eitaa logo
قرآن و عترت
878 دنبال‌کننده
1هزار عکس
398 ویدیو
1.6هزار فایل
📚 اطلاعات ارزشمند و مفید با نگاه قرآن و عترت(عليهم السلام) را از طریق این کانال پیگیری نمایید. 👇👇 ⏳ https://eitaa.com/qoranwaetrat 👆👆 ♥️ارتباط با خادم کانال👇👇 🆔 @salavatbeferestid
مشاهده در ایتا
دانلود
«نجاست سگ».pdf
6.48M
👆👆 ✅ مقاله ای ویژه در موضوع نجاست سگ در اسلام 👌ویژه پژوهشگران عزیز ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
📣سخنراني آيت الله ناصري یکی از اولیاء الهی بود به نام مرحوم حاج مؤمن که استاد آیت الله دستغیب رحمت الله علیه بود.، ايشان برای بنده نقل کرد: من خدمت یکی از اولیای الهی رسیدم. دستوری به من داد و گفت که مثلاً فلان جا غذا نخور. من هم گفتم چشم. داستانش خیلی مفصل است. مي‌گفت: ما با آن شخص که گفته شده بود در خانه‌اش غذا نخورم، مرتبط بودیم. یک روز در خانه ایشان نماز را که خواندیم، سفره انداختند و من خجالت کشیدم بلند بشوم. گفت: «بنشین ناهار بخور». گفتم: «آقا! من معذورم». گفت: «نه؛ بنشین ناهار بخور». حاج مؤمن مي‌گفت: «غذا را کشیدیم و من دو سه تا لقمه خوردم». یک دفعه دیدم آن ولي الهي پیدایش شد. اشاره کرد گفت: «بلند شو بیا». بلند شدم رفتم. گفت: «چرا از این غذا خوردی؟» گفتم: «من خجالت کشیدم. برایم کشیدند و کاسه گذاشتند و نتوانستم نخورم». گفت: «خوب، حالا اگر مي‌توانی، برو بخور». آمدم نشستم. دیدم تمامش چرک و خون است، خدا شاهد است. گفت: از بوي تعفن غذا حالم خراب شد. نگاه کردم دیدم آن‌ها همه دارند مي‌خورند؛ اما دارند چرک و خون مي‌خورند. حالم به هم خورد و بلند شدم. (بعضي از غذا‌ها حقیقتش این است.) نمی دانیم چیست. انسان مقداری برای به دست آوردن غذای حلال و پاک سعی و کوشش بکند. غذا، در فرزندان ما، در عبادات ما آثاری دارد. در روایت دارد کسی که یک لقمه حرام بخورد، تا (چهل روز دعاهايش مستجاب نمي‌شود). 📚بحارالأنوار، ج 63، ص 314. ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
94-33.mp3
12.47M
👆👆 🎙 تفسیر قرآن 🔺 جلسه مقدماتی ۳۳ 📚 مفسر: علامه جوادی آملی ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
📇 خلاصه متنی تفسیر قرآن، 📆 شماره جلسه: ۳۳ 📚 مفسر: علامه جوادی آملی ♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️ ✅ خلاصه بحث : 🔺به استناد برخی روایات، پیامبر فرمودند هر کاری امت‌های پیشین کردند شما هم میکنید. و چون مسلما اقوام پیشین، کتاب‌های آسمانی خود را تحریف کردند پس مسلمانها هم می‌کنند. 🔰جواب: 1⃣اولا سند این روایات به حد تواتر نرسیده است‌. 2⃣ثانیا اگر برسد هم باز هم قابل تخصیص است چنانکه خود قرآن می‌فرماید قرآن تحریف نمی‌شود. 3⃣ثالثا اگر قابل تخصیص نباشد باید بگوییم چنانکه تورات و انجیل، تحریف به زیاده شد قرآن نیز می‌شود درحالیکه هیچکس چنین ادعایی نکرده و خود قرآن هم رد می‌کند. 4⃣رابعا اگر از این روایات اطلاق بگیریم باز هم تخصیص اکثر رخ میدهد چون بسیاری از سرگذشتهای گذشتگان برای مسلمانان رخ نداد. 5⃣خامسا اگر سندا و دلالتا هم صحیح باشد باز هم روایات گویند که مسلمانان هم می‌کنند لذا ممکن است مسلمانان هزار سال دیگر چنین کارهایی مانند تحریف بکنند نه اینکه در صدر اسلام واقع شده باشد! در نهایت اینکه دلایل سابقی که ذکر شد هنوز بر عدم تحریف قرآن حکم میکنند. 