eitaa logo
- منِ واقعی‌تر .
34 دنبال‌کننده
283 عکس
40 ویدیو
0 فایل
اینجا قراره با ورژنِ واقعی‌تر و خودمونی‌ترِ من آشنا بشید 🦦💘‌ ورود آقایون ممنوع! 😀☝🏻 ‌ 💌اگه باهام کاری داشتی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_m33yqtq&btn
مشاهده در ایتا
دانلود
ژنتیک بهانه است، ژن به ژن دنبال تو میگردم🤡🤣🤣
هی بهم میگن شب زود بخواب ولی مشکل اینه که من وقتی زود میخوابم نمیتونم تا صبح بخوابم و نصف شب بیدار میشم =) آخه بدنم عادت نداره شب بخوابه، میره تو شوک و آخرش بیدار میشه🗿🤣 توانایی خوابیدن در شب رو ندارم.🙏🏻
کاش الان کربلا بودم (((:
دیدین میگن وقتی دلتنگ باشی دنبال بهونه میگردی تا با چیزای کوچیک یادش بیوفتی؟ منم هرچیز کوچیکی میبینم یه جوری به کربلا ربطش میدم و یهو میگم عه اون روز تو کربلا هم اینطوری شد، عه تو کربلا اینو دیدیم، عه تو کربلا... (((:
آدمای جزئی‌نگر بیشتر از بقیه تو زندگی زجر میکشن، چون متوجه هر چیز کوچیکی توی لحن حرف زدن، نوع برخورد، کلماتی که بقیه استفاده میکنن، رفتارها و توجه یا عدم توجه‌های کوچیک میشن.
درونگرا بودن اینطوریه که میریزی تو خودت، میریزی تو خودت، میریزی تو خودت... یهو یه جا منفجر میشی و به یه چیز کوچیک، واکنش خیلی شدید نشون میدی و همه میگن وا این چرا سر همچین مسئله کوچیکی اینقدر ناراحت و عصبی شد؟!
آدم از یه جایی به بعد انقدر خسته میشه که حتی حوصله ناراحت شدن نداره و فقط با خودش میگه "مهم نیست"
بالاخره بعد از دو سال خانواده تونستن منو راضی کنن آزمایشمو بدم😭😂💔
روز به روز دارم تنهاتر میشم ولی.. بیشتر میخوابم، کتاب میخونم، فیلم میبینم، کلاس میرم، مهارت جدید یاد میگیرم و.. آره بیشتر با خودم وقت میگذرونم:)
ایتا واقعا جنی شده🤡
تنهایی آدمو قوی میکنه؟ خب آره موافقم.. قوی میکنه ولی.. لذت زندگی رو ازت میگیره خسته ات میکنه باعث میشه غم و شادی هاتو نتونی با کسی تقسیم کنی نه محبت ببینی و نه محبت بکنی اینطوری کم کم احساساتت میمیره.. مجبوری همیشه رو پای خودت باشی (: