eitaa logo
دانلود
سال دیگه شاهزاده دورگه میگیرم
پارسال از کدوم بود؟
پارسال یادمه رندوم بود
~دخترایران عاقلان، نقطهٔ پرگارِ وجودند ولی عشق داند که در این دایره، سرگردان‌اند...!
~ثنا دگر حور و پری را کس نگوید با چنین حسنی که این را این چنین چشم است و آن را آن چنان ابرو...:)
~R.B کامِ جان تلخ شد از صبر که کردم بی‌دوست عشوه‌ای زان لبِ شیرین شِکربار بیار:)
~الا گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید...
~هیونی تلقین و درس اهل نظر یک اشارت است گفتم کنایتی و مکرر نمی‌کنم!