6⃣سادسا، قرآن کریم این روایات را تکذیب می‌کند. چنانکه قرآن گوید بنی اسراییل در زمان رسالت حضرت موسی بخاطر خلافهایشان بر آنها عذاب نازل شد حال آنکه قرآن در مورد مسلمانان گوید مادامی که رسول خدا ذر بین امت هست من آنها را عذاب نمی‌کنم. ♻️گفتیم که چون این روایات خبر واحدند پس تواتر اجمالی دارند باید مضمون مشترک را از همگی گرفت و تنها همان را در مسائل علمی و اجتهادی پذیرفت نه همه ابعاد روایات. مضمون مشترک این روایات هم این است که هر چه بنی اسراییل کردند شما هم می‌کنید. 🔺2⃣شبهه دیگر بر تحریف قرآن: به تعبیر برخی روایات حضرت امیر، قرآنی را جمع کرده بود و آن قرآن را خلیفه وقت نپذیرفت پس قرآن امیرالمومنین با قرآن مردم فرق داشت.با توجه به اینکه روایت است که علی مع الحق و الحق مع علی، پس قرآن امام علی صحیح است.روایاتی هم از خود علی است که گوید کل قرآن از ظاهر و باطن و عام و خاص و ... نزد احدی غیر از ما معصومین نیست. پس احتمالا در قرآنی که نزد مردم است کم و زیاد دارد. 🔰پاسخ: 1⃣اول باید دید آیا این روایت به حد تواتر رسیده یا نه. اگر به تواتر نرسیده بود در بحث عقلی و اجتهادی پذیرفته نیست. 2⃣اگر هم بگوییم که به حد تواتر رسیده باز هم منظور امام علی این نیست که قرآن مردم با قرآن من فرق می‌کند بلکه گوید علم تاویل و علم ظاهر و باطن قرآن و علم ... نزد ماست. 📮اگر تفسیر قرآن از طریق خدا و وحی به پیامبر رسیده و سپس به امام علی برسد گوییم تنزیل. حضرت امیر فرمود خدا به من قلب عقول و لسان سؤول عطا کرده است تا تاویل قرآن را بتوانم انجام دهم. حضرت امیر فرمود تاویل در دست من است. قائلین به تحریف فکر میکنند که این هم جزو قرآن است، روایتی که اسم منافقین را صراحتا آورده است. در پاسخ باید گفت که این روایت جزو قرآن نیست. سیره پیامبر، کنار آمدن با منافقین بود بعد ممکن نیست آیه ای بیاید و اسم بسیاری از منافقین را رسما ببرد و لعنت کند درحالیکه پیامبر با آنها با حسن سلوک برخورد میکرد. اصرار صحابه این بود که معصومین به آنها خلعت دهند یعنی لباسی که به بدن خود معصوم رسیده و متبرک است وگرنه لباس تازه که شرافتی ندارد و از بدن معصوم خلع نشده تا خلعت محسوب شود. ♻️بزرگ منافقان در هنگام مرگ نیز چنین درخواستی از پیامبر کرد و پیامبر قَمیصش یعنی لباس تنش را داد. گفتند مگر نمی‌دانید که فلانی منافق است؟ فرمود می‌دانم و این هیچ سودی برایش ندارد اما با این کار هزار نفر مسلمان می‌شوند. این سیره پیامبر است لذا نمی‌شود در آیات قرآن بصورت مشخص نام منافقان و کفار بزرگ را بیاورد لذا این روایات بیان مصداق می‌کنند. 🔰طایفه دیگری از روایات که از حضرت امیر رسیده نشان میدهد که ترتیب جمع آوری سور با ترتیب کنونی قرآن متفاوت است نه اینکه در ظاهر متفاوت باشد. شاید حضرت در مصحف خود، سور را به ترتیب نزول جمع آوری کرده باشد.این به جایی آسیب نمی رساند. تفسیر حدیث دروزی، به ترتیب نزول است و خلاف شرع نیست. قرآن فعلی ابتدا سور مدنی را آورده و سپس مکی. ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
درس نامه جامع نگارش علمی مبتنی بر پاراگراف ـ محقق فر.pdf
5.95M
👆👆 ✅ درس نامه جامع نگارش علمی قسمت اول 👌ویژه پژوهشگران عزیز ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🔸پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: ألا لا يَمنَعَنَّ أحَدَكُم هَيبَةُ النّاسِ أن يَقولَ الحَقَّ إذا رَآهُ أن يَذَّكَّرَ بِعِظَمِ اللّهِ ، لا يُقَرِّبُ مِن أجَلٍ ولا يُبعِدُ مِن رِزقٍ . 🔹هان! مبادا ترس از مردم مانع از آن شود كه فردى از شما حق را ببيند و نگويد. [كه حق گويى ]نه اجلى را نزديك مى‌كند و نه روزيى را دور مى‌گرداند. 