eitaa logo
74 دنبال‌کننده
64 عکس
141 ویدیو
2 فایل
درباره خودم @Ali_122_1 گپ چت https://eitaa.com/joinchat/1497695451C0820ab67d2 🔸| عضو مجموعه اسلامیک «𝐈𝐆» 🔰| https://eitaa.com/Islamic_Collection
مشاهده در ایتا
دانلود
بابام رفت با هلیکوپتر بجنگه :))
بابات نیرو انتظاماتیه ؟
.
بابات نیرو انتظاماتیه ؟
اره ولی باید برن منطقه رو پوشش بدن بعدش دوشکا و هم دارن اگر میخواستن فرود بیان یا ارتفاع کم کردن بزنن (فکر کنم) و البته برن دنبال خلبان
چون پدرم میگفت یه پژو از پیشمون با سرعت نسبتا بالا گذاشت یه سفید مو بور هم توشون بود
چرا اون باید بره ؟
عکسی که دنبال خلبان هستم دارم
😂😂😂
.
فیکه
شبیه اناده ارماسه
.
چرا اون باید بره ؟
خب مشتی همین نیرو انتظامی توی تیر اندازی و گشت زنی ماهر تر ارتش و سپاهه