https://eitaa.com/hoseinbakhtiari128/355
دیدی چه زود رفتی کربلاء؟ (:
اگه میشه یه فاتحه بخونین ..
هدایت شده از بُکــائین
زمان:
حجم:
14.7M
یادته میخوندی ،
بگو به هرکه رسیدی دعا کند ما را
مگر به یمن دعا به هم برسیم
خدا کند که همهی عشق ها
به هم برسد .. (:
دیدی رسیدی؟ حالا دیگه تا روز حشر
جسم و روحت تو کربلاء آروم میگیره ..
حتی تابوتِتم دور ارباب میگرده.
هنیئا لکم ، گوارای وجودت ..
میگفت نشه که روز ولادت یا
شهادت امامی بیاد و بره ولی
منِ شیعه یه دورکعت نماز به
امام هدیه نکرده باشم یا زیارتنامه
شونو نخونده باشم ..
از دعا و اذکار که بگذریم
افضلِ اعمال زیارت ارباب است ..
صلیاللهعلیک یا اباعبدالله
- برای فرج دعا کنیم .. (:
کسی آن سوی حسینیّه نشسته است هنوز
همه رفتند، شب قدر تمام است؛ ولی
باز قرآن به سرش دارد و هی میگوید
بحسین بن علیٍ بحسین بن علی ..
میگفت شما هرچی هم کار خوب کنی
ولی حق الناس گردنت باشه ، مثل وضوایه
که با مانع روی دست گرفته شده.
نماز قبوله؟ (:
کم شد زِ جمعخستهدلان یارانِ دیگری ..