پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
ببین پیشی
نمیدونم قصدت چیه .. ولی اگر منظورت مرگه ..
باید بگم با اینکار هیچی درست نمیشه
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
من نمیخواستم برم ولی رفتنم به نفع همس. همش دارم گند میزنم. اصن دنیا بدون من باشه بهتره. الانم موندم
بخاطر همون یکی بخاطر این ۸۰۳ نفر.... ارزش داره بری و دیگه برنگردی؟....
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
نه. اون بهم نیازداره
الهی شکر که قصدت اون نیست ..
ولی که نیاز داری بری درکت میکنم ...
منم واقعا بعضی اوقات نیاز دارم دیلیت اکانت کنم و زندگیمو کنم
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
الهی شکر که قصدت اون نیست .. ولی که نیاز داری بری درکت میکنم ... منم واقعا بعضی اوقات نیاز دارم دیلی
اگر میبینی نیاز داری بری و احساس میکنی گوشی واقعا داره بهت ضربه میزنه کار خوبی میکنی ..
ولی دوستات واقعا دل تنگت میشن ..
پس نظرت چیه که فقط چند روز استراحت بدی به خودت و بعدش که حالت خوب شد بیای ؟؟؟
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
بخاطر همون یکی بخاطر این ۸۰۳ نفر.... ارزش داره بری و دیگه برنگردی؟....
نمیخوام نصیحت کنم... فقط میخوام بگم از روی عصبانیت تصمیم نگیرین.