پارتنوس،یه دردی داری که به هیچکس نمیگی،چون میترسی درک نشی یا فکر میکنی خودتو ضعیف جلوه میدی.
𓏲࣪✧𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
زوگوس،زیادی دلسوزی برای همه،جز خودت.
زوگوس،یه روز بیدار میشی میبینی همهی اونایی که براشون فداکاری کردی،حتی اسمت رو هم یادشون نیست.از الان شروع کن،یه ذره از اون مهربونی رو خرج خودت کن.
توکسوتس،فکر میکنی بقیه خیلی خوشبختتر از تو هستن؟همهشون دارن نقش بازی میکنن.
ایگیکروس،هنوز داری مکالمه کسی رو که رفته،توی ذهنت جواب میدی؟ول کن این داستان رو.