- منِ واقعیتر .
من یه حاجخانومِ درون دارم. یه روانشناسِ درون دارم. یه دلقکِ درون دارم. یه افسردهی درون دارم. یه رو
داشتم براش روایت میگفتم و درباره آخرالزمان حرف میزدم😔🤣
اینهمه تغییر واقعا از یه آدم بعیده. چطور تونستم در عرض یک سال کلا تبدیل به یه آدم دیگه بشم؟ و چرا هنوز این تغییر ادامه داره..؟
نمیدونم شاید همون بحران هویت جوانی که میگن باشه..
ولی به آرامش نمیرسم =)
هرروز فکر میکنم کارم اشتباهه و دارم تغییر مسیر میدم..
تغییر مسیر نه تو مسائل اصلیِ زندگی، ولی توی یسری از اخلاق و رفتارهام..
نوع برخوردم با آدما..
خیلی تغییر کردم خیلییییی زیاد =)
و خستهام واقعا خستهام..
به زور دارم خودمو میکشم..
به زور دارم به خودم میگم حق نداری کم بیاری باید ادامه بدی..
به زور دارم جلوی اون حسی که یه وقتایی میزنم به سیم آخر رو میگیرم =)
عجیب خستهام.. نه خستگیِ جسمی، خستگیِ روحی..
کاش زندگی متوقف میشد. کاش تموم میشد.
کاش میتونستم اسکرینشات تمام پیامای امشب رو اینجا بذارم وای وای وای😭🤣
خوش گذشت (:
فقط امیدوارم فردا با گند زدن در امتحان، این خوش گذشتن از چشمام در نیاد_