eitaa logo
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
106.8هزار دنبال‌کننده
16.2هزار عکس
5.9هزار ویدیو
67 فایل
﷽ 🔻آیدی مدیر پاسخگویی مجموعه پاسخ به شبهات: @Mohaanna ⚠️هرگونه کپی برداری و بهره برداری از مطالب کانال ، فقط با درج و تبلیغ کامل لینک کانال مورد رضایت ماست تبادل و تبلیغات https://eitaa.com/taabblighat 🌐بقیه پیام رسان ها : 🔸http://zil.ink/pshobahat
مشاهده در ایتا
دانلود
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
❌️درد دلهای فرزند شهید خطیب، وزیر اطلاعات 🎙حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدمحمدرضا واعظی #خطیب، استاد س
🚨☝️هرچند مدعیان تخریب گر به این صوتها اهمیت نمی دهند اما خوب گوش کنید پسر وزیر شهید اطلاعات چه می گوید در مسئولان درجه اول، فسادی وجود ندارد. ❌تقسیم بندی های شعام هم تهمت است. افراد انقلابی آنجا هستند...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️⁉️ مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ / دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ (نگاهی جامع به بیانات رهبر شهید) 📝 یعقوب ربیعی ⚠️⚠️ این روزها مکرراً از ممنوعیت یا مجاز بودن مذاکره در بیان امام شهید شنیده ایم. اما برای فهمِ منطقِ امامِ شهید باید بیانات ایشان را به صورت کامل ورق زد و رفتار ما گزینشی نباشد: ⁉️سئوال اول:آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است،تهدید و تحقیر و تحمیل. 🔹فکت: 🔵«من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛مذاکره کنند؛تا هروقت میخواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛مذاکره نمیکنیم،به خاطر این عوارض است؛بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) ❌«بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد،موافق نیستم.بروند حرف بزنند،مذاکره کنند، به توافق برسند،اشکالی ندارد - البتّه درحالی‌که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم:پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه،هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ 👇👇 ✅ پاسخ:چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید و تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم:پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده اند که مذاکره کنیم؛ 👈وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم ها، 🔸فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او،هوچیگری او،نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌خاطر یک اقتداری که داریم.آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی،از لحاظ فرهنگی،به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد،آنجا برود مذاکره کند؛حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌چیز است.روزگار مذاکره هم هست؛باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند،با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل،مذاكره میكند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم:یعنی شما می گویید میشود بر سر مسائلی مانند منطقه ای،موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر،رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی، 🔹فکت: «مسئله،تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه مند ، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 🔸 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش میکنند،کار میکنند،بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند،به دولت همه باید کمک کنند؛چون کار سخت است،دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر میکنیم ممکن است میدانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم:این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می توانند بکنند؟ ✅ پاسخ:دولتی ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره میکنند. 🔹فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند،دودستگى در مردم به‌وجود نیاورند،حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛این یکپارچگى مردم ما،این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما،درست مورد استفاده قرار بگیرد،ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) ✅«تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد.در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی میتواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب میبرند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲)      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮° ╰┅───────┅╯
❌☝️غضنفری کارش انتشار همین نوع مطالب است سوال کردند یعنی درمورد نامه استعفای پزشکیان دروغ میگه ؟! ✅بله شایعه است ایشون داره دروغ میگه و دفعه ی اولش هم نیست 🚨همین پارسال گفت جلوی ابلاغ قانون گرفته که مشخص شد تصمیم بود ❌ربطی به قالیباف نداشت. 📀سند👇 https://eitaa.com/porseshgar/44428 🚨ایشون پارسال گفت پدربزرگش بهایی وپدرش ساواکی بوده در حالیکه پدربزرگش از بانیان مسجد اعظم قم و پدرش عباسعلی ظریف خوانساری فردی خیر و به گاوصندوق علما معروف بود.👇 📀سند👇 https://eitaa.com/porseshgar/50247 🚨یا در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که روحانی به آمریکا«گرا» داده است که به فکر سرنگونی هواپیمای اوکراینی باشد که هیچ سندی تا امروز برای این ادعا نیست و دوست و دشمن گزارشش خلاف این ادعاست ولی چون میدونه یک عده این حرفها رو دوست دارند همینجوری میزنه🤷🏼‍♂ 📀در مورد قطعنامه هم دروغ گفت که صدای محسن رضایی در اومد👇 https://eitaa.com/porseshgar/51005 😐🚨الان هم میگه پزشکیان تهدید به استعفا کرده است. خب بسم الله سندش رو منتشر کند تا همه علیه پزشکیان کنیم ❌ولی اگر منتشر نکرد که نمیکند بدانید میگه. شما هم‌بدانید در وسط جنگ رهبری و روسال قوا کاملا کار میکنند لذا این مطلب هم مثل مطالب قبل دروغ است. امیدواریم شورای دقت بیشتری کنند و افرادی که چنین آشکارا دروغ میگن رو تایید نکنند. 👌⚠️مردم هم بصیرت داشته باشند و بدون چیزی رو نکنند. همه این سخنان باعث ناامیدی میشود و امیدوارم مراجع نظارتی به حرفهای ایشان ورود کنند. @porseshgar📻🌿📮° 
بسم الله الرحمن الرحیم 😒❌از سپاه هم عبور میکنیم... از سیاسیون و و عبور کردن حالا نوبت به رسیده!!!!! ‌ ❓یادتونه میگفتیم این جماعت به شهید حاجی زاده به شهید باقری توهین میکردن و ما تعجب میکردیم که وا ‼️‼️ مگه میشه ⁉️⁉️⁉️ تعجب نکنید😳 همین جماعت انقلابی! 👈همین جماعت بزرگ شده در کانال های 👈همین جماعت نشسته در پای میز استاد همه چیز دان و آن آقایان خاص الان از سپاه هم عبور کردن! ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
❌☝️غضنفری کارش انتشار همین نوع مطالب است سوال کردند یعنی درمورد نامه استعفای پزشکیان دروغ میگه ؟!
❌☝️این سخنان دروغ همچنان داره منتشر میشه و میگن طوفانی هست مخاطبین عزیز شما هم نشر طوفانی پاسخش رو به دوستان خود ارسال نمایید
🚨⚠️ نکته معنادار بیانیه ساعت قبل ✅ مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است ✅ ✅ درخواست از مردم برای پشتیبانی از نظامیان و دیپلمات ها ❌ آیا سپاه هم تحت فشار بیانیه نوشته ⁉️⁉️ امیدواریم یک عدّه عبرت بگیرند. متن کامل بیانیه https://eitaa.com/farsna/357738 ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
🚨⚠️ نکته معنادار بیانیه ساعت قبل #سپاه_پاسداران ✅ مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است ✅ ✅
❌☝️ جماعت و گر ، نه تنها بیانیه دیروز پاسداران را کار نکردند ⚠️بلکه از همان ساعات اولیه و حتی دیشب در برخی تجمعات و کانال ها که امروز نمونه گذاشتیم ، علیه این بیانیه و سپاه مطلب نوشتند !!!!!! واقعا خدا قوت😊 ❌❌چه کسی فکرش را می کرد که هر غلطی که اصلاح طلبان در دهه های هشتاد و نود می کردند، الان یک عده به اسم بکنند؟؟؟ 😕در خواب شب خودمان هم نمی دیدیم که روزی یک عده به اسم انقلابی ، به حمله کنند !!!! ⚠️عاقبت خود حق پنداری مطلق همینه 🚨عاقبت افرادی که حاضر نیستند یک لحظه به این فکر کنند که ممکنه خودشون بوده همینه. بروید سابقه این افراد رو بررسی کنید. ☝️☝️همه اونها از کسانی هستند که در وعده های صادق 2 و 3 هم به فرماندهان شهید سپاهی ما می کردند و اونها رو کار و نویس و خطاب می کردند ! خجالت هم خوب چیزیه هم حدی داره سپاه پاسدار نمی فهمه ، اما این جماعت می فهمند ⁉️⁉️⁉️ عبادی ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
🚨⚠️ نکته معنادار بیانیه ساعت قبل #سپاه_پاسداران ✅ مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است ✅ ✅
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️🚨☝️صریح تر از این میشود حرف زد؟! 👈پس چرا همچنان حمله میکنند؟! ❌ از نظر بعضی ها ، اگه یه نفر چه کانال دار ،چه نماینده ، سر تا پای نظام‌ رو بشوره و ببره ، هیچ ایرادی نداره ‼️‼️ اما اگه ما به اون فرد بگیم دروغ نگو و شایعه منتشر نکن میشه اشتباه !!!! داداش حرمت نظام و انقلاب از افراد بالاتره ! این رو همه باید بدونیم. برای همین آقای شهید صریح از توهین کردن یک عده در علیه رئیس جمهور حرف زدند و فرمود می کنم. صریح فرمودند هرکس مردم را به مسئولین بدبین کند در زمین دشمن بازی می کند. 👈چرا با اینکه رهبرشهید تصریح میکنند این مسئولین مثل اون دوره نیستند، هر روز داریم الان رو با اون ایام مقایسه میکنیم؟! 👈چرا در ولایت پذیری ضعیفیم؟! 👈بعد شهادت هم حرفشون رو گوش نمیکنیم؟! 👈این سخنان وصیت های رهبرشهید است. چرا گوش نمی کنیم؟!      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
🚨سخنگوی سازمان هواپیمایی: نوتام منتشرشده در فضای مجازی صحت ندارد سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب شایعه محدودیت پروازی اعلام کرد هیچ نوتام جدیدی صادر نشده و شرایط آسمان کشور عادی است و پروازها طبق برنامه انجام می‌شود. https://nournews.ir/n/319319 ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