🇮🇷↯palimpsest↯
آخر سالی یه هری پاترمون نشه؟
هرچی آدم چیز های بیشتری رو دوست داشته باشه،
چیز های بیشتری برای از دست دادن داره.
یه روز هایی هم هست که زندگی حس واقعی بودن نمیده.
احساس میکنی همه احساسات الکیه. داری جوری رفتار میکنی که خودت نیستی. آدمای دورت همش درحال تظاهر هستن.
و کلا انگار هیچی واقعی نیست.
[you'll change your name
or change your mind
and leave this fucked up place behind
But I'll know, I'll know, I'll know, I'll know]
🇮🇷↯palimpsest↯
من فقط میگم اگه الان هاگوارتز بودم الان آدم شادتری بودم.
نمیگم مدرسه رو دوست ندارم، ولی الان که مدرسه نمیرم آدم شادتری هستم.