🌊موج؛𝑚ᩘ𝑜𝑗
عه کیمی جون برا توام شیش ستاره بگیره؟
نه عزیزمممم من هواپیماشخصی دارم💆🏻♀
هدایت شده از قشاع
یه تعبیری تو زبان کردی هست به اسم «باوان» ترجمه سادهش میشه جگرگوشه ولی خب اصلش از بابان و بابا میاد، یعنی خانه پدری. چیزی فراتر از جگرگوشه. وقتی بهت میگه باوانِم یعنی داره با زبون بی زبونی میگه اونقدر با روحم آمیخته شدی که حال ریشه ی منی🤍🥲
بفرست براش.
«فور نیست»