eitaa logo
کانال استاد عالی
8هزار دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
14.3هزار ویدیو
413 فایل
کانال استاد عالی❤♥️♥️ تبادل وتبلیغ نداریم❌ برداشت از کانال با صلوات آزاد🌷 🌷 ما را بدوستان معرفی کنید تا دوستان بیشتری از بیانات استاد بهره مند شوند مدیر: @Mohamad0922_F ادمین : @GAFKTH
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 اهمیت تربیت انسان امیرکبیر: 🔷 اگر نیت یک ساله دارید، گندم بکارید؛ اگر نیت ده ساله دارید، درخت بکارید و اگر نیت صدساله دارید انسان تربیت کنید. 📎
8.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انتشار برای نخستین‌بار / نور اردهال 🔺روایت تصویری کوتاه از حضور رهبر انقلاب در بارگاه مطهر امام‌زادگان مشهد اردهال کاشان در تابستان ۱۳۹۵ 🔺به مناسبت ۲۷ جمادی‌الثانی، سالروز شهادت حضرت علی ابن ‌‌‌‌امام محمد باقر علیهم‌السلام 🌸⃟✍჻ᭂ࿐✰🎤📚 🔰کانال استاد عالی 🆔 @pomhyr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
-1040572672_1814626056.mp3
2.51M
♨️تکبر و اخلاق بد! 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام 🌸⃟✍჻ᭂ࿐✰🎤📚 🔰کانال استاد عالی 🆔 @pomhyr
17 نسخه قطعی.mp3
5.31M
🎬داستانی شگفت‌انگیز از پدر و مادر یک جوان فوت شده 🎙️حجت الاسلام 🌸⃟✍჻ᭂ࿐✰🎤📚 🔰کانال استاد عالی 🆔 @pomhyr
جهاد الکی.mp3
7.91M
| خیّرها، جهادگرها، فعالان فرهنگی، فعالان رسانه و .... که مشغول خاله‌بازی‌اند و تصور می‌کنند کارشون خیلی درسته!
برشی از کتاب احوال برزخ، رجعت و نفخ صور برای دسترسی به کتب می توانید از طریق سایت زیر اقدام فرمایید. www.ostadaali.ir
9.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙خوش اخلاقی با اهل خانواده ✅️ 🎙حجت الاسلام عالی 📡 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
✨﷽✨ 📜سرگذشت شش معلم قرآن عده ای خدمت پیغمبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) آمدند و گفتند: تعدادی در قبیله ی ما مسلمان شده اند چند مربی قرآن می‌خواهیم تا به مردم قرآن آموزش بدهند. پیغمبر هم شش نفر از معلمین برجسته را انتخاب نمود از جمله: زید، خبيب، مرثد و چند نفر دیگر حضرت فرمود: اینها را با خود ببرید تا قرآن را به قبیله ی شما آموزش دهند. این داستان مربوط به سال چهارم هجرت بود. چهار سال از حضور پیغمبر در مدینه گذشته بود، شش معلم قرآن را برداشتند و آمدند، شب به قبیله ی هذیل رسیدند آن جا این معلمان خوابیدند. یک وقت مردانی مسلح از قبیله هذيل بالای سرشان آمدند و آن‌ها را تهدید به قتل کردند سه نفرشان را به شهادت رساندند و سه نفر دیگر را هم اسیر گرفتند. آن‌ها را به طرف مکه حرکت دادند. یکی دیگر از این‌ها هم میان راه درگیر شد و کشته شد. دو نفر دیگر زید و خبیب بودند که اینها را مکه آوردند و به مشرکین فروختند. این‌ها هم خوشحال شدند که دو صحابی پیغمبر، دو معلم قرآن و دو مسلمان به دستشان افتاده و حسابی می‌توانند روی آن‌ها مانور بدهند. دو چوبه دار آویخته شد. یکی برای زید و دیگری برای خبيب. زید را آوردند گفتند: اگر کافر شوی و به پیغمبر توهین کنی آزادت می‌کنیم. اگر از رسالتش برائت بجویی آزاد می‌شوی. گفت: حاضر نیستم یک خوار به پای پیغمبر برود ولی خودم حاضرم قطعه قطعه شوم. ابدأ هیچ راهی ندارد، آن‌ها هم اعدامش کردند. خبیب را پای چوبه دار آوردند، گفت: اجازه بدهید دو رکعت نماز بخوانم. دو رکعت نماز خواند و فرمود: اگر فکر نمی کردید که ترسیدم دلم می‌خواست نماز را طولانی بخوانم، ولی نماز را زود خواندم تا به شما بفهمانم که نترسیدم. دستانش را بلند کرد وگفت: خدایا من وظیفه‌ام را انجام دادم این خبر را به پیغمبر برسان که رسول الله (صلی الله علیه و آله) بداند. گفت: آماده ام. با آرامش کامل او را بردند و به شهادت رساندند. شش معلم قرآن را این گونه به شهادت رساندند. عرض من درباره ی آخری است. یک آرامشی خبیب داشت. اصل دوم این است که سختی مساوی با نارضایتی نیست. امام حسین (علیه السلام) در اوج بلایای کربلا فرمودند: « رَضِيَ اَللَّهُ رِضَانَا أَهْلَ اَلْبَيْتِ »؛ ما راضی هستیم به رضای خدا. ---------- 📚بحارالانوار، ج ۴۴، ص ۳۶۶؛ کشف الغمه، ج ۲، ص ۲۹ ؛ اللهوف، ص ۶۰ 📡 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
اَینَ الرَّجَبیّون کجایند رجبیون؟ این نغمه دل آراست، که اَینَ الرَّجَبیّون این جمله چه زیباست، که اّینَ الرَّجَبیّون در ماه رجب، ماه خدا، ماه عبادت این سفره مهیّاست، که اَینَ الرَّجَبیّون ماهی‌است‌که‌الطاف‌خدا جاری‌وساری‌است بی هیچ کم و کاست، که اَینَ الرَّجَبیّون گر غرق گنه هستم و اندر یَمِ حسرت این غُصّه چه بی جاست، که اَینَ الرَّجَبیّون ماه رجب و ماه دعا و طلب عفو از هرچه خطاهاست، که اَینَ الرَّجَبیّون از ماه رجب خوشه بچینیم که این مَه ره توشه ی فرداست، که اَینَ الرَّجَبیّون در روز جزا در صف محشر به قیامت این بانگ چو برخاست، که اَینَ الرَّجَبیّون بس حَظِّ عظیمی است چو گردیم مخاطب کاین نغمه شَعَف زاست، که اَینَ الرَّجَبیّون یا رب بنما یاریِ ما، بهره بگیریم زین بزم که برپاست، که اَینَ الرَّجَبیّون