『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
نه اونو که میدونم میگم چه حیوانی بودد😭🎀
تو تیکتاک ازین استرایک ها داره، ی ااتیشه که اگر پیام ندیم میمیره 😭😭
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
اره بابا انا نیومد غذا بچه رو بده مرد 🤣🤣🤣
وای
نکنه دارید درمورد اون بازی که دو نفر باید یه حیوون رو بزرگ کنن حرف میزنید؟🙍🏻♀
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
وای بچه داری سخته هاااا! اول بهش فک کن 🤣🤣🤣
اه خیلی بد بود
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
انا حسین منم باید بیام حساب نیست😡💔
اصلا مگه میشه مهی نیاد؟! 😭😭
مهی سر راه دارم میرم پیش انا سوار شو بریم 😅😅
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
تو تیکتاک ازین استرایک ها داره، ی ااتیشه که اگر پیام ندیم میمیره 😭😭
عهه از اوناا یادش بخیر منم قبلا با دوست مجازیم داشتیم اسمش غلام چان بود بعد به خاطر اینکه نتا ملی شد مرد دوستمم دیلیت اکانت کرد😭