eitaa logo
- منِ واقعی‌تر .
34 دنبال‌کننده
282 عکس
40 ویدیو
0 فایل
اینجا قراره با ورژنِ واقعی‌تر و خودمونی‌ترِ من آشنا بشید 🦦💘‌ ورود آقایون ممنوع! 😀☝🏻 ‌ 💌اگه باهام کاری داشتی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_m33yqtq&btn
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا بیرون انقدر باد داااااغ میاد😭 به قول مامانم میگه خدا سشوار روشن کرده🤣💔
خدایا هزاراااان بار شکرت که دیگه دبیرستانی نیستم. تا آخر عمرم هروقت یاد اون روزا بیوفتم معده و قلبم تیر میکشن. هرجوری فکرشو میکنم من درس نمیخوندم، شکنجه میشدم! هیچوقت یادم نمیره اون ۴۸ ساعت بیداری‌ها، اون صبح تا شب مدرسه بودنا، اون روزایی که تا ۳ مدرسه بودم و بعدش ۸ ساعت درس میخوندم، اون تابستونایی که تو اون جهنم و بدون کولر و تو شرایط افتضاح میرفتیم سر کلاس، اون امتحان نهایی هایی که سر هرکدومشون چند کیلو وزن کم میکردم، اون شب هایی که روی موکت میخوابیدم تا جام نرم و راحت نباشه و اذیت بشم و زود بیدار بشم، حتی اون زنگ تفریح هایی که برام عذاب بودن، من تو اون سه سال فقط شکنجه شدم. هنوزم باورم نمیشه اون کابوس تموم شده =)
صد دفعه بابام به این پستچی گفت وقتی بسته میاری از بالای در پرت نکن تو حیاط، بازم همون کارو کرد :////
حلالت نمیکنم سر پل صراط جلوتو میگیرم میگم به چه حقی کتابای نازنین منو پرت کردی.🙏🏻
حق+++ یه وقتایی اون زمان ذوق یه چیزی رو داری، بعدش دیگه بهش برسی هم به دردت نمیخوره =)
بخدا بچه های اول خیلی مظلومن.
زندگی وایسا من میخوام پیاده شم.
" تنهایی " هم چیز جالبیه‌هاا. نه خوبه نه بد. یعنی یه جاهایی دلت میخواد ضجه بزنی از شدت مزخرف بودنش، از اینکه هیچکسی رو نداری و داری توی خودت حل میشی و تموم میشی، از اینکه با کسی حرف نمیزنی، از اینکه از خیلی چیزا محروم میشی.. ولی یه آرامشی هم داره (((((: در کل چیز عجیبیه، ولی من عادت دارم بهش.
هدایت شده از ‌˒ ‌𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
نپتون نصف شب مغزت فعال تر از ظهره.