همین که روز آخر تابستون رو با دختر داییم میگذرونم باعث میشه تابستونم خوب تموم بشه.
[The world’s not perfect, but it’s not that bad
If we got each other, and that’s all we have
I will be your lover, and I’ll hold your hand
You should know I’ll be there for you]
از اینکه تو مدرسه با دوستام هستم واقعا خوشحالم و در عین حال از اینکه بین همسن و سال های خودم هستم واقعا ناراحتم.
دقیقا اگه بخوام حسم نسبت به مدرسه رو توی یه جمله خلاصه کنم:
oh i love it and i hate it at the same time.