eitaa logo
« پُرسانــــــــــــــ پُرسانــــــــــــــ » «...ن‌...»
27 دنبال‌کننده
2هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم انا اعطیناک #الکوثر فصل لربک #وانحر ان شانئک هو #الابتر قرآن،حدیث،دعا،احکام،متن،شعر،و... (جهان، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه) پُرسان‌پُرسان تا آسمان
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩 به‌نام الله صَلَّى‌اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَاعَبْدِاللَّهِ الْحُسَيْن سلام‌الله‌علیه‌ نجات اهل‌عالم با حسین-ع است ⚑ ⚑ ⚑ ╱◥█◣╱◥█◣╱◥█◣
🚩 صَلَّى‌اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَاعَبْدِاللَّهِ الْحُسَيْن سلام‌الله‌علیه‌ می‌نشاند بر لب عشاق تو لبخندها گفتن فرزندها یاحُسینِ‌بچه‌ها در روضه‌‌ی‌خون‌خدا آب کرده در دل مادر پدرها قندها ⚑ ⚑ ⚑ ╱◥█◣╱◥█◣╱◥█◣
🚩 به نام الله من را حسینیه نمی‌دانم مگر آنکه دلاورانی را برای نبرد با دشمن اسراییلی فارغ التحصیل کند شهیدگمنام امام موسی‌صدر ⚑ ⚑ ⚑ ╱◥█◣╱◥█◣╱◥█◣
بسم‌الله رهبر معظم انقلاب هیئت‌ها نمی‌توانند باشند؛ سکولار ما نداریم! هرکس علاقه‌‌مند به امام حسین علیه السلام است، یعنی علاقه‌‌مند به است مدّظلّه‌العالی سال ۲۰/ ۰۸/ ۱۳۹۲ ⚑ ⚑ ⚑ ╱◥█◣╱◥█◣╱◥█◣
مروری بر رابطه با مجموعه شبکه‌های ماهواره‌ای امام حسین(ع) 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔸مجموعه رسانه‌ای امام حسین(ع) یکی از مجموعه رسانه‌های است که رگه‌های وابستگی به طیف تشیع لندنی در آن مشهود است. شبکه دو این مجموعه به زبان عربی اختصاص دارد که اخبار و دیدگاه‌های این طیف را به مخاطبان عرضه می‌کند. پیش از این به یک مورد از شانتاژهای جهت‌دار این رسانه علیه نظام اسلامی در ماجرای بسته شدن درب حرم‌های شریف اشاره شد: https://eitaa.com/rozaneebefarda/3777 🔸بنا به تصریح دفتر آقای صادق شیرازی بیان آراء و دیدگاه های وی تنها از طریق دفاتر و نیز شبکه ی ماهواره ای «مرجعیت» می باشد. اما آیا این بدان معناست که آقای شیرازی با دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای منسوب به تشیع لندنی ارتباط و به تبع آن مسئولیتی ندارد؟ 🔸در این یادداشت ارتباط مجموعه رسانه‌ای امام حسین (شامل شبکه‌های ماهواره‌ای به زبان فارسی، عربی و انگلیسی) با آقای صادق شیرازی و بیت او به صورت مختصر بررسی می‌شود. 🔸به طور خلاصه باید گفت این مجموعه بنا به گفته سایت رسمی دفتر آقای صادق شیرازی(بخش «شبکه‌های ماهواره‌ای») و هم‌چنین توضیحات شبکه امام حسین (بخش «درباره ما») با ارشاد و دستور مستقیم سیدصادق شیرازی تأسیس شده است و در مراسم کلنگ‌زنی استودیوی شبکه امام حسین و دفتر مرکزی این مجموعه رسانه‌ای هیئتی به نمایندگی از بیت او حضور داشته و پیام وی را خواندند.( https://b2n.ir/238396 و https://b2n.ir/462882 ) 🔸هم‌چنین به تصریح بخش خبری این مجموعه(شیعه ویوز waves) مدیر این مجموعه؛ شیخ مصطفی محمدی از وکلای آقای سیدصادق شیرازی بوده است ( https://b2n.ir/109918 ) و بنا به ادعای برخی رسانه‌های نزدیک به این جریان یکی از اعضای بیت سیدصادق شیرازی نیز بوده است. ( https://b2n.ir/346802 ) 🔸همچنین؛ مجموعه رسانه‌ای امام حسین توسط سایت رسمی آقای سیدصادق شیرازی به مخاطبان معرفی شده و در مقابل؛ یکی از راه‌های رسمی ارتباط با این شبکه بیت آقای شیرازی معرفی شده است. 