eitaa logo
- منِ واقعی‌تر .
34 دنبال‌کننده
282 عکس
40 ویدیو
0 فایل
اینجا قراره با ورژنِ واقعی‌تر و خودمونی‌ترِ من آشنا بشید 🦦💘‌ ورود آقایون ممنوع! 😀☝🏻 ‌ 💌اگه باهام کاری داشتی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_m33yqtq&btn
مشاهده در ایتا
دانلود
اولین سالی بود که محرم اصلا نتونستم مراسم روضه و هیئت برم... و اولین سالی بود که انقدر همه گفتن به یادت بودیم:)))) همه‌تون اکلیلی‌م کردین واقعا😭💘
حالا که اونا رو گذاشتم اینم بذارم بمونه دیگه.. دوست داشتم پیام‌هایی که باعث خوشحالیم شدن رو بذارم اینجا یادگاری بمونن:)
01:01
1:11
من یه حاج‌خانومِ درون دارم. یه روانشناسِ درون دارم. یه دلقکِ درون دارم. یه افسرده‌ی درون دارم. یه روانیِ درون دارم. یه عصبیِ درون دارم. کلا لایه‌های پنهانم زیادن😭🤣
عمیقاً نیاز دارم که فردا امتحان نداشته باشم و بشینم یه دل سیر گریه کنم.
این‌همه تغییر واقعا از یه آدم بعیده. چطور تونستم در عرض یک سال کلا تبدیل به یه آدم دیگه بشم؟ و چرا هنوز این تغییر ادامه داره..؟ نمی‌دونم شاید همون بحران هویت جوانی که میگن باشه.. ولی به آرامش نمی‌رسم =) هرروز فکر می‌کنم کارم اشتباهه و دارم تغییر مسیر میدم.. تغییر مسیر نه تو مسائل اصلیِ زندگی، ولی توی یسری از اخلاق و رفتارهام.. نوع برخوردم با آدما.. خیلی تغییر کردم خیلییییی زیاد =) و خسته‌ام واقعا خسته‌ام.. به زور دارم خودمو می‌کشم.. به زور دارم به خودم میگم حق نداری کم بیاری باید ادامه بدی.. به زور دارم جلوی اون حسی که یه وقتایی می‌زنم به سیم آخر رو می‌گیرم =) عجیب خسته‌ام.. نه خستگیِ جسمی، خستگیِ روحی.. کاش زندگی متوقف میشد. کاش تموم میشد.
من واقعا دیگه نمیخوام ادامه بدم خدایااا😭 یعنی چییییی آقااا شناسنامه داره دروغ میگ_
کاش می‌تونستم اسکرین‌شات تمام پیامای امشب رو اینجا بذارم وای وای وای😭🤣 خوش گذشت (: فقط امیدوارم فردا با گند زدن در امتحان، این خوش گذشتن از چشمام در نیاد_
- منِ واقعی‌تر .
من واقعا دیگه نمیخوام ادامه بدم خدایااا😭 یعنی چییییی آقااا شناسنامه داره دروغ میگ_
من واقعا برام سواله همه از اینکه دارن بزرگ میشن ناراحتن؟ همه مثل من این حس بد رو دارن؟ یا من روانی‌ام_