eitaa logo
پارادوکس؛
54 دنبال‌کننده
20 عکس
0 ویدیو
0 فایل
ارتباط: https://daigo.ir/secret/5698749199 کپی؟ فور قشنگ تره🎀
مشاهده در ایتا
دانلود
افرادی که وقتی پروفایلت رو عوض میکنی بهش واکنش نشون میدن و تعریف میکنن>>>>
هرچی بیشتر میگذره بیشتر میخوایم سکوت کنیم و هیچی نگیم..
سنمون جوری هست که میخوایم زودتر بگذره ولی میدونیم بگذره حسرت همین روزهامون رو میخوریم..
نمیتونیم به اطرافیانمون بفهمونیم چی داره بهمون میگذره،حتی هنوز برای خودمون توجیه نمیشه که چی داره بهمون میگذره:)
نشستی و یهو همه‌ی خاطرات از جلوی چشمات رد میشه و تو نمیتونی هیچ کاری بکنی<<<<
روزی پس از آن‌که متوجه شده بود در حال مُردن است،با گریه گفت:«هیچ‌وقت فرمون زندگیم دست خودم نبود.من همیشه چیزی بودم که دیگران می‌خواستن..» -وحشی
ما از ناراحتی و عصبانیت گریه نمیکنیم،از شدت فشار روانی گریه میکنیم:)
کار از خستگی روح گذشته،من دیگه زندگیم خسته شده..
زندگی پر از خداحافظی های یهویی و بدون آمادگیه..
بعضی وقتها سکوت بهترین حرفه:)
هدایت شده از پارادوکس؛
جدی دارید میتونید؟ من دیگه نمیتونم
دلم نمیاد اینجارو پاک کنم:)