#بسم_الله_الرحمن_الرحیم
🌹هو معکم اینما کنتم
📚آیه 4 سوره حدید
❤️او با شماست، هر کجا باشید...
👌رسیدن به این #باور که هر کجا باشیم #خدا با ما است، آثار و برکات زیادی دارد، اجمالاً می توان گفت که #خداوند متعال با هر کسی باشد یعنی کاملاً تحت حمايت پروردگار است، یعنی در #امنیت و #آرامش واقعی بودن، بی نیاز از هر کس و ناکس بودن و...
👌 آیا واقعا #اعتقاد داریم که خدا با ما است؟
👌آیا اصلا #اعتماد به خدا داریم؟
👌بالاتر از اعتماد آیا #ایمان به وجود خداوند متعال داریم؟
#همراه_با_قرآن #تلنگر #مذهبی #کاربردی #تربیتی #اخلاقی #زندگی #موفقیت #نکته_های_طلایی
💐 الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
❤️ با ارسال هر #عکس_نوشته به دیگران، ما را در زمينه سازی #ظهور یاری نمایید.
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
📇 خلاصه متنی تفسیر قرآن، #مقدمات_تفسیری
📆 شماره جلسه: ۱۳
📚 مفسر: علامه جوادی آملی
♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️
🔺1⃣ قرآن کریم را باید با خود قرآن تفسیر کرد. روایاتی که به آنها در این رابطه استدلال شده آورده شد. گفتیم که بدون مراجعه به خاص و مقید و محکم نمیتوان به عام و مطلق و متشابه مراجعه کرد. اگر کل قرآن با هم گفته شود هدایت است و شیخ در رسائل گفته که اگر قرآن را بهم بریزد یعنی برخی آیات را به آیات دیگر مرتبط کند و بدون اینکه همه آیه های مرتبط را جستجو کند، تفسیر دلبخواهی دربیاورد کافر شده است. (ضرب الآیة بعضها ببعض) یا کسانی که قرآن را عضو عضو کردند و جداگانه به یک آیه استناد کنند بدون اینکه آنرا یک پیکره کامل بدانند و بررسی کنند (جعل القرآن عضین)
پس قرآن را با قرآن باید سنجید چون نور و تببیان کل شیء است و در مورد جزییات، به دستور خود قرآن و پیامبر باید به معصومین مراجعه کرد.
🔺2⃣آیا قرآن تحریف شده یا نه؟ اخباریین که گویند ظاهر قرآن حجت نیست، یکی از استدلالهایشان، این است که قرآن تحریف شده است. اما مشهور امامیه تحریف را طرد کرده اند.
تحریف به چه معناست؟ اگر بگوییم تحریف همان بد معنا شدن قرآن است که تفسیر به رای است و طبیعتا آسیبی به خود قرآن وارد نشده است. پس این محل بحث نیست. اختلافی که بین قاریان است هم تاثیری به اساس دین ندارد چون باید با اصول قرآنی بخواند. اما اگر تحریف را افزودن یا کاستن چیزی به مطالب اصلی نازل شده به قلب پیامبر بدانیم، اینجا بحث دارد.
🔺3⃣در مورد تحریف به زیاده، همه علمای تسنن و تشیع این را رد کرده اند چون کسی نمیتواند چیزی شبیه قرآن بیاورد.
در مورد تحریف به کاستن چطور؟ مشهور بین علمای امامیه و حتی اسلام آن است که هیچ کم و کاستی در قرآن صورت نگرفته است. چنان که این را میتوان به تمام محققین تسنن و تشیع نسبت داد مگر برخی ظاهریین. پس هیچ مطلبی از قرآن حذف نشده است.
🔺4⃣مسافری را که در بیابان پیاده کرده اند راه رفتن را نمیدانند و راهنمایی هم نیست که راه را بگوید. پس باید برگردد و با همان راننده برود. این مسافر نه میداند از کجا آمده و به کجا خواهد رفت. پس باید با همان خدا که او را در بیابان رها کرده تا مقصد برود. این سفر هم فقط یکبار است و نمیتواند خطر کند و راه های مختلف را بیازماید. او سفری است که قابل برگشت یا جبران نیست. پس باید به کسی مراجعه گند که راه را بداند. خدا بر این اساس بهترین انسانها را راهنمای انسانها قرار داد.
🔺5⃣خداوند این بهترین انسانها را در ۳ اصل بیمه میکند تا پیام الهی از این طریق هیچ آسیبی نبید.
