eitaa logo
دانلود
زمستون شد:))))
«إِنَّ فَاطِمَةَ خُلِقَتْ حُورِیَّةً فِی صُورَةِ إِنْسِیَّةٍ» "بی شک فاطمه حوریه‌ای‌ است، که به صورت انسان آفریده شده است"
عیدتون مبارکک✨🤍
من واقعا از یه جایی به بعد نمیدونم باید در جواب به پیام بعضیا چی بگم، احساس میکنم کلماتم داره ته میکشهه. طرف پیام میده "سلام خوبی چخبر" یه پیام خیلی عادیه ولی من یه ساعتت سر اینکه چی باید جواب بدم باید فکر کنم. کم بدبختی داریم هرروزم بهش اضافه میشه.😭😂
یجاهایی دلم میخواد بگم ببخشید که انقدر از "😭😂" و "نیایتیانثاستسحثاتث" استفاده میکنم، ولی خب واقعا نمیدونم چجوری باید واکنش نشون بدم.
شاید باید اعتراف کنم تو ارتباط با آدما کم آوردم.