eitaa logo
خبرفوری سراسری
140 دنبال‌کننده
80هزار عکس
54.8هزار ویدیو
731 فایل
خبرفوری سراسری بی طرف ترین کانال خبری در ایتا آخرین خبرها همه خبرهاب داغ #سیاسی #فرهنگی#دفاعی #ورزشی #جنگی #اقتصادی شبانروز دراین کانال خبری منتشرمیشود مارا تبلیغ کنید #خبرفوری #اخبارفوری #شهیدسیدابراهیم_رئیسی مارا تبلیغ کنید https://eitaa.com/raaesi
مشاهده در ایتا
دانلود
17.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕎 فیلم کوتاهی از عزاداری یهودیان در کنار دیوار ندبه 🎬 یهود مدیا : 🇮🇷👉 @jewishmedia
17.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕎 فیلم کوتاهی از عزاداری یهودیان در کنار دیوار ندبه 🎬 یهود مدیا : 🇮🇷👉 @jewishmedia
🕎 نهم آو؛ تلخ‌ترین مناسبت تاریخ یهود 1️⃣ یهودیان در «عِرِو تیشعا به آو» (یعنی: روز قبل از نهم آو) قبل از غروب آفتاب، برای روزه‌گرفتن غذا می‌خورند. بسیاری از افراد پلو عدس و تخم مرغ می‌خورند، زیرا که این دو غذا نشان‌دهندهٔ سوگواری می‌باشند. 2️⃣ روز نهم ماه آو [تیشعا بِ آو] (سال‌روز ویرانی معابد اول و دوم بیت همیقداش) از ایام سوگواری و روزهٔ یهودیان است و رسم است که یهودیان در فاصلهٔ سه هفته (بین ۱۷ تموز تا ۹ آو)، از برگزاری مراسم شادی‌آور خودداری می‌کنند. 3️⃣ در روز نهم ماه عبری آو، معابد اول و دوم بیت همیقداش (بیت‌المقدس) با فاصلهٔ زمانی حدود ۴۹۰ سال ویران گشتند. خرابی معبد اول در ایام پادشاهی صدقیا در سال ۳۳۳۸ عبری (حدود ۴۲۰ قبل از میلاد) و خرابی معبد دوم در ایام ربّی یوحنان بن زکای در سال ۳۸۲۸ عبری (۷۰ میلادی) صورت گرفت. 4️⃣ این روز به‌عنوان مناسبت تاریخ یهود ثبت شده است. و یهودیان در چنین روزی روزه می‌گیرند و ضمن آن‌که از هرگونه لذت و شادی دست می‌کشند، با اجرای مراسم خاص و خواندن مرثیه‌های مذهبی، وقایع این روز را یادآوری می‌کنند. ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
💎 دانلود کتاب 📖 دانلود کتاب «تشکیلات فراماسونری در ایران» 📚 کتاب‌خانهٔ یهود: 🇮🇷👉 @jewishbook
تشکیلات فراماسونری در ایران.pdf
9.94M
💎 دانلود کتاب 📖 تشکیلات فراماسونری در ایران ✍ نویسنده: حسین میر 📝 در این کتاب می‌خوانیم: 👈 ضرورت شناخت فراماسونری / تاریخچهٔ فراماسونری / منابع فراماسونری / ادعا و عمل فراماسونری / سازمان فراماسونری / فراماسونری و صهیونیسم / کشور در سیطرهٔ فراماسون‌ها / فراماسون‌ها در دورهٔ انقلاب اسلامی / فرقهٔ جاسوسان / ترکیب اعضای فراماسونری 📚 کتاب‌خانهٔ یهود: 🇮🇷👉 @jewishbook
✡️ شام آخر، مسیح یا دیونیزوس؟ 1️⃣ در مراسم افتتاحیهٔ ، پس از انواع رقص‌های جنسی و نمایش انحرافات مختلف، شاهد مراسمی شبیه به مسیح هستیم؛ جایی که مردان و زنان در کنار مردان زن‌نما و زنان مردنما، شبیه به مراسم شام آخر مسیح، پشت میزی ایستاده‌اند. 2️⃣ این قسمت از مراسم برای مسیحیان بسیار توهین‌آمیز بود و باعث موضع‌گیری آنان شد. توماس جُلی کارگردان مراسم افتتاحیّه، اقتباس از شام آخر را رد کرد و گفت: 👈 قصد توهین نداشته‌ام و می‌خواستم با توجه به المپیک، مراسمی مشرکانه از را به تصویر بکشم و این مراسم به شام آخر مسیحیان ربطی ندارد. 3️⃣ وی مدّعی شد این میز را با اقتباس از نقاشی (The Feast Of The Gods) چیده و افرادی که حضور دارند همان خدایان باستانی هستند. (Apollo) با حلقهٔ نور، (Poseidon) با نیزهٔ سه‌سر، (Artemis) با ماه و خلاصه خدایان باستانی با اِلِمان‌های مخصوص به خود، توسط عده‌ای همجنس‌باز و فاسد، پشت میز ایستاده‌اند. 4️⃣ برگزارکنندگان مراسم، ابتدا توماس جُلی را تحت تأثیر شام آخر داوینچی دانستند، اما بعداً انکار کردند. به‌نظر می‌رسد هدف جلی از همان ابتدا ترسیم خدایان و توهین به مسیحیت، توأمان بوده است که بعداً به‌دلیل نظرات منفی مردم، از موضع خود در وهن مسیح، کوتاه آمده است. 5️⃣ پس از نشان دادن منحرفین پشت میز، ناگهان موجودی آبی‌رنگ جلوی جایگاهی که مسیح باید آن‌جا می‌بود قرار می‌گیرد. این مرد برهنه که به انگورهایش معروف است، به اعتراف توماس جلی، (Dionysus) است. این‌که چرا دیونیزوس یونانی باید جای مسیح قرار گیرد، ریشه در عقائد دارد. 6️⃣ در فرقه‌های قدیمی دیونیزوسی، مشرکینِ این فرقه‌ها عقیده داشتند مسیح واقعی، دیونیزوس است. در ، افرادی مثل پیکو دلا میراندولا و آگریپا (از کابالیست‌های مشهور و بسیار موثّر) دیونیزوس را شخصیّتی مقدّس می‌دانستند. 7️⃣ ، از احیاگران شیطان‌پرستی نوین، دیونیزوس را مسیح واقعی دانسته و طبق عقائد خرافی خود، مسیح را تحریف‌شدهٔ دیونیزوس می‌داند! کراولی حتی شعری راجع به دیونیزوس گفته و از وی با لحنی التماسی و دعاگونه، درخواست رقاصی و خوانندگی در مراسمی رازآمیز و معنوی کرده است. 8️⃣ در