eitaa logo
دانلود
🇮🇷↯palimpsest↯
نمیگم مدرسه رو دوست ندارم، ولی الان که مدرسه نمیرم آدم شادتری هستم.
نمیگم زندگیم قشنگ نیست، فقط میگم اگه یه سیریوس بلک داشتم آدم شادتری بودم.
هدایت شده از چمنهای‌بلند دشت‌هرسیلیا.
وقتی مدرسه نمیرویم از تمامی جهات حال روحی و روانی بهتری داریم. - چرا مدرسه نرویم به کوشش دوستان.
نیاز دارم برای دو ماه و ۲۳ روز از روی زمین محو بشم.
شما موهاتونو میبافید که فر بشه من موهامو میبندم که یکم صاف بشه. آره ما مثل هم نیستیم.😔😂
marauders🤏🏻
هدایت شده از 𝕏 Tweet
بعضی آدما کاری می‌کنند که صدای خنديدنت کمی بلندتر، لبخندت کمی روشن‌تر، و زندگی کمی بهتر بشه
هدایت شده از چمنهای‌بلند دشت‌هرسیلیا.
مدرسه هایمان هاگوارتز نیست. - چرا مدرسه نرویم به کوشش دوستان.