هدایت شده از رفیق (ستاد مجازی دکتر سعید جلیلی)
38.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🔻راه رجا بسته نیست، گرچه رئیسی برفت
گوشه ای از حماسه مردم قُم
در حمایت از #دکتر_جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
#شهید_جمهور
#سعید_جمهور
«با دکتر جلیل✌️ی در راه شهید رئی❤️سی»
📽 @Setad_Mardomi_Saeed_Jalili
«مداح و طلبه انقلابی سکولار!»
اینهم از عجایب روزگار است…!
انقلابی هستیم ولی در لحظه نگرانیم: نکند خرج بشویم،
ما ذخیره عالَم هستیم 😊 باید برای آینده انقلاب، خودمان را حفظ کنیم! نکند آینده به خطر بیفتد!
این سکولار شدن با توجیه شرعی است…
🤲 خدا از شر خودمان حفظمان کند
@Parishaneha
دخالت انقلابی ها آری یا نه
انقلابی ها یا طلبه هستند یا فرهنگی یا بسیجی یا نظامی یا شغل آزاد دارند بدون فعالیت فرهنگی
حالا طلبه ها بگویند ما نباید خرج فردی بشویم
فرهنگی ها هم
نظامی ها و سپاهی ها هم
بسیجی ها هم
می ماند فقط آقایان شغل آزاد به شرط عدم فعالیت فرهنگی
این یعنی خارج کردن عمده نیروی موثر انقلابی از صحنه سیاست و انتخابات
این یعنی نیرویی که توانست مچ هاشمی را در ۸۴ بخواباند به خواب برود
این یعنی نیرویی که توانست فتنه ۸۸ را تمام کند از صحنه بیرون برود
این یعنی نیرویی که توانست نقاب فریب مشارکتی ها را کنار بزند و صف مظفر های چپ انقلابی را از صف فریب لاریجانی راست لیبرال جدا کند خانه نشین عافیت طلبی شود
نیرویی که به همه ثابت کرد ولایت مداری ملاک است نه چپ و راست ساختگی
نیرویی که به همه فهماند رحیمیان چپ چپ ولایتمدار تر از ناطق راست راست مدعی ذوب در ولایت است
نیروی پر افتخار عرصه سیاست
کف بچه های انقلاب را از صحنه مهم انتخابات کنار زدن به نفع کیست ؟؟؟
در انتخابات مجلس پنجم بچه های سپاه وارد شدند
آقا بعد انتخابات تصریح کردند حضور افراد سپاه که خالص ترین نیروهای کشور هستند در فعالیت ها لازم است و این غیر از دخالت تشکیلات سپاه است
درست با همین استدلال بالا
به علاوه حالا دهه شصت نیست آن موقع دو جناح بود با اختلاف سلیقه
حالا بخشی از چپی ها و راستی ها از آرمانهای امام خمینی ره عدول کرده اند و در دلدادگی به غرب از هم سبقت میگیرند
چه کسی باور میکرد رئیس جامعه روحانیت بشود نامزد دلخواه روحانیون
امروز این نا باوری باور شده است
این یعنی تقابل انقلاب خمینی ره به راهبری حضرت آقا با پشیمان ها و از راه مانده ها و دلداده های چپ و راست غرب
خالی کردن عرصه یعنی سپردن آن به پیاده نظام مشارکتی ها
@Parishaneha
چرا برخی انقلابی ها از راه خدا جدا میشوند و به دشمن می پیوندند ؟؟
پاسخ قرآن کریم
سوره توبه
وَمِنۡهُم مَّنۡ عَٰهَدَ ٱللَّهَ لَئِنۡ ءَاتَىٰنَا مِن فَضۡلِهِۦ لَنَصَّدَّقَنَّ وَلَنَكُونَنَّ مِنَ ٱلصَّـٰلِحِينَ (٧٥)
از منافقان كسانى هستند كه با خدا پيمان بستند، چنانچه خدا از فضل و احسانش به ما عطا كند، يقيناً صدقه خواهيم داد و از شايستگان خواهيم شد
فَلَمَّآ ءَاتَىٰهُم مِّن فَضۡلِهِۦ بَخِلُواْ بِهِۦ وَتَوَلَّواْ وَّهُم مُّعۡرِضُونَ (٧٦)
هنگامى كه خدا از فضل و احسانش به آنان عطا كرد نسبت به [هزينه كردن] آن [در راه خدا] بخل ورزيدند و اعراض كنان [از پيمانشان] روى گرداندند
فَأَعۡقَبَهُمۡ نِفَاقٗا فِي قُلُوبِهِمۡ إِلَىٰ يَوۡمِ يَلۡقَوۡنَهُۥ بِمَآ أَخۡلَفُواْ ٱللَّهَ مَا وَعَدُوهُ وَبِمَا كَانُواْ يَكۡذِبُونَ (٧٧)
پس براى آنكه به وعده هاى خود با خدا وفا نكردند، و به سبب آنكه همواره دروغ مى گفتند، نفاقى [ثابت] را در دل هايشان تا روزى كه خدا را ملاقات كنند، باقى گذاشت
أَلَمۡ يَعۡلَمُوٓاْ أَنَّ ٱللَّهَ يَعۡلَمُ سِرَّهُمۡ وَنَجۡوَىٰهُمۡ وَأَنَّ ٱللَّهَ عَلَّـٰمُ ٱلۡغُيُوبِ (٧٨)
آيا ندانستند كه خدا اسرار و سخنان در گوشى آنان را مى داند و بى ترديد خدا داناى به همه نهانهاست ؟!
