دوباره سرم داره درد میگیره💔
اگه میگرن هم بگیرم دیگه کلکسیونِ بیماریهام کامل میشه🎀
چرا روی گوشی بیشتر از دوتا سیمکارت نمیشه گذاشت؟ دلم میخواد چندتا شماره دیگه بگیرم که هیچکس نداشته باشه و بتونم راحت باشم بدونِ ترس از اینکه نکنه یه آشنایی منو تو فضای مجازی ببینه.
آدما تا هستن برام عزیزن، دوستشون دارم، هواشونو دارم، معرفت دارم، تنهاشون نمیذارم..
ولی هروقت هم نباشن، فدای سرم که نیستن.
چرا خودمو عذاب بدم و دلم تنگ بشه و چشمم به پیویِ یه نفر خشک بشه تا شااااید بیاد یه پیام بهم بده، در صورتی که اون زندگیش بدونِ من خیلی عادی و راحت داره میگذره؟