ظهر که داشتم پیاده میومدم خونه، یه بارون قشنگی میومد و هوا واقعا خیلی خوب بودد.
بالاخره قم پاییز شد.😂😭
+ https://eitaa.com/palimpsest/2178 باور کن ما تو انسانی داریم پاره میشیم(ببخشید اینطوری گفتم ولی حقیقته)💀💔
_میدونم میدونم😂😭
هر رشته ای سختی های خودشو داره ولی ترحیج میدم تو انسانی پاره بشم تا تو ریاضی😭😭🤣