eitaa logo
دانلود
بسم الله جدی ۳۱ شهریوره؟!
عیدتون مبارککک✨✨
همین که روز آخر تابستون رو با دختر داییم میگذرونم باعث میشه تابستونم خوب تموم بشه.
هدایت شده از چمنهای‌بلند دشت‌هرسیلیا.
[The world’s not perfect, but it’s not that bad If we got each other, and that’s all we have I will be your lover, and I’ll hold your hand You should know I’ll be there for you]
خب دیگه جدی وقته خوابه که فردا بریم مدرسه😔😭
شب آخر تابستونتون بخیرر
and fall is here :)🍂
از اینکه تو مدرسه با دوستام هستم واقعا خوشحالم و در عین حال از اینکه بین همسن و سال های خودم هستم واقعا ناراحتم.
دقیقا اگه بخوام حسم نسبت به مدرسه رو توی یه جمله خلاصه کنم: oh i love it and i hate it at the same time.