بعد از مدتها (سالیان دراز) رفتیم امامزاده آقاعلی عباس.
دلم برای تفریحات کوتاه، اما بدون اضطراب و نگرانی برای فردا تنگ شده بود :)
امروز زندگی جالب بود. نگاهم به زندگی هم جالب بود. امروز رو دوست داشتم. به هرچیزی که نگاه میکردم یه لبخند ناخودآگاه روی لبام میومد :)
1404/08/23
#life
سبزِ متمایل به نارنجی.
هر پیامی که میذارم یکی لفت میده. خداروشکر😂
حتی با اینم یکی لفت داد🤣
هدایت شده از 𝙞𝙣𝙣𝙚𝙧 𝙗𝙡𝙪𝙚
دبیرستان اینجوریه که اگه دوازدهم باشی و کتاب دو سال پایین ترت رو دست یکی از بچه های دهمی ببینی، نمیگی "وای اخی یادش بخیر اینارو! "
میگی " وای شت هنوز تست اینارو نزدم "🗿
یه وقتایی اینطوریام که وای دنیا به آخر رسیده. و دو دقیقه بعدش؟ بله. هنوز دارم زندگی میکنم.
حقا که هیچ حالی ماندگار نیست.
دیروز محیا بهم گفت رفتی خونه برا خودت اسپند دود کن. امروز برگشتنی از کتابخونه تصادف کردیم.
به هرحال خوشگلیه و دردسراش دیگه..