@Parishaneha
زندگی
صبح بلند شو
نان تازه و چایی شیرین و پنیر
غذای فقیر و غنی
حالا مغز گردو بخوری یا نه سردیت بکنه تا شب مخ بخوری مهم نیست
عرق و کار و زحمت
سرمای زمستان و گرمای تابستان
گاهی خسته زیر درختی کنار آبی
یا قهوه خانه سعد السلطنه
ظهر ناهار
خانه یا قهوه خانه
یا سر کار
گاهی ساده گاهی چرب
گاهی حلوا ارده و پنیر
گاهی آبگوشت
و گاهی
عصر هرکاره باشی میروی خانه
یک دنیا محبت منتظر است
مادر یا همسر
همه خستگی ها و ناکامی های روز همه بی مهری های سرکار همه بد خلقی های مردم فراموشت می شود
وقتی مهربانی منتظر توست
همسر یا مادر
همه خانه ها آباد از مهربانی مادر است
مادر خودت یا مادر فرزندانت
اگر اسم اعظم خدا مهربانی است که هست
بزرگترین نمادش مادر است
و والاترینش مادر عالم
فاطمه زهرا سلام الله علیها
زندگی بی تو چه بی معناست
و تا عالم به در خانه ات باز نگردد روی خوشی را نخواهد دید
خودت فرمودی در همان روزهای سال ۱۱ هجری
پس از داغ پدر هیچ داغی برایت از گمراهی بشر سنگین تر نبود
مادر ما سه سالی با ابراهیم به در خانه ات آمدیم
سه سال پرعزت
سختی بود ولی همه پیشرفت و عزت را حس کردیم
نگذار ما را با حیله از در خانه ات برگردانند
مادرم
چادرت را بتکان روزی ما را برسان
@Parishaneha
«مردم را از رقیب نترسانیم»
«هر وقتی که نامزدها...
روش
#اهانت و
#توهین و
#تهمت و
#تخریب طرف مقابل و
#ترساندن_مردم_از_رقیب
را دنبال کردند،
کشور به نحوی از انحاء ضرر کرد...
اینجوری نباشد که
«مردم را از رقیب بترسانیم»
که اگر او بیاید چنین خواهد شد،
چنان خواهد شد.»
۱۴۰۰/۳/۶
#ملت_ابراهیم
#انتخابات_۱۴۰۳
#دولت_چهاردهم
#تقوای_سیاسی
✍ #رحیم_آبفروش
@qoqnoos2
«امّا توصیه به طرفدارها!»
«امّا توصیه به #طرف_دارها! طرفدارها در طرفداری از هر کدام از نامزدها که انتخاب میکنند،
اگر نیّتشان را خدایی کنند،
خدای متعال به کارشان برکت خواهد داد.
حالا یا این است که
آن کسی که مورد نظرشان است
موفّق خواهد شد و پیروز خواهد شد
یا اگر نشود،
خدای متعال از آنها راضی است
و این کار برای آنها مبارک خواهد بود.
گاهی اوقات #طرف_دارها یک تعارضهایی را به وجود میآورند که خود نامزدها از آن تعارضها اصلاً خبر ندارند؛ یعنی گاهی اوقات در مواردی،
به تعبیری کاسه داغتر از آش به وجود میآید؛
من #خواهش میکنم
#طرف_داران_محترم نامزدها مراقب این جهات باشند.»
