسال پُستیِ ارزان
📜 اگر بخواهيم در مقياس حکومت براي تحقق عدالت برنامهریزی کنيم، بايد عدالت را بهصورت يک پيوستار در حوزههای مختلف اجتماعی، اعم از «سياست و فرهنگ و اقتصاد»، ببینیم و دنبال کنيم. نباید عدالت اقتصادی را اصل قرار دهیم و عدالت سیاسی و فرهنگی را نبینیم. نباید عدالت ملی را بریده از عدالت منطقهای و جهانی ببینیم. نباید از عقبه و زیربنا و ریشۀ بیعدالتی غفلت کنیم و فقط به کف و خروجی و شاخه مشغول شویم.
اگر به دنبال تحقق عدالت در جامعه هستيم، بايد الگوی توسعه و پیشرفت اجتماعي ـ که همۀ عرصههاي اجتماعي را بهصورت يک پيوستار تحت پوشش قرار میدهد ـ الگوي مبتني بر عدالت باشد و مناسبات عدالت را محقق کند. اگر الگوي توسعه و پيشرفت، اسلامی نبود، قاعدتاً نباید توقع تحقق عدالت را در موضوعات خُرد داشته باشيم.
🌀 لینک خرید آسان:
🌐 https://bookroom.ir/track/560cA9
#محتوای_پیشنهادی