.
چرا اون باید بره ؟
خب مشتی
همین نیرو انتظامی توی تیر اندازی و گشت زنی ماهر تر ارتش و سپاهه
.
خب مشتی همین نیرو انتظامی توی تیر اندازی و گشت زنی ماهر تر ارتش و سپاهه
چون همیشه گشت میزنن و باید با خلافکارا بجنگن