eitaa logo
دانلود
امروز خیلی قشنگ بودد.
ظهر که داشتم پیاده میومدم خونه، یه بارون قشنگی میومد و هوا واقعا خیلی خوب بودد. بالاخره قم پاییز شد.😂😭
امروز کارنامه ها رو دادن و با وضع نمره هام واقعا باید میرفتم انسانی💆🏻‍♀
اگه "😭😂" رو از من بگیرن عملا لالم.
تایید میکنم