دو سال زمان کرونا مجازی درس خونده بودم، ولی هم دوره راهنمایی بود و درسها راحتتر بود، هم بازم شاد بهتر از سایت و کلاس آنلاین بود. واقعا فکر نمیکردم به یک ماه نرسیده کم بیارم و توانایی ادامه دادن به آموزش مجازی رو نداشته باشم🚶🏻♀
الان فقط میخوام تموم بشه فقطططط تموم بشههههه😭
بدغذایی و بیاشتهایی واقعا افتضاحه. اینطوریه که گشنته، ضعف کردی، داری درد میکشی، میدونی باید یه چیزی بخوری ولی دلت هیچی نمیخواد و هیچ میلی نداری.
هدایت شده از روشنگری۲
تصویری از پدربزرگ دانش آموزِ شهید میکائیل میردورقی، از شهدای جنایتِ آمریکایی_صهیونیستیِ مدرسه میناب
هرشب اینگونه در کنار مزار نوه خود در بهشت زهرای کوی لورِ شهرستان اندیمشک میخوابد.
او میگوید: میکائیل از تاریکی میترسید همیشه خودم یا پدر و مادرش کنار او میخوابیدیم، نمیخواهم شبها اینجا تنها باشد...
برای عضویت درکانال روشنگری۲ با کلیپهای مستند و معتبر روی نوشته ی آبی رنگ بزنید