📚 كنز العمّال : ح ٥٥٧٠. ☑️ قال رسول اللّه صلى الله عليه و آله: في وَصيّته لأبي ذَرٍّ ـ : يا أبا ذَرٍّ ، إذا سُئلتَ عن عِلمٍ لا تَعلَمُهُ فَقُل : لا أعلَمُهُ تَنجُ مِن تَبِعَتِهِ ، ولا تُفْتِ بما لا عِلمَ لكَ بهِ تَنجُ مِن عَذابِ اللّه ِ يَومَ القِيامَةِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله می فرمایند: ـ در سفارش به ابوذر ـ فرمود : اى ابوذر! اگر درباره چيزى از تو سؤال شد كه نمى دانى ، بگو : نمى دانم، تا از پيامدهاى آن خلاص شوى و درباره آنچه نمى دانى فتوا مده، تا از عذاب خدا در روز قيامت نجات يابى . مكارم الأخلاق:2/364/2661. ✍ پيامبراکرم صلى‏ الله ‏عليه‏ و‏ آله : «بعضی از گناهان به وسیله نماز و صدقه هم آمرزیده نمی شوند. سوال شد یا رسول الله! پس چه چیز موجب آمرزش آن است؟ فرمود : جدیت و تلاش در طلب معیشت» 📚 مستدرك الوسائل ج‏۱۳ ص ۱۳ 🌹امام صادق سلام الله علیه فرمودند: «چرا رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را ناراحت میکنید؟ گفتند:چگونه ناراحتش میکنیم؟ فرمود:مگر نمی‌دانید که اعمال شما بر او عرضه می‌شود و اگر معصیت خدا را در آن ببیند موجب ناراحتی او می‌شود؟ آنگاه سفارش کرد:تلاش کنید رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را خوشحال کنید و موجبات ناراحتی او را فراهم نکنید.» ادب فنای مقربان جلد ۱ صفحه ۱۵۴ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
الگوی 13 سؤالی.pdf
126K
👆👆 📚 روش تهیه عنوان برای مقاله یا پایان‌نامه با الگوی ۱۳ سؤالی مؤلّف: حجةالإسلام و المسلمین دکتر حسن اسلام‌پور کریمی ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
✅ شرایط مناسب مطالعه 🔻برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی در حین مطالعه، دانستن علل آن ضروری است؛ تا بتوان با شناخت و اقدام به برطرف کردن آنها، مطالعۀ عمیق تر و ماندگار تری داشت. ✔️ برخی از علل خستگی و خواب آلودگی حین مطالعه عبارت است از: 1️⃣ نداشتن انگیزۀ کافی: یکی از قوی ترین محرّک ها برای فعالیت هایی مانند مطالعه، داشتن انگیزه است. اگر بدون هدف و انگیزه (مادی و معنوی) مطالعه کنیم؛ دچار بی حوصلگی، خستگی و در نهایت، خواب آلودگی خواهیم شد. 2️⃣ اشتغالات فکری زیاد: اگر در طول روز، بیش از ظرفیت و توان خود برنامه داشته باشیم، به طوری که زمان استراحت را نیز در بر گیرد، خسته خواهیم شد که این خستگی منجر به خواب آلودگی می شود. 3️⃣ نداشتن برنامۀ منظّم: افرادی که تحت برنامۀ درسی خاصّی (حوزه، دانشگاه، مدرسه و...) هستند، کمتر دچار خواب آلودگی حین مطالعه می شوند؛ امّا اگر بخواهیم بدون برنامه ریزی و نظم مطالعه کنیم؛ احتمالا خواب آلوده خواهیم شد. 🌀 ادامه دارد (إن شاء الله)... 📚 نسیم هدایت، ص222 ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
📌 تفاوت بر و احسان 💠 «لَيْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّوا وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَ الْمَغْرِبِ وَ لكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ...‏» (البقرة: 177) 🔸 «احسان» عمل نیکو و نیکی کردن است؛ اعمّ از اینکه کم باشد یا زیاد؛ 🔹 ولی «بِرّ» ناظر به گستردگی و فراگیری احسان است. 📌 بر 💠 «لَيْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّوا وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَ الْمَغْرِبِ وَ لكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ...‏» (البقرة: 177) 🔸 «بَرّ» یعنی خشکی و بیابان، آدم نیک؛ 🔹 «بِرّ» یعنی نیکی گسترده، مثل بیابان. 🔸 «بُرّ» یعنی گندم؛ چون گندم گسترده ترین نیاز بشر است. 📚 لغتنامۀ تفسیری، ص27 ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 | کلام ولایت 🔶 اجتماع علم و حلم با فضیلت ترین اجتماع است... 🔻 مقام معظم رهبری ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
