بعد از مدتها (سالیان دراز) رفتیم امامزاده آقاعلی عباس.
دلم برای تفریحات کوتاه، اما بدون اضطراب و نگرانی برای فردا تنگ شده بود :)
امروز زندگی جالب بود. نگاهم به زندگی هم جالب بود. امروز رو دوست داشتم. به هرچیزی که نگاه میکردم یه لبخند ناخودآگاه روی لبام میومد :)
1404/08/23
#life
سبزِ متمایل به نارنجی.
هر پیامی که میذارم یکی لفت میده. خداروشکر😂
حتی با اینم یکی لفت داد🤣
هدایت شده از 𝙞𝙣𝙣𝙚𝙧 𝙗𝙡𝙪𝙚
دبیرستان اینجوریه که اگه دوازدهم باشی و کتاب دو سال پایین ترت رو دست یکی از بچه های دهمی ببینی، نمیگی "وای اخی یادش بخیر اینارو! "
میگی " وای شت هنوز تست اینارو نزدم "🗿
یه وقتایی اینطوریام که وای دنیا به آخر رسیده. و دو دقیقه بعدش؟ بله. هنوز دارم زندگی میکنم.
حقا که هیچ حالی ماندگار نیست.