ᬊ🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆:
-جولای و آگوست ۲۰۲۶ رو در تقویم علامت بزنیم چون وقایع اون در تاریخ ثبت میشه.
تصور کنید:نود جنوبی وارد لئو میشه،
و نود شمالی وارد آکواریوس،
آکواریوس نشان توده مردمه و لئو نشان حاکمیت!
ژوپیتر هم وارد لئو میشه و روبروی پلوتو خدای تغییرات ریشهای در آکواریوس قرار میگیره. پلوتو در آکواریوس میخواد مردم قدرتمند بشن و سیستم حاکمیت مطلقه رو به چالش قدرتی میکشه.
-اگه کافی نیست: مارس،جنگجوی بیکله اتشین هم وارد لئوی حاکمیت میشه.
پلوتو و نود شمالی در آکواریوس،مارس و ژوپیتر و نودجنوبی در لئو،
-اگه کافی نیست: خورشید گرفتگی هم در نشان لئو-حاکمیت- و البته روی محور آکواریوس و لئو رو داریم.
به نظر شما آیا سیستم مردم و حاکمیت با این بمب های انرژی ثابت میمونه؟اصلا و ابدا!
-راشل.
𓏲࣪✧𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
ᬊ🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆: -جولای و آگوست ۲۰۲۶ رو در تقویم علامت بزنیم چون وقایع اون در تاریخ ثبت میشه. ت
ᬊ🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆2:
-لئو در ارتعاش پایین:
-پادشاهی مطلق،
-ایگو،
-مرکزیت قدرت انحصاری،
و رهبرانی که میخوان خورشید فقط دور اونها بچرخه.
-آکواریوس:
-مردم،
-شبکهها،
-تکنولوژی،
-اعتراض و انقلاب،
-آینده،
و توزیع قدرت،عدالت اجتماعی و برابری
+وقتی نود شمالی وارد آکواریوس میشه، مسیر تکامل جمعی به سمت:
-غیرمتمرکز شدن قدرت،
-بیداری جمعی،
-تکنولوژی،
و شکستن ساختارهای قدیمی برای آیندهای متفاوت میره.
و نود جنوبی در لئو یعنی:سیستمهای مبتنی بر ″من مطلق″ شروع به تخلیه کارمایی میکنن.
برای همین این تابستون از نظر آسترولوژیکی واقعاً غیرعادیه.
-راشل.
کرئوس،برو سراغ خاطراتت..عکسها،ویدیوها و... کمکت میکنه شاید باز خودتو پیدا کنی.