صد دفعه بابام به این پستچی گفت وقتی بسته میاری از بالای در پرت نکن تو حیاط، بازم همون کارو کرد :////
حلالت نمیکنم سر پل صراط جلوتو میگیرم میگم به چه حقی کتابای نازنین منو پرت کردی.🙏🏻
- منِ واقعیتر .
حضوری شدیم ولی نشدیم. خودمم والا نمیفهمم قضیه چیه.
بعد که میگم خودمم نمیدونم بهم میخندین.
" تنهایی " هم چیز جالبیههاا. نه خوبه نه بد. یعنی یه جاهایی دلت میخواد ضجه بزنی از شدت مزخرف بودنش، از اینکه هیچکسی رو نداری و داری توی خودت حل میشی و تموم میشی، از اینکه با کسی حرف نمیزنی، از اینکه از خیلی چیزا محروم میشی..
ولی یه آرامشی هم داره (((((:
در کل چیز عجیبیه، ولی من عادت دارم بهش.