eitaa logo
𓏲࣪✧‌𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
3.7هزار دنبال‌کننده
7 عکس
1 ویدیو
0 فایل
″𝑰'𝒎 𝑯𝒆𝒍𝒆𝒏; 𝒂 𝒃𝒍𝒆𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒄𝒖𝒍𝒕𝒖𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒊𝒇𝒆, 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚, 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒐𝒓𝒎 𝒐𝒇 𝑨𝒔𝒕𝒓𝒐𝒍𝒐𝒈𝒚🌀″ ✰⋆。:゚・*☽:゚・⋆。✰⋆。:゚ 𝙥𝙧𝙤𝙩𝙚𝙘𝙩𝙤𝙧🫐:‌ @ProtectorHellen تبلیغات🧍🏻‍♀️:eitaa.com/SaturnAds
مشاهده در ایتا
دانلود
هیدروخوس،منتظر باش یه چیزی ذهنت رو درگیر کنه.
ایخ‌تی‌ئس،ازش فاصله بگیر و خودت باش.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆: -پس از پیوند شیرین ونوس و ژوپیتر ماه در آریس پیش میاد تا به پیوند با سترن برسه. و مرکوری در کنسر احساسی در چالش با هر دو قرار میگیره. لحن جهان امروز اصلا و ابدا لطیف نیست. شبیه مربی نظامیه، نه مادر مهربان. و قطعا… مربی نظامی هم معمولاً وسط تمرین نمی‌گیه:عزیزم اگر احساساتت رو کامل پردازش کردی و‌گریه‌ات تموم شد،حالا بیا کلاغ پر برو. به این ترتیب که: مرکوری در کنسر می‌خواد از حافظه،احساس،گذشته، و امنیت روانی و خونه حرف بزنه. اما سترن در آریس می‌گه:احساساتت مهم هستن،ولی کافی نیستن. تصمیم بگیر. مسئولیت بپذیر. شفاف باش بعد ماه در آریس وارد می‌شه و مثل کسی که بنزین روی آتیش ریخته، واکنش‌ها رو سریع‌تر می‌کنه. در نتیجه: آدم‌ها زودتر تحریک می‌شن. لحن‌ها خشک‌تر یا دفاعی‌تر و‌ یا توبیخی و سرزنشی می‌شن. سوءبرداشت بالا می‌ره. احساس می‌کنیم کسی ما رو نمی‌فهمه. یا برعکس،حس می‌کنیم مجبوریم خودمون رو ثابت کنیم. و مهم‌تر از همه:ممکنه ذهن،خسته‌تر از حد معمول بشه. شرایط اصلا برای مصاحبه کاری و انجام کارهای قانونی و مدیریتی و تکمیل مدارک و رفتن به سفر مناسب نیست! -راشل.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
𓏲࣪✧‌𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
ᬊ🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆: -پس از پیوند شیرین ونوس و ژوپیتر ماه در آریس پیش میاد تا به پیوند با سترن برسه
🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆2: -این انرژی فشار روانی ایجاد می‌کنه. احساس افسردگی و ناامیدی،یا برون ریزی خشم یا حمله یا دفاع و حس تنهایی ″هیچ‌کس منو نمی فهمه....هیچ‌کس منو دوست نداره″ اما درک مهم این ترنزیت دقیقاً همین‌جاست که سترن نمی‌خواد مارو نابود کنه. می‌خواد واکنش احساسی رو تبدیل کنه به بلوغ رفتاری. یعنی: قبل از فرستادن پیام، مکث کنیم و نفس بکشیم، قبل از قطع رابطه،فکر کنیم نه با تنش احساسی. قبل از نتیجه‌گیری، بررسی واقعیت. قبل از جنگ،تنظیم سیستم عصبی. چیزی که الان خطرناکه تصمیم دائمی از روی احساس موقت هستش. از طرف دیگه،این انرژی برای: برنامه‌ریزی جدی، تعیین حد و حدود و مرزگذاری، گفتگوهای سخت و بالغانه و منطقی و ضروری و بیان انتظارات، و دیدن نقاط ضعف واقعی یک رابطه یا پروژه خیلی مفیده!! پس مهم اینه که چطور با این انرژی همراه بشیم. و بدونیم که اصلا در این میونه ناز و نوازش در کار نیست. -راشل.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
𓏲࣪✧‌𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
ᬊ🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆2: -این انرژی فشار روانی ایجاد می‌کنه. احساس افسردگی و ناامیدی،یا برون ریزی خشم
🔭᭄𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗸𝘆3: -آیا امروز،با فشار سترن روی ماه و مرکوری،فروپاشی احساسی از درون رو تجربه کردید؟تا جایی که شاید زبان از بیانش قاصر باشه؟ خود سرزنشی و توبیخ درونی خودتون رو چی؟ یعنی سرزنش های درونی بعد از برون ریزی احساسی،که چرا اصلا فلان کار رو کردم و فلان جا رفتم و .... حالا شاید موضوع اصلا مربوط به سال ۲۰۲۵ باشه نه الان. احساساتی که یه زمانی سعی کرده بودید دیگه بهش اهمیت ندین آیا با جزییات بیرون ریخت؟ این دقیقا چیزی بود که اونقدر سنگین بوده که قبلا حتی نتونسته بودید اون رو براحتی هضم کنید و گیر کرده بود در جایی از روح و انسداد داده بود و حالا باید بالا می‌اومد. سترن اینجوری آدم رو به بلوغ احساسی می‌رسونه. امروز قرار بود اون چیزها به مرحله برون ریزی و تخلیه و رهایی برسه تا فضا باز بشه برای چیزی که با روح شما در امتداد باشه، و این ممکنه کاملا درونی باشه و اصلا فشاری از بیرون دریافت نشده باشه. مثلا با دیدن یک عکس با یک تابلو ممکنه شما به این نقطه رسیده باشید. اگر تجربه در کامنت های اینستاگرام بنویسید.نه در ایمیل بلکه در کامنت! چون این انسداد احساسی حتی راه دریافت برکت مالی و عاطفی رو بسته بود و حالا بعد از پیوند پر برکت ونوس و ژوپیتر باید اینا بیرون می‌ریخت تا مسیر برای بذر برکت باز بشه. چون این قلمبه های احساسی سرکوب شده خفقان آور از گذشته راه لوله های دریافت برکت رو برای شما بسته بودن. چه کسایی بیشتر ممکنه تجربه کرده باشن؟ خورشید و ماه و صد البته رایزینگه: جمنای، کنسر،آکواریوس،کپریکورن،آریس،لیبرا و ویرگو! -راشل.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کرئوس،عجله نکن اصلا.هرچیزی به وقتش.
تائوروس،طرف خیلی عجیب غریبه بنظرم.
دیدیموئی،از یه چیزی ساده رد شدی که بنظرم باید بیشتر روش زوم میکردی.