هر پیام آور باید برای اینکه در رساندن پیام خللی وارد نیاید دارای سه اصل و ویژگی باشد:
♻️۱. در یافتن و فهمیدن و تلقی پیام معصوم باشد. مثلا کاملا بینا و شنوا و با حواس جمع باشد
♻️۲. همه پیامی که بدرستی دریافت کرد خوب ضبط کند و در نگهداری و حفظ آن معصوم باشد: پس فراموشی نگیرد
♻️۳. در هنگام بیان پیام الهی و خطابه و تبلیغ، کلمه ای کم و زیاد نکند.
در اینجا دیگر پیامی که حضرت به انسانها میدهد عین پیام الهی است.
🔺6⃣در مورد اصل اول فرمود «انک لمن القرآن من لدن حکیم علیم). یعنی این علم لدنی یا علمی که از نزد ماست را تو میفهمی و بر قلبت نازل شده است. این برای مرحله تلقی و دریافت پیام الهی است که مرحله اول است.
🔺7⃣در مورد اصل دوم که عصمت حضرت در مقام حفظ و ضبط و نگهداری است فرمود: «سنقرئک فلا تنسی» پس او در نگهداری پیام الهی، دچار نسیان نمیگیرد. حکمی که ۲۰ سال پیش بر قلبش نازل شده را فراموش نمیکند چون در این صورت سخنان بعدیش را به ناچار باید از خود دربیاورد یا ناقص بگوید.
🔺8⃣در مورد اصل سوم که معصومیت در انشا و رساندن پیام است نیز خدا فرمود: «لا تحرک به لسانک لتعجل به ان علینا جمعه و قرآنه - ما ینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی» از زبانش جز حرف الهی نمی آید و نطقی نمیکند جز اینکه وحی است.
🔺9⃣حال بعد از پیامبر آیا کسی میتواند آیات قرآن را کم و زیاد کند؟
در مورد تورات و انجیل، خدا قرآن را مهیمن قرار داده است و آن دو کتاب الهی را هم که تحریف شده بوده زنده کرده است. خدا فرمود این کتاب دیگر تحریف نشده است چون خدا فرمود این دین آخر است و دین دیگری نمیآید که بخواهد انحرافات قرآن را تصحیح کند لذا باید تا قیامت تحریف نشده بماند تا آخرین انسانها را نیز هدایت کند. این هیمنه قرآن، همه یهودیان و مسیحیانی که کتاب را تحریف میکردند مفتضح کرد و گفت بروید کتاب اصلی و واقعی را بیاورید که ببینیم قرآن درست میگوید یا نه. مثلا این مسیحیت بیحجابی را با دینشان سازگار میداند بعدا در مورد مریم قدیس چنان تهمتهایی را به او روا میداند.
#تفسير_قرآن #همراه_با_علما
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
94-13.mp3
18.05M
👆👆
🎙#صوت تفسیر قرآن
📆 جلسه مقدماتی ۱۳
📚 مفسر: علامه جوادی آملی
#تفسير_قرآن #همراه_با_علما
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
#بسم_الله_الرحمن_الرحیم
وَتَوَكَّلْ عَلَى ٱللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِٱللَّهِ وَكِيلًا
و بر #خداوند توكّل كن، و همین بس كه خداوند وكیل و نگهبان (تو) است.
سوره : الاحزاب آيه : 3
اینکه #اعتماد کنی به کسی و خیالت راحت باشه که هواتو داره، باعث میشه همیشه در اوج مشکلات و گرفتاریها خودتو نبازی و همیشه در مسیر درست ثابت قدم بمونی...
آیا ما به این سطح از #توکل رسیده ایم؟
آیا توکل به معنای بی تفاوتی است؟
آیا شخص متوکل سربار و کل بر دیگران است؟
و...
#همراه_با_قرآن #تلنگر #مذهبی #تربیتی #کاربردی #اخلاقی #موفقیت #انرژی_مثبت #زندگی #خدا
💐 الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
2⃣ با ارسال هر #عکس_نوشته به دیگران، ما را در زمينه سازی #ظهور یاری نمایید.
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
📑 دستهبندی موضوعی آثار استاد شهید آیتالله مطهری(ره)
🌐 لینک: https://b2n.ir/y60472
🔰 جهت آشنایی بهتر با آثار شهید مطهری و شناخت سیر مطالعاتی ایشان
✍ اگر بنده میخواستم برنامهی حوزهی علمیهی قم را بنویسم، بلاشک یکی از مواد برنامه را این میگذاشتم که کتابهای آقای مطهری خوانده شود، خلاصهنویسی شود و امتحان داده شود.
