هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
پایسیز ، نبینم دیگه راجع بهش فکرای منفی به سرت بزنهها. یکم بهتر به زندگی نگاه کن.
- منِ واقعیتر .
با یه عکس نشون بده سه سال عذاب کشیدی:
پ.ن: کتاب درسی های دهم و یازدهم تو زیرزمین بودن حال نداشتم اونا رو هم بیارم اضافه کنم 🦦💔
هی بهم میگن شب زود بخواب ولی مشکل اینه که من وقتی زود میخوابم نمیتونم تا صبح بخوابم و نصف شب بیدار میشم =)
آخه بدنم عادت نداره شب بخوابه، میره تو شوک و آخرش بیدار میشه🗿🤣
توانایی خوابیدن در شب رو ندارم.🙏🏻
دیدین میگن وقتی دلتنگ باشی دنبال بهونه میگردی تا با چیزای کوچیک یادش بیوفتی؟
منم هرچیز کوچیکی میبینم یه جوری به کربلا ربطش میدم و یهو میگم عه اون روز تو کربلا هم اینطوری شد، عه تو کربلا اینو دیدیم، عه تو کربلا... (((:
آدمای جزئینگر بیشتر از بقیه تو زندگی زجر میکشن، چون متوجه هر چیز کوچیکی توی لحن حرف زدن، نوع برخورد، کلماتی که بقیه استفاده میکنن، رفتارها و توجه یا عدم توجههای کوچیک میشن.
درونگرا بودن اینطوریه که میریزی تو خودت، میریزی تو خودت، میریزی تو خودت...
یهو یه جا منفجر میشی و به یه چیز کوچیک، واکنش خیلی شدید نشون میدی و همه میگن وا این چرا سر همچین مسئله کوچیکی اینقدر ناراحت و عصبی شد؟!