🔸و بنا به ادعای شبکه امام حسین بخش (طبیعتا اندکی) از هزینه‌های این شبکه از وجوهات مقلدین آقای سیدصادق شیرازی است که نمی‌تواند بدون اذن عام یا خاص وی بوده باشد و البته این شبکه نیز به مناسبت‌های مختلف به تبلیغ مرجعیت او می‌پردازد. علاوه بر موارد فوق، مجموعه عمل‌کرد این مجموعه در تاریخ ۲۱ شعبان ۱۴۴۰ مصادف با ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ به تأیید مکتوب و خاص آقای صادق شیرازی رسید. 🔸با توجه به ارتباطات نزدیک این شبکه با بیت و شخص آقای شیرازی نمی‌توان گفت که او از عملکرد این مجموعه رسانه‌ای خبر ندارد و با توجه به مطالب ذکر شده نمی‌توان گفت که این مجموعه از شخص مذکور تأثیری نمی‌گیرد. 🔸با توجه به جایگاه و مسئولیت مستقیمی که در تأسیس این شبکه متوجه بیت و فرد شاخص جریان شیرازی است، جای این سؤال وجود دارد که آیا او تا کنون نسبت به اقدامات هنجارشکنانه و ضدوحدت این شبکه ماهواره‌ای و هم‌چنین رویکرد ضدانقلابی که این شبکه به ویژه در ماجرای اخیر پیدا کرد اعتراضی نموده و گامی برای اصلاح امور از طریق مجاری آن برداشته است؟ 🔸طرفداران ایشان و هواداران طیف تشیع لندنی، با بزرگ‌نمایی تلاش می‌کنند اشکالات موردی صدا و سیمای جمهوری اسلامی را متوجه شخص مقام معظم رهبری کنند. با وجود این‌که می‌دانند شخص ایشان از نظر قانونی امکان ورود مستقیم به برنامه‌ریزی‌های جزئی را ندارد و با این وجود به صراحت اشکالات را تذکر داده و برای رفع آن در حد اختیارات قانونی تلاش نموده‌اند. 🔸در هر صورت بهتر است آقای صادق شیرازی پاسخ دهد که دادن وجوهات شرعی به شبکه‌ای که نه اشتباه موردی، بلکه خطاهای فاحش گفتمانی دارد و در راستای تخریب وجهه تنها حکومت شیعی جهان قدم برداشته و وحدت صفوف مسلمین را بر هم زده، چه وجهی دارد؟ و آیا ایشان برای رفع این اشکالات ساختاری تا کنون تلاش یا حتی سخنی اعتراض‌آمیز و آشکاری داشته است؟ ▪️پاسخ این سؤالات با وجود تحقیقات ما منفی بوده است و این نشان دهنده آن است که اقدام مؤثری مبنی بر مخالفت با این گفتمان ضدوحدت و ضدنظام صورت نگرفته و بنابراین مسئولیت تمام اقدامات متوجه بیت شیرازی و سران آن است. ▪️از آنجا که عملکرد رسانه ای مجموعه رسانه ای امام حسین کاملا منطبق بر شاخصه های و مخالف با مصالح عالیه تشیع و فرامین صریح اغلب مراجع عظام تقلید شیعه است، هر نوع تأئید و حمایتی موجب سرایت این ننگ به دامن افراد و جریان های دیگر خواهد بود لذا برخی رجال روحانی و مریدان آنان بعد از ارتباط وثیق و تأیید مطلق این رسانه های معاند، نباید قرار گرفتن در دایره تشیع لندنی را غیرواقعی تلقی کنند. ▪️مستندات مربوطه، را در بخوانید: @rozaneebefarda
در این اجتماعاتی که در و می‌شود و در سایر اوقات؛ مبلغین عزیز و علمای اعلام و خطبای معظّم باید را، مسائل سیاسی را، مسائل اجتماعی را و تکلیف مردم [را] در یک همچو زمانی که گرفتار این ‌همه دشمن ما هستیم، معیّن کنند؛ به مردم و به کشور بفهمانند که ما در بین راه هستیم و باید تا آخر راه إن‌شاءالله، برویم - ج ۱۷ ص ۵۸