🔻استاد در کلام رهبر، آیت الله العظمی خامنه ای، ص۷۳_۷۴
#معرفی_کتاب
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
🔴 ثبتنام در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۲۱ اردیبهشت از طریق سامانه
www.quraniran.ir
آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
✅ این مسابقات در ۱۲ رشته برگزار میشود که شامل رشتههای حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء(مرحله شهرستانی و استانی)، حفظ پنج جزء(مرحله شهرستانی و استانی)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، مدیحهسرایی، ترجمه نهجالبلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه است.
✅ در این دوره برای اولین بار رشتههای نهجالبلاغه، صحیفهسجادیه و مدیحهسرایی و همخوانی در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات اضافه شده است.
✅متقاضیان بهطور همزمان میتوانند نسبت به ثبتنام در یکی از رشتههای انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشتههای حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحهسرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.
✅ بهمنظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکتکنندگان میتوانند علاوه بر رشتههای فوق، در یکی از رشتههای معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) ثبتنام کنند.
❌داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و اقامت دائم در شهرستان محل ثبتنام از جمله شرایط عمومی ثبتنام اعلام شده است.
✅ میزبان مرحله کشوری این دوره از مسابقات در رشتههای قرائت و حفظ استان خوزستان و رشتههای اذان، دعاخوانی و مدیحهسرایی نیز استان قزوین اعلام شده است
#اطلاع_رسانی
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
✅معرفی پایگاههای پژوهشی مقالات و کتاب ...
۱. قائمیه
ghbook.ir
بیش از 15 هزار جلد کتاب با دسته بندی موضوعی و به 8 فرمت جهانی وورد پی دی اف اندروید ای او اس و ... قرار داده است که بسیار سایت مفید و پر کاربردی می باشد.
۲. المکتبه الشیعه
http://www.shiaonlinelibrary.com
این سایت همان مکتبه اهل بیت نسخه 1 است که کتابهای آن را در بخش الکتب می شود یافت.
۳. پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران
Lib.ir
۴. گنج ؛ پایگاه اطلاعات علمی ایران
https://ganj.irandoc.ac.ir
۵. کتابخانه دیجیتال نور
http://www.noorlib.ir/view/fa/default
مرکز نور کتابهای موجود در نرم افزار های خود را در سایت عرضه کرده و قابلیت دانلود 30 صفحه از کتاب را دارد شرط استفاده از این سایت عضویت و پرداخت هزینه می باشد
۶. کتابخانه مدرسه فقاهت
http://lib.eshia.ir
کتابخانه مدرسه فقاهت در موضوعات مختلف تاریخی، علوم قرآنی تفسیر علوم حدیث و فقه کتابها را رایگان با قابلیت جست و جو در متن و کپی به کاربران ارائه میدهد
۷. التفسیر
http://www.altafsir.com/
این سایت کتابهای تفسیری و تجوید و ... را به زبان عربی ارائه می دهد.
۸. مکتبه الوقفیه
http://waqfeya.com
از بهترین سایتهای کتابخانه ای به زبان عربی که در موضوعات مختلف کتابهای مرجع بسیاری را دارد
۹. المکتبه الشامله
shamela.ws
۱۰. کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات قم
http://dl.islamicdoc.com/faces/home.jspx
زیر نظر دفتر تبلیغات قم می باشد تعداد زیادی منابع را ارائه می دهد
۱۱. کتابخانه کتاب پدیا ( کتابهای تخصصی عربی)
http://www.ketabpedia.com
۱۳. کتابخانه دیجیتالی تبیان
https://library.tebyan.net
۱۳.کتابخانه یعسوب الدین
http://www.yasoob.com
بیش از 3 هزار منبع از شیعه و سنی در موضوعات مختلف
۱۴. دایره المعارف بزرگ اسلامی
https://www.cgie.org.ir
۱۵. دانشنامه جهان اسلام
http://rch.ac.ir/home
۱۶. پایگاه مقالات علوم قرآن و حدیث
https://maarefnet.ir
۱۷. جامع علوم و معارف قرآن ، مقالات قرآنی https://quran.isca.ac.ir/fa/article/Index
۱۸. پژوهشکده باقر العلوم علیه السلام
http://www.pajoohe.com/fa
۱۹. سایت پارس قرآن
http://www.parsquran.com
۲۰. اندیشه قم
http://www.andisheqom.com
۲۱. قرآن اِستادیز
http://www.quranstudies.ir
۲۲. اهل بیت
http://www.ahlolbait.com
۲۳. پایگاه اطلاع رسانی اسلامی پارسا
http://islamicdatabank.com
۲۴. حدیث نت
http://www.hadith.net
۲۵. شهر حدیث
http://hadithcity.com
۲۶. جست و جوگر حدیثی میزان
http://mizan.hadith.net
اگر به دنبال یافتن حدیثی در موضوع خاص یا از معصوم خاص باشید این سایت کمک خوبی برای یافتن حدیث می باشد.
