برام عجیبه جدی هنوزم نفهمیدید ناراحت شدم؟ یعنی به ذهنتون نرسید با اون کارا من دلم میشکنه؟ و الان متوجه رفتار سردم نمیشید کلا؟
مهم نیستا فقط من الان یه دلخورم که دارم تظاهر میکنم همه چیز عادیه.
دیگه به تظاهر کردن و به روی خودم نیاوردن وقتایی که ناراحتم عادت کردم:))
من اگه کتاب میخونم دلیلش بیکار بودن نیست، من وقتی خیلی حالم بده و استرس دارم و غم بهم فشار میاره به کتاب پناه میبرم تا حواس خودمو پرت کنم =)
چرا بعضیا آدمای خوبی هستن ولی یه کارایی میکنن که از زندگی دلسرد بشی؟
یه حرف یا یه رفتار یا یه بیتوجهی و..
کاش میتونستم جواب این سوالو پیدا کنم چون زندگیم با آدمای این مدلیِ زیادی درگیره.. :)
دو سال زمان کرونا مجازی درس خونده بودم، ولی هم دوره راهنمایی بود و درسها راحتتر بود، هم بازم شاد بهتر از سایت و کلاس آنلاین بود. واقعا فکر نمیکردم به یک ماه نرسیده کم بیارم و توانایی ادامه دادن به آموزش مجازی رو نداشته باشم🚶🏻♀
الان فقط میخوام تموم بشه فقطططط تموم بشههههه😭
بدغذایی و بیاشتهایی واقعا افتضاحه. اینطوریه که گشنته، ضعف کردی، داری درد میکشی، میدونی باید یه چیزی بخوری ولی دلت هیچی نمیخواد و هیچ میلی نداری.