- منِ واقعیتر .
با یه عکس نشون بده سه سال عذاب کشیدی:
پ.ن: کتاب درسی های دهم و یازدهم تو زیرزمین بودن حال نداشتم اونا رو هم بیارم اضافه کنم 🦦💔
هی بهم میگن شب زود بخواب ولی مشکل اینه که من وقتی زود میخوابم نمیتونم تا صبح بخوابم و نصف شب بیدار میشم =)
آخه بدنم عادت نداره شب بخوابه، میره تو شوک و آخرش بیدار میشه🗿🤣
توانایی خوابیدن در شب رو ندارم.🙏🏻
دیدین میگن وقتی دلتنگ باشی دنبال بهونه میگردی تا با چیزای کوچیک یادش بیوفتی؟
منم هرچیز کوچیکی میبینم یه جوری به کربلا ربطش میدم و یهو میگم عه اون روز تو کربلا هم اینطوری شد، عه تو کربلا اینو دیدیم، عه تو کربلا... (((:
آدمای جزئینگر بیشتر از بقیه تو زندگی زجر میکشن، چون متوجه هر چیز کوچیکی توی لحن حرف زدن، نوع برخورد، کلماتی که بقیه استفاده میکنن، رفتارها و توجه یا عدم توجههای کوچیک میشن.
درونگرا بودن اینطوریه که میریزی تو خودت، میریزی تو خودت، میریزی تو خودت...
یهو یه جا منفجر میشی و به یه چیز کوچیک، واکنش خیلی شدید نشون میدی و همه میگن وا این چرا سر همچین مسئله کوچیکی اینقدر ناراحت و عصبی شد؟!
آدم از یه جایی به بعد انقدر خسته میشه که حتی حوصله ناراحت شدن نداره و فقط با خودش میگه "مهم نیست"
روز به روز دارم تنهاتر میشم ولی..
بیشتر میخوابم، کتاب میخونم، فیلم میبینم، کلاس میرم، مهارت جدید یاد میگیرم و..
آره بیشتر با خودم وقت میگذرونم:)