eitaa logo
دانلود
استف✅ داداش فقط میتونم بگم در ناامیدی بسی امید است در لوبیا پلو کمی شوید است. بهترین صفحه کل سنگ جادوعه این رسماً. عشق کن با زندگیت و از فرو بردن چوبدستیت تو دماغ اونایی که ازشون متنفری نترس که من پشتتم☺️
زیر پتو نشستم دارم فال میگیرم عالیه
عالی بود🤣🤣🤣🤌🏻💀
منم میخوام😭🤡
ویلی زندگی همانند وزغ درحال پرش است و از دست تو می گریزد (یا تو می گریزی نمیدونم) باشد که خداوند دست رحمتش را از طریق یه دوقلو بهتان برساند و نوید سفری که در انتظارش بودید می آید. درد و رنج در سال آینده گذراست و همه چی مثل قطار از جلوی چشمانتان عبور مینماید و به نظرم نیاز نیست همه چیز رو تنهایی تحمل کنی و میتوانید به یک سری افراد که ساید خودتان نیز جزوشان باشید اعتماد کنید (ریدم با این جمله بندی) توصیه: به موهات یه حالت جدید بده
Ela جان زندگیت همینقدر پر فراز و نشیبه و من توی فالی که ازت گرفتم دارم موی چرب اسنیپ رو میبینم که تو درحالی که از صخره آویزونی اونو چسبیدی و به خاطر همین گند زدی به امتیازای تیمت ( البته اگه غیراسلیترین هستی). فکرکنم یکی رو ذاری یالا سرت که همش داره برات خط و نشون میکشه اما خب هردومون میدونیم که واکنشت بهشون چیه(👍) پیشنهاد: یه آینه بخر و حواست به خنجر هایی که از پشت سرت بهت برخورد می‌کنه باشه
اوه اوه درخواست ها بالاست صبرکنید
کاساندرا جان (جر میدونم که زندگی فراز و نشیب داره و یکم نا میزونه ولی مطمئن باش اگه الان توی یه جای تنگ و تاریک و ناراحت بخوابی صبح گه بیدار میشی حرکت میکنی سمت اون چیزی که آرزوش رو داشتی و انقدر سریع همه چی برات میگذره که خودت هم باورت نمیشه و یادت نره که تو تنها نیستی دادلی زندگی ات را بشناس👍
محیا زندگی خواب و رویایی بیش نیست و میدونم که ترجیح میدی هیچوقت بلند نشی اما گاهی وقتا تو واقعیت اتقاقای بهتری واست میفته و به نظرم اگه حیوون خونگی داری امشب بوسش کن، نداری هم خودتو بغل کن چون یکم لیاقتشو داری (نمیقهمم چی دارم میگم). در خرید اون چیزی که همیشه منتظرش بودی هم تردید نکن✅