تقویم های پژوهشی.pdf
3.79M
👆👆 📚 تقویم پژوهشی 👌 کاری از مدیر کانال ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
✅نرم افزار Dropbox چيست؟ 🔷 اين نرم افزار دستياري است كه به شما كمك مي كند اطلاعات و نتايج مطالعه خود را در محيطي امن ذخيره كنيد. 🔷 در هنگام نگارش پايان نامه ممكن است زحمات چندين ماهه شما بر اثر بي دقتي و مشكلاتي كه ممكن است براي كامپيوتر شما اتفاق بيافتد به هدر برود. با اين نرم افزار مي توانيد فايل هاي شخصي خود را ذخيره كنيد و از آنها محافظت كنيد .زيرا بدون داشتن نسخه پشتيبان از فايل هايتاتو صدمه ديدن ويندوز يا هاردتان تمامي زحماتتات به هدر خواهد رفت. نصب نرم افزار Dropbox يكي از مهم ترين كارهايي است كه براي نوشتن پايان نامه به آن نياز داريد. ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
اربعین در گذر زمان.pdf
346.8K
👆👆 📚 کتاب « در گذر زمان» 📖 تهیه و تدوین: یعقوب توکلی ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زمان رفت و برگشت برای زیارت امام‌حسین علیه‌السلام جزو عمر حساب نمی‌شود ‌‌ 🔹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شرح حدیثی از امام باقر و امام صادق (ع) درباره فضیلت زیارت امام حسین (ع): «وَ لا تُعَدُّ اَیّامُ زائِریهِ جائِیاً وَ راجِعاً مِن عُمُرِه این هم یکی؛ اگر خدای متعال مثلاً فرض کنید که ده هزار روز به شما عمر داده باشد، این چند روزی که در حال رفت و آمد به سمت قبر این بزرگوار هستید، جزو اینها حساب نمیشود؛ این اضافه‌ی بر آن تعداد روزهایی است که خدای متعال مقدّر کرده که عمر شما باشد؛ این جزو آنها نیست، از عمرتان حساب نمیشود؛ این اضافه است، سرریز عمر است.» جلسه درس خارج فقه ‌۹۸/۷/۱ ‌‌ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🔹قال رسول الله صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم: ✅ «انَّ الحسین مصباح الهدی و سفینةالنجاة» "همانا امام حسین علیه‌السلام چراغ هدایت و کشتی نجات است." این روایت معروف در منابع روایی این گونه آمده است: 🌹إِنَّهُ لَمَکْتُوبٌ عَلَى یَمِینِ عَرْشِ اللَّهِ مِصْبَاحٌ هَادٍ وَ سَفِینَةُ نَجَاة؛ ❤️در طرف راست عرش نوشته شده است: حسین چراغ هدایت و کشتى نجات است. . طبرسى، امین الاسلام فضل بن حسن، إعلام الورى، ص400، اسلامیه ، تهران ، چاپ سوم ، 1390 هـ ق . ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🔰مردم را به کتاب معتاد کنید! 🔴 توصیه رهبر انقلاب به کتابخوانی مردم ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
📌 دعبل و دزد قافله 🔸 دعبل خزاعى شاعر معروف اهل بیت (علیهم السلام) وقتى قصیده (مدارس آیات) را در محضر امام رضا(علیه السلام)خواند، حضرت پیراهنى را که در آن زیاد نماز خوانده بود را به همراه یکصد دینار طلا به او هدیه داد (هر دینار 18 نخود طلا است). دعبل، با یک قافله از خراسان به طرف قم حرکت کرد. 🔻در میان راه قوچان عده اى از دزدها سر راه قافله را گرفتند، دستهایشان را بستند و تمام اموال قافله را تصرف کردند و یکصد دینار طلاى دعبل را هم از او گرفتند و جلوى چشم صاحبان اموال، تمام اموال سرقت شده را میان خودشان تقسیم کردند. ✔️ یکى از دزدها که بالاى سر دعبل ایستاده بود، یکى از اشعار دعبل را با خود زمزمه مى کرد. دعبل با تعجب از آن دزد سؤال کرد: این شعر را چه کسى گفته است؟ دزد گفت: این شعر از شاعر اهل بیت ـ دعبل خزاعى ـ مى باشد. دعبل گفت: خوب، من همان دعبل خزاعى هستم که قصیده آیات را گفته است شخص دزد تا این را شنید فوراً به بالاى یک بلندى که رئیس دزدها در آنجا مشغول نماز بود رفت و به او گفت: یکى از اهل قافله مى گوید: من دعبل خزاعى هستم. رئیس دزدها آمد و گفت: تو دعبل خزاعى هستى. گفت: بله، گفت: اى دعبل! قصیده مدارس آیات را بخوان. دعبل قصیده را از اول تا آخر خواند بعد از این که براى رئیس دزدها ثابت شد که راست مى گوید و این دعبل خزاعى است، فوراً دستور داد که یکصد اشرفى دعبل را به او پس دادند و به خاطر دعبل، تمام اموال قافله را به آنها پس دادند... ⚠️ اگر رییس این دزدها اهل نماز نبود و به اهل بیت و به خصوص به حضرت امام رضا(علیه السلام) اعتقادى نداشت; چطور این همه طلا و اموال قافله را به صاحبانشان پس مى داد. بنابراین دزد نمازگزار هم بهتر از دزد بى نماز است. 📚 بحار الانوار، ج 49، ص 239 ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فیش جامع صفر.apk
10.58M
👆👆 📲 فیش جامع صَفَر برنامه کاربردی متناسب با ماه صفر 🔺فیش منبر 🔺فیش مرثیه 🔺فیش منبرهای کوتاه 🔺صوت سخنرانان کشوری 🔺متن منبر سخنرانان مشهور 🏴با محوریت مناسبتهای 👇 🔶اربعین حسینی 🔶شهادت پیامبر اکرم علیه السلام 🔶شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام 🔶شهادت امام رضا علیه السلام ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مستند حضرت رقیه سلام الله علیها 🔰 مستند ریحانه الحسین (علیهما السلام) ❇️ پژوهشی در تاریخ و مصائب حضرت رقیه بنت الحسین (علیهما السلام) 🔺آیت الله کورانی 🔺آیت الله طبسی 🔺استاد میرزامحمدی 🔺استاد بندانی نیشابوری 🔺و...... ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🍃 کلام بزرگان 🔸دنیای امروز دنیای پژوهش ها است؛اگر نهاد و تشکیلاتی بدون پژوهش باشد گرفتار خطا شده و بالندگی و پیشرفت خود را از دست داده و متوقف می شود 📌آیت الله العظمی مکارم، ۱۳۹۲/۱۰/۱ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🔸️نامه منتشر نشده مرحوم آیت الله ناصری به تولیت آستان قدس رضوی ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
جزوات دروس پژوهشی.zip
16.76M
👆👆 ✅جزوات پژوهشی برای دروس ۱.آشنایی با پژوهش ۲.پژوهش و حوزه ۳.مهارت روش نقد (نمونه یک) ۴.مهارت روش نقد (نمونه دو) ۵.اصول ویراستاری ۶.طرح‌نامه‌نویسی ۷.مهارت تدورین ۸.مهارت روش ترجمه ۹..مهارت کنفرانس ۱۰.پژوهش و حوزه (نمونه یک) ۱۱.پژوهش و حوزه (نمونه دو) ۱۲.پژوهش‌های میدانی ۱۳.نگارش علمی ۱۴.راه و رسم پایان‌نامه‌نویسی ۱۵.روش پایان‌نامه‌نویسی و تولید مقاله ۱۶.درست‌نویسی ۱۷.روش تحقیق اجتهادی ۱۸.کلیات تحقیق ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🔰 سعه صدر و بزرگواری خواجه نصیر 📌تبارنامه حوزه و روحانیت، عبدالرحیم اباذری، ص۱۰۲: به نقل از خواجه نصیر، عبدالوحید وفایی، ص۷۸ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مقدمه‌نویسی، چکیده‌نویسی و نتیجه‌گیری؛ جلسه 1⃣ از 2⃣ 👌حجةالإسلام و المسلمین دکتر حسین رضاییان 🕰مدت تقریبی ارائه: ۱۹ دقیقه ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقدمه‌نویسی، چکیده‌نویسی و نتیجه‌گیری؛ جلسه 2⃣ از 2⃣ 👌حجةالإسلام و المسلمین دکتر حسین رضاییان 🕰مدت تقریبی ارائه: ۱۷ دقیقه ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