پیش پیش پیش؛
پیشیکام بیاید بگید عصبانیت و ناراحتیتون رو چطور خالی میکنین؟😊
{https://daigo.ir/secret/3812164308}
-چون قابلیت اینو دارم الان سه نفرو تیکه تیکه کنم میگم-
📪 پیام جدید
یه بالش برمیدارم،گازش میگیرم و جیغ میزنم
انقدر حالم خوب میشه
#دایگو
📪 پیام جدید
به نام خدا
نفس عمیق
غذا
(بستنی فراوان هم جوابه)
#دایگو
📪 پیام جدید
بستنی
کلا چیزای شیرین کیک و...
کومان دیدن
خواب
سریال
#دایگو
📪 پیام جدید
معمولاوقتی عصبی میشم میرم یه کاغذ بر میدارم و فکر میکنم فرد مورد نظرمه بعدش بستگی داره ازش چقد عصبی باشم کاغذ رو تیکه تیکه میکنم یا میرم عروسکای بچگیمو کتک میزنم
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید بستنی کلا چیزای شیرین کیک و... کومان دیدن خواب سریال #دایگو
نه.
اینا فقط سرکوبش میکنن. خالیش نمیکنن.
هدایت شده از چنل محدوده ،انا لله و انا الیه راجعون
حس خودکشیم میاد.