-پیامی برای تمامی ساینها🌀:
+از قطع ارتباط با هیچکس ناراحت نشید،چون انقدر بهش فرصت دادید که مطمئن شدید بی ارزش و به درد نخوره.
کرئوس،اونقدر برای فهمیده شدن انرژی گذاشتی که یادت رفت خودت هم ممکنه نفهمی از زندگی چی میخوای.
تائوروس،حواست باشه،این طرف دیوار تنهایی،اون طرفش انزواست،مرز بینشون خیلی باریکه.
دیدیموئی،هنوز داری تاوان اشتباهی رو میدی که خودت هم متوجه نیستی کی مرتکب شدی،حواست باشه به کارهایی انجام میدی که سردرگم نشی.
دیدیموئی،بخشیدن خودت خیلی سختتر از بخشیدن بقیه است،ولی تنها راه خلاص شدنه.
کارکینوس،منتظر یه ″اگه″ هستی که زندگیت رو عوض کنه؛اگه اون شخص برگرده،اگه اون پول جور بشه…ولی زندگی واقعی همین اگههاییه که هیچوقت اتفاق نمیافتن.
کارکینوس،تو دوباره میتونی برگردی به اون کارکینوسی که یه روزی بودی.
یا حداقل میتونی یه کارکینوس ایدهآل بسازی از خودت.
𓏲࣪✧𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
لئون،تو متخصص اینی که وقتی حالت بده،بقیه رو بخندونی.
لئون،این هنر نیست،یه جور خودزنی عاطفیه که آخرش خودت رو از درون خالی میکنه.