چرا بعضیا آدمای خوبی هستن ولی یه کارایی میکنن که از زندگی دلسرد بشی؟
یه حرف یا یه رفتار یا یه بیتوجهی و..
کاش میتونستم جواب این سوالو پیدا کنم چون زندگیم با آدمای این مدلیِ زیادی درگیره.. :)
دو سال زمان کرونا مجازی درس خونده بودم، ولی هم دوره راهنمایی بود و درسها راحتتر بود، هم بازم شاد بهتر از سایت و کلاس آنلاین بود. واقعا فکر نمیکردم به یک ماه نرسیده کم بیارم و توانایی ادامه دادن به آموزش مجازی رو نداشته باشم🚶🏻♀
الان فقط میخوام تموم بشه فقطططط تموم بشههههه😭
بدغذایی و بیاشتهایی واقعا افتضاحه. اینطوریه که گشنته، ضعف کردی، داری درد میکشی، میدونی باید یه چیزی بخوری ولی دلت هیچی نمیخواد و هیچ میلی نداری.