۱۴۰۰/۲/۱۲
#ملت_ابراهیم
#انتخابات_۱۴۰۳
#دولت_چهاردهم
#تقوای_سیاسی
✍ #رحیم_آبفروش
@qoqnoos2
ضد تبلیغ
تبلیغ انتخاباتی سخنرانی مذهبی در هیات نیست
شناخت مخاطب و گرایش هایش مهم است
خیلی چیزهایی که ما بد می دانیم و برای نامزدها نقص می شماریم برای بسیاری مدح است و خوبی
اینکه ما شخصی را ضد انقلاب یا مخالف و منتقد جلوه دهیم یعنی تبلیغ برای جلب رای مخالف ها جلب رای خاکستری ها
از آن بدتر اگر کسی بتواند ژست مظلومیت بگیرد
ژست مظلومیت یعنی محبوبیت عمومی و پیروزی
هم خاتمی و هم احمدی نژاد با عصبانی کردن رقیب موجب هجمه بی محابای رقیب شدند
اینجا جای ژست مظلومیت بود و کسب محبوبیت
مواظب باشیم به اسم روشنگری آب به آسیاب رقیب نریزیم
@Parishaneha
✍️: رسول نوروزی امروزه شرکت در انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و رای دادن به فرد نیست؛ بلکه رای به یک شخص، رای به یک جریان فکری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که در صورت انتخاب آن فرد، رویکرد اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی آن جریانِ کلی است که در جامعه اعمال می گردد .در حال حاضر ،یک نگاه انقلابی در مواجهه با اداره کشور وجود دارد که آئینه تام و تمام آن دولت رئیس جمهور شهید آیه الله رئیسی می باشد. و یک نگاه عافیت طلبانه ، چشم امید به غرب بسته ، که شعار عملی این جریان «ما نمی توانیم » است ،که حسن روحانی نماینده تام الاختیار این مشرب فکری است. در بحث آشنایی و شناخت نامزد های این دوره ،همه کاندیداها برای ما محترمند. آقایان دکتر زاکانی؛ دکترقاضی زاده؛ دکترقالیباف ودکتر جلیلی نماینده جریان؛(جریان انقلابی) پزشکیان نماینده جریان (غرب گرا) و پور محمدی هم نماینده یک جریان ( اعتدالی ) است. شما در واقع با سه طرز فکر و سه شکل اداره کشور روبرو هستید. بهترین راه این است که اول ببینیم کدام جریان فکری به روش و منش آیه الله رئیسی نزدیکتر است. و در صورت گزینش از سوی مردم ادامه دهنده همان مسیردولت انقلابی خواهد بود . وقتی جریان همسو با شهید رئیسی را شناختیم انگاه ببینیم کارنامه کدامیک از این افراد درداشتن برنامه قابل اجراء ، و مشی ساده زیستی، و پاکدستی، تجربه و پیگیری کارها از بقیه بیشتر است. به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنیم.http://eitaa.com/joinchat/610271500C8b3d5ca4dd
قدرت و تعامل سیاسی
به خاطر افراد معیارها را نباید عوض کرد
ولی حفظ قدرت سیاسی در دست باورمندان به ولایت یک وظیفه مقدس است
قدرت سیاسی مخلوطی است از تعهد و باور کار آمدی و توان
و بالاخره مقبولیت اجتماعی
همه این عناصر در افراد جمع نمی شود
پس طبیعی است که باید با ضعف ها تا آنجایی که به انحراف اساسی منجر نمی شود ساخت
در متطق علی ع برای حفظ قدرت سیاسی در دست باورمندان به ولایت حتی همراهی و همکاری با زیاد بن ابیه هم اگر ناچار شویم جایز است
حضرت آقا به این مهم توجه فرموده تصریح دارند که باید کار نظام جلو برود و نمی شود همه عناصر را در همه جا و همیشه از صالحان قرار داد پس حداقل های صلاحیت را باید توجه کرد
حتی وقتی صالح توانمندی مثل قیس بن سعد بن عباده هست علی ع به خاطر مصلحت و فشار سیاسی مجبور به عزل او و گماردن محمد بن ابی بکر می شود که توانا نبود
حفظ قدرت در دست ولایت مداران یک وظیفه مقدس است و باید برای آن از خود گذشتگی کرد
این نگاه بود که شهید رئیسی را به همکاری با جلیلی تا رضایی و قالیباف با اینهمه تفاوت افق قانع میکرد
در اصول فقه از این تعامل آگاهانه به قانون تزاحم تعبیر می شود فتامل
یا علی
@Parishaneha