eitaa logo
- منِ واقعی‌تر .
34 دنبال‌کننده
283 عکس
41 ویدیو
0 فایل
اینجا قراره با ورژنِ واقعی‌تر و خودمونی‌ترِ من آشنا بشید 🦦💘‌ ورود آقایون ممنوع! 😀☝🏻 ‌ 💌اگه باهام کاری داشتی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_m33yqtq&btn
مشاهده در ایتا
دانلود
صد دفعه بابام به این پستچی گفت وقتی بسته میاری از بالای در پرت نکن تو حیاط، بازم همون کارو کرد :////
حلالت نمیکنم سر پل صراط جلوتو میگیرم میگم به چه حقی کتابای نازنین منو پرت کردی.🙏🏻
حق+++ یه وقتایی اون زمان ذوق یه چیزی رو داری، بعدش دیگه بهش برسی هم به دردت نمیخوره =)
بخدا بچه های اول خیلی مظلومن.
زندگی وایسا من میخوام پیاده شم.
" تنهایی " هم چیز جالبیه‌هاا. نه خوبه نه بد. یعنی یه جاهایی دلت میخواد ضجه بزنی از شدت مزخرف بودنش، از اینکه هیچکسی رو نداری و داری توی خودت حل میشی و تموم میشی، از اینکه با کسی حرف نمیزنی، از اینکه از خیلی چیزا محروم میشی.. ولی یه آرامشی هم داره (((((: در کل چیز عجیبیه، ولی من عادت دارم بهش.
هدایت شده از ‌˒ ‌𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
نپتون نصف شب مغزت فعال تر از ظهره.
هدایت شده از ‌˒ ‌𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
نپتون اصلاً حواست به خودت نیست.