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ‌ی ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُّبِينًا ﺑﻪ ﺭﺍﺳﺘﻰ ﻣﺎ ﭘﻴﺮﻭﺯﻯ ﺁﺷﻜﺎﺭی ﺭﺍ ﺑﺮﺍی ﺗﻮ ﭘﻴﺶ ﺁﻭﺭﺩﻳﻢ لِّيَغْفِرَ لَكَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِكَ وَمَا تَأَخَّرَ وَيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ وَيَهْدِيَكَ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﺗﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﭘﻴﺎﻣﺪﻫﺎﻯ ﻧﺎﮔﻮﺍﺭ [ﺩﻋﻮﺗﺖ] ﺭﺍ ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻭ ﺣﺎﻝ ﺑﺮ ﺗﻮ ﺑﭙﻮﺷﺎﻧﺪ ﻭ ﻧﻌﻤﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺗﻮ ﺗﻤﺎم ﻛﻨﺪ ﻭ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﻰ ﺭﺍﺳﺖ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﺎﻳﺪ وَيَنصُرَكَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِيزًا ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺎ ﭘﻴﺮﻭﺯیِ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮی ﻳﺎﺭی ﻧﻤﺎﻳﺪ هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا ﺍﻭﺳﺖ ﻛﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺩﻝ‌ﻫﺎی ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻓﺮﻭ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ، ﺗﺎ ﺍﻳﻤﺎنی ﺑﺮ ﺍﻳﻤﺎﻧ‌ﺸﺎﻥ ﺑﻴﻔﺰﺍﻳﻨﺪ ﻭ ﻟﺸﻜﺮﻳﺎﻥ ﺁﺳﻤﺎﻥ‌ﻫﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﺑﺮﺍی ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ، ﺩﺍﻧﺎیی ﻓﺮﺯﺍﻧﻪ ﺍﺳﺖ لِّيُدْخِلَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَيُكَفِّرَ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ وَكَانَ ذَٰلِكَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِيمًا [ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﺨﺸﻰ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻳﻦ ﺑﻮﺩ] ﺗﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻥ ﺑﺎﺍﻳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﻍ ﻫﺎیی [ﺑﻬﺸﺘﻰ] ﻛﻪ ﻧﻬﺮﻫﺎیی ﺍﺯ ﺯﻳﺮ [ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ] ﺁﻥ ﺟﺎﺭی ﺍﺳﺖ، ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ، ﺩﺭ ﺣﺎلی ﻛﻪ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﮔﻨﺎﻫﺎﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ میﭘﻮﺷﺎﻧﺪ ﻭ ﺍﻳﻦ ﻧﺰﺩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ، ﺭﺳﺘﮕﺎﺭی ﺑﺰﺭگی ﺍﺳﺖ کریم - آیات ۱ الی ۵
هدایت شده از 📃دیوار احادیث📃
🍃 (ص) همانا با همراه است و گشایش با گرفتاری، راستی که با هر دشواری آسانی است الحکمه ٢٩۶۵ 🍃
🚩 اَلسَّلامُ عَلیٰ مَنْ اُريقُ بِالظُّلْمِ دَمُه سلام بر آقایی كه خونش را به ناحق و با ستم‌كاری ریختند ⚑ ⚑ ⚑
🚩 زینب من مدافع حرم باش زینب من مدافع حرم باش مراقب چادر دخترم باش نَیُفتد از سر، چادر و معجر الله اکبر ، الله اکبر ⚑ ⚑ ⚑ ╱◥█◣╱◥█◣╱◥█◣
به نام الله امروز پرچمِ استقلالِ هویّتی و فرهنگیِ زنان در دست زنان ایرانی است؛ امروز بانوان ایرانی با حفظ ، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر میکنند؛ یعنی دنیا سخن جدیدی دارد می‌شنود زن میتواند در میدانهای اجتماعی حضور فعّال داشته باشد، تأثیرگذاری اجتماعی عمیق داشته باشد امروز زنان کشور ما در بخشهای مختلف چنین تأثیرگذاری‌ای دارند؛ درعین‌حال حجاب و و وجه تمایز میان زن و مرد، فاصله‌ی‌ میان زن و مرد، در معرض سوءاستفاده‌ی مردان قرار نگرفتن، خود را در حدّ وسیله‌ی التذاذ مردان بیگانه و زیاده‌طلب پایین نیاوردن و تحقیر نکردن، جزو خصوصیّات زن ایرانی و زن مسلمانِ امروز است ما البتّه این الگو را داریم، این چهارچوب را داریم، در میان بانوان ما کسانی هستند در حدّ بسیار خوب، بعضی در حدّ اعلای این الگو دارند زندگی میکنند، بعضی هم در حدود متوسّطند؛ به‌هرحال، این الگو وجود دارد و مبنای کار زن ایرانی این است ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
به نام الله معنی‌کلمات و اکثر قریب به اتفاق اهل لغت این تصور را داشته‌اند که، چون و از یک ریشه‌اند، و هم در اتفاق افتاده است پس، عاشورا یعنی دهم و بر همین قیاس تاسوعا را نیز که با و شباهت ظاهری دارند روز گفته‌اند اما این معنا به دلایل زیر اشتباه است آیا واژه عاشورا برای دهم ماه‌های دیگر نیز به کار می‌رود؟ مثلاً، آیا شنیده شده است که کسی به دهم ماه رجب هم عاشورا گفته باشد؟ یا این مفهوم مختص دهم است؟ آیا اگر علیه السلام مثلاً، در یازدهم محرم شهید می‌شدند، آنگاه، تاسوعا با عاشورا عوض می‌شد و عاشورا واژه دیگری داشت؟ در ریاضی، اعداد قاعده خود را دارند و هر قاعده‌ای که بر شمارش اعداد حکم کند بر سلسله اعداد هم حاکم خواهد بود اعداد بر‌خلاف کلمات استثناپذیر نیستند به طور مثال، در کلام عرب اعداد این گونه شمارش می‌شوند: اول – ثانی - ثالث - رابع ... و یا؛ اولاً – ثانیاً - ثالثاً - رابعاً و ... چنان‌چه تاسوعا و عاشورا در زمره اعداد باشند باید قاعده‌پذیر باشند؛ یعنی باید بتوان بقیه اعداد را هم به همان سیاق تلفظ کرد؛ مثل تاسوعا – عاشورا – ثامونا – سابوعا .... اما می‌بینیم که بقیه اعداد از این قاعده پیروی نمی‌کنند؛ لذا، نمی‌توانیم دلیلی داشته باشیم که، تاسوعا و عاشورا عدد هستند تا از قاعده شمارش پیروی کنند و این دو روز هیچ ربطی به اعداد ندارد بلکه معنای دیگری دارند با امام علیه السلام عشر به کسر عین و عشرت، به معنای معاشرت و مصاحبت است معاشر به ضم میم، یعنی مصاحب و عاشر، اسم فاعل عشر است که خودش ثلاثی مجرد اسم مصدر عشرت است خداوند می‌فرماید: وَ عاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ - آیه ۱۹ با زنان آن گونه که شایسته آنان است معاشرت کنید عشیر یعنی همدم و رفیق وَ لَبِئْسَ الْعَشِیرُ - آیه ۱۳ چه بد دوستی انتخاب کرده‌اند و چه بد معاشر و رفیقی است العاشور از ریشه عشر به کسی گفته می‌شود که، معاشرت خصلت او باشد پس العاشوراء؛ جائی که میل به معاشرت و رفاقت و مصاحبت نمایان می‌شود و افراد میل معاشرت خود را با کسی که مورد نظر است عرضه می‌کنند، و عاشورا مبالغه است [ از میل به معاشرت ] یعنی روزی که میل معاشرت و رفاقت با امام علیه السلام به شدت بالا می‌رود روزی برای وسعت ظرفیت با خارج شدن عاشورا از سلسله اعداد، عدد بودن تاسوعا نیز مورد تردید قرار می‌گیرد و معنی را از دست می‌دهد اتسع به فتح الف یعنی، گروه‌های ۹ نفره شدند اما اتسع به کسر الف، یعنی، وسعت پیدا کرد(گشاد شد) و فراخ گردید اتساع، یعنی گسترده شدن و گشاد شدن وبالا رفتن ظرفیت اتساع شرائین یعنی، رگ‌ها گشاد شدند و ظرفیت شان برای عبور خون زیاد باشد التاسوع یعنی، چیزی که فراخی و گستردگی و ظرفیت اش زیاد باشد؛ و بالاخره، یعنی جائی که بتوان ظرفیت را بالا برد و فراخی ایجاد کرد؛ و این معنی را پیدا می‌کند و در سینه‌ها فراخی ایجاد می‌شود و به جای تنگی، وسعت می‌یابد این دو نام از ابداعات؛ علیه‌السلام است و اگر در بعضی از روایات از صلوات الله علیه، از عاشورا گفته شده است، اکثراً ، برای کم کردن اثرات علیه السلام است اما، در مورد تاسوعا تقریباً نداریم که قبلاً از امام سجاد علیه السلام لغت تاسوعا به کار برده شده باشد این معنا از عاشورا و تاسوعا خیلی عاشقانه است برگرفته از کتاب؛ سفری از عاشورا تا اربعین تألیف : عبدالله مستحسن