۲۷. پرسمان
http://www.porseman.org
۲۸. مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی
http://www.pasokhgoo.ir
۲۹. پایگاه پاسخگویی به شبهات
http://x-shobhe.com
۳۰. تبیان
http://www.tbyane.net
۳۱. تنزیل
http://tanzil.net/#19:1
۳۲. شیعه سرچ
http://www.shiasearch.com/fa/%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C.html
۳۳. امام علی
imamalin.net
۳۴. الشیعه
http://farsi.al-shia.org
۳۵. مرکز اطلاع رسانی غدیر
http://www.ghadeer.org/Home
۳۶.الجامعه الاسلامیه http://www.uofislam.net/uofislam
۳۷. دانشنامه اسلامی http://wiki.ahlolbait.com/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%D9%94_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C
۳۸. ویکی فقه http://fa.news.wikifeqh.ir/wiki/index.php
۳۹. ویکی شیعه http://fa.wikishia.net/view/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%D9%94_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C
۴۰. اسلام کوئست
http://www.islamquest.net/fa
۴۱. اسلام پدیا
http://islampedia.ir/fa
۴۲. پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
https://www.sid.ir/fa/journal
۴۳. بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی
http://iranemoaser.ir
۴۴. پایگاه تخصصی نهج البلاغه
http://www.balaghah.net
۴۵. واژه یاب
https://www.vajehyab.com
۴۶. آبادیس
https://dictionary.abadis.ir
علاوه بر لغتنامه های فارسی لغت و متون انگلیسی و سایر زبان ها را نیز ترجمه می کند
۴۷. گوگل ترنسلیت
https://translate.google.com
۴۸. اصطلاح نامه علوم اسلامی
https://thesaurus.isca.ac.ir
۴۹. پژوهه ؛ بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
http://pajoohe.ir
۵۰. پرتال جامع علوم انسانی
ensani.ir
۵۱. حوزه نت
hawzah.net
۵۲. مقالات
https://www.magiran.com
۵۳. پایگاه مجلات تخصصی
https://www.noormags.ir
54. پیشخوان برخط اجرای نرم افزارهای نور
https://abrenoor.ir
55. پایگاه مطالعات انقلاب اسلامی
http://negaresh57.whc.ir
#اطلاع_رسانی
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
📌 تفاوت صبر و حلم
💠«وَ إِذْ قُلْتُمْ يا مُوسى لَنْ نَصْبِرَ عَلى طَعامٍ واحِدٍ» (البقرة: 61)
🔸 «حِلم»، کنترل خود در مجازات طرف مقابل است؛
🔹 ولی «صبر» کنترل نفس است از خلاف شرع و عقل و از جزع و فزع.
📌 تفاوت یجری و انفجر
💠 «وَ إِذِ اسْتَسْقى مُوسى لِقَوْمِهِ فَقُلْنَا اضْرِبْ بِعَصاكَ الْحَجَرَ فَانْفَجَرَتْ مِنْهُ اثْنَتا عَشْرَةَ عَيْناً» (البقرة: 60)
🔸 «جَری» حرکت آرام آب است؛
🔹 ولی «انفجار» حرکت با تلاطم و جوشیدن شدید آب است.
📌 تفاوت فسق و فجور
💠 «فَأَنْزَلْنا عَلَى الَّذينَ ظَلَمُوا رِجْزاً مِنَ السَّماءِ بِما كانُوا يَفْسُقُونَ» (البقرة: 59)
🔸 «فِسق» یعنی خروج از طاعت الهی.
🔹 ولی «فُجُور» ناظر به این است که گناه موجب انفجار و متلاشی شدن می شود.
📌 تفاوت لاتفسدوا و لاتعثوا
💠 «وَ لا تَعْثَوْا فِي الْأَرْضِ مُفْسِدينَ» (البقرة: 60)
🔸 «لا تُفسِدوا» یعنی فساد نکنید، نظم را به هم نریزید؛
🔹 ولی «لا تَعثَوا» نه از به اوج رساندن این امور است، یعنی فساد را به اوج نرسانید.
📚 لغتنامۀ تفسیری، ص 9
#مباحث_علمی #همراه_با_قرآن
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
✅چرا پژوهش کنیم 🤔
1⃣ایجاد احساس ثمردهی و کارآمدی
ــــــــــ
2⃣ایجاد انگیزه برای کسب مهارتهای جنبی پژوهشگری
ــــــــــ
3⃣ایجاد انگیزه در یادگیری مطالب جدید
ــــــــــ
4⃣ایجاد پیشزمینه برای اختراع و ابتکار
ــــــــــ
5⃣ایجاد شبکههای علمی سازماندهی شده در راستای هدف
ــــــــــ
6⃣ایجاد فضای علمی بین محصلان
ــــــــــ
7⃣آثار مادی و کسب در آمد و ارتقای تحصیلی و علمی
ــــــــــ
8⃣آسان کردن مسائل پیچیده
ــــــــــ
9⃣آشنا کردن پیروان سایر مذاهب با علوم اسلامی
ــــــــــ
🔟آشنایی با علوم سایر کشورها
📒برگرفته از جزوه روش تحقیق حجةالاسلام دکتر حسن اسلامپور کریمی
#مباحث_پژوهشی
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
❤️امام حسین علیه السلام:
🌱از نشانه های نادانی، جدل با بی فکران است.😌
📚تحفالعقول، ص۲۴۸🌿
#عکس_نوشته درباره #پژوهش
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
📸 | کلام ولایت
💠 تحقیق مساله محور💠
🔶 تتمه👆: تلاش خودتان را معطوف به نيازهاى كشور كنيد. الان به ما گزارش ميدهند كه هفتاد درصد مقاله هاى علمى ما ناظر به نيازهاى كشور نيست. نميدانم چقدر اين آمار دقيق است، اما به من اينجور گزارش ميشود. اين همه شما زحمت بكشيد، مقاله ی علمى تهيه كنيد، از اين مقالات علمى سى درصد ناظر به نيازهاى كشور باشد، هفتاد درصد نه! خب، انسان احساس خسارت ميكند.
🔻رهبر انقلاب، ۱۳۹۱/۷/۱۲
#همراه_با_علما
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
#خبر_پژوهشی
حضور انتشارات حوزه علمیه خراسان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان از حضور انتشارات حوزه علمیه خراسان در سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران خبر داد.
هادی حصاری در گفتوگو با خبرگزاری حوزه علميه خراسان ضمن اعلام این خبر، گفت: انتشارات حوزه علمیه خراسان تمام منشورات خود را در هردو بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه کتاب تهران عرضه میکند، طلاب و اساتید میتوانند جهت تهیه این آثار با تخفیف ویژه نمایشگاهی و بهرهمندی از بنهای تعلق گرفته، به سایت نمایشگاه به آدرسhttps://b2n.ir/p27423 مراجعه نمایند.
وی در ادامه افزود، خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاستهای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور اقدام به توزیع بن اعتباری خرید کتاب نموده است و اساتید، طلاب و پژوهشگران حوزوی نیز میتوانند از طریق سایت نمایشگاه به آدرس ketab.ir برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه در این طرح نامنویسی کنند.
وی افزود: سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 21 اردیبهشت آغاز میشود و تا 31 اردیبهشت 1401به مدت ده روز به دو صورت فیزیکی و مجازی برگزار می شود.
با شروع نمایشگاه از 21 اردیبهشت علاقهمندان برای بازدید و خرید کتاب به صورت مجازی میتوانند به آدرس https://book.icfi.ir/ مراجعه کنند و با استفاده از بنهای اعتباری تخصیص یافته کتابهایی مورد نیاز و منتخب خود را سفارش داده و خریدشان را نهایی کنند که به صورت رایگان از طریق شرکت ملی پست به دستشان میرسد.
وی با بیان اینکه سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت فیزیکی نیز از 21 تا 31 اردیبهشت در مصلای نماز جمعه تهران برگزار می شود افزود: انتشارات حوزه علمیه خراسان نیز با ارائه بیش از 60 اثر منتشر شده خود در بخش عمومی، سالن ۱۳ روبروی درب ۴۳ این نمایشگاه شرکت نموده است.
علاوه بر این انتشارات حوزه علمیه خراسان تاکنون در پنج دوره از نمایشگاه های مجازی کتاب شرکت کرده که شامل دو دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، نمایشگاه مجازی اصفهان، آذربایجان غربی و نمایشگاه مجازی قرآن و عترت می شود.
مدير ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان در پایان عنوان کرد: علاقهمندان میتوانند جديدترين اخبار و اطلاعات مربوط به برنامههای معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان را به صورت روزانه در پيامرسان ايتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f دریافت نمایند.
#اطلاع_رسانی
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