نقد رائفی پور و کورانی و مروجان روایات ضعیف درباره علایم ظهور و ...2.mp3
2.91M
نقدی بر آقایان رائفی پور و استاد کورانی - بخش دوم
روایات علائم ظهور و احادیث آخرالزمانی تا چه حد صحت دارند؟
آیا روایت مرگ عبدالله و بسته شدن راه حج و تعطیلی طواف، به عنوان یکی از نشانه های ظهور مهدی (عج) صحت دارد؟
6 دقیقه صوت
#مهدویت #ظهور #رائفی_پور
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۸ تیر ۱۴۰۲
چرا روایت مرگ عبدالله نباید بزرگنمایی شود؟ 1 - نقد رائفی پور.mp3
12.8M
مستنداتِ بی اعتبار بودنِ روایت مرگ عبدالله به عنوان یکی از علایم ظهور مهدی (عج) در آخرالزمان
چرا روایت مرگ عبدالله نباید بزرگنمایی شود؟ - نقد رائفی پور
بخش اول - 25 دقیقه صوت
#عصر_ظهور #علایم_ظهور #آخرالزمان
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۸ تیر ۱۴۰۲
چرا روایت مرگ عبدالله نباید بزرگنمایی شود؟ 2 - ویراسته.mp3
6.69M
مستنداتِ بی اعتبار بودنِ روایت مرگ عبدالله به عنوان یکی از علایم ظهور مهدی (عج) در آخرالزمان
آیا بزنطی هم روایت مرگ عبدالله را نقل کرده؟ چرا این روایت نباید چندان بزرگنمایی شود؟
بخش دوم - 13.5 دقیقه صوت
#عصر_ظهور #رائفی_پور #نقد_رائفی_پور
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۸ تیر ۱۴۰۲
مصداق های احتمالی روایت مرگ عبدالله در عصر ظهور.mp3
1.19M
بررسی روایت مرگ عبدالله به عنوان یکی از علایم آخرالزمان و ظهور مهدی (عج)
بخش سوم - 2.5 دقیقه صوت
اگر این روایت معتبر باشد مصداقهایش چگونه افرادی می توانند باشند؟
#آخرالزمان #علایم_ظهور #مهدویت
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۸ تیر ۱۴۰۲
آیا بزنطی هم روایت مرگ عبدالله را نقل کرده؟.mp3
785K
آیا بزنطی هم روایت مرگ عبدالله درباره علایم ظهور و آخرالزمان نقل کرده؟
1.5 دقیقه
#آخرالزمان #علایم_ظهور #مهدویت
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۸ تیر ۱۴۰۲
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وقتی دختراتون ازتون پرسیدن برای چی حجاب داشته باشیم، میتونید بهشون بگید...
چند پاسخ منطقی و درست
🟥کانال فانوس نجات
#فلسفه_حجاب #حجاب #زن_زندگی_آزادی
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۱۶ تیر ۱۴۰۲
درباره عبارت کل یوم عاشورا.mp3
4.46M
آیا عبارت «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را بنی امیه جعل کردهاند؟
معنای این جمله چیست؟
آیا قیام مسلحانه بر ضد حکومتهای ظالم یک نسخه همیشگی است که امام حسین(ع) به ما توصیه کردهاند؟
12 دقیقه صوت
#عاشورا #امام_حسین (علیه السلام) #حدیث
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۳۰ تیر ۱۴۰۲
آیا تاریخ طبری معتبرترین کتاب تاریخ اسلام است؟ نکاتی درباره شیوه ارزیابی روایات تاریخی.mp3
7.1M
آیا تاریخ طبری معتبرترین کتاب تاریخ اسلام است؟
نکات مهمی درباره شیوه ارزیابی روایات تاریخی
چه کتاب هایی قبل از طبري در مورد تاريخ اسلام نوشته شده است؟
آمارها در کتب تاریخی تا چه حد معتبرند؟
برای اعتماد به یک روایت درباره تاریخ اسلام و تاریخ خلفا به چه معیارهایی باید توجه کرد؟
واقعیت ماجرای بنی قریظه چه بوده است؟
روایات مربوط به جنگ و جهاد در سیره پیامبر (ص) را چگونه باید بررسی کرد؟
19 دقیقه صوت مهم
#تاریخ_اسلام #جهاد #تاریخ_طبری
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۳۰ تیر ۱۴۰۲
ارجاعات فریبکارانه به تاریخ طبری و دو قرن سکوت مرحوم زرین کوب.mp3
1.42M
هشدار درباره فریبکاری برخی مطالب فضای مجازی در ارجاع دادن به تاریخ طبری و کتاب دو قرن سکوت مرحوم استاد زرین کوب
#تاریخ_طبری #زرین_کوب #ابن_ملجم
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۳۰ تیر ۱۴۰۲
8.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بر ما حق دارد...
آیت الله بهجت رحمه الله
ماجرای شکایت یک شیعه از رفیق ناصبی اش پیش امیرالمومنین(ع) و خواب عجیبی که دیده شد.
#گریه #عزاداری #اهل_بیت علیهم السلام
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۱ مرداد ۱۴۰۲
چرا گریه بر حسین ع ؟.mp3
8.06M
وقتی سیدالشهدا (ع) به بهشت رفته پس چرا در عاشورا جشن نگیریم و عزاداری کنیم؟
چرا ایرانی ها برای حسین (ع) که عرب است گریه می کنند؟
13 دقیقه پاسخ صوتی شنیدنی
#عاشورا #شبهات #عزاداری
عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۵ مرداد ۱۴۰۲
دو مورد از موانع شفاعت و قبولی توسلات.mp3
1.16M
چه چیزهایی موجب بی اثر شدن توسل به معصومان (ع) می شود و مانع از شفاعت است؟
2 دقیقه صوت
#توسل #شفاعت #امامزاده
عضویت در کانالها در ایتا و تلگرام👇
@pasokhvoice
@pasokhtext
@shenakhtehadis
۵ مرداد ۱۴۰۲