روز به روز دارم تنهاتر میشم ولی..
بیشتر میخوابم، کتاب میخونم، فیلم میبینم، کلاس میرم، مهارت جدید یاد میگیرم و..
آره بیشتر با خودم وقت میگذرونم:)
تنهایی آدمو قوی میکنه؟
خب آره موافقم..
قوی میکنه ولی..
لذت زندگی رو ازت میگیره
خسته ات میکنه
باعث میشه غم و شادی هاتو نتونی با کسی تقسیم کنی
نه محبت ببینی و نه محبت بکنی
اینطوری کم کم احساساتت میمیره..
مجبوری همیشه رو پای خودت باشی (:
هدایت شده از ˒ 𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
نپتون تو اگه کسی رو دوست داشته باشی
با تموم وجودت دوسش داری.
هدایت شده از ˒ 𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
نپتون اگه ناپدید بشی یعنی از یه چیزی
عمیقاً زخم خوردی.
هدایت شده از ˒ 𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
نپتون وقتی اعتمادت شکسته میشه
دیگه اعتماد کردن دوباره واست سخته.