.
بابات نیرو انتظاماتیه ؟
اره
ولی باید برن منطقه رو پوشش بدن
بعدش دوشکا و هم دارن اگر میخواستن فرود بیان یا ارتفاع کم کردن بزنن (فکر کنم)
و البته برن دنبال خلبان
.
چرا اون باید بره ؟
خب مشتی
همین نیرو انتظامی توی تیر اندازی و گشت زنی ماهر تر ارتش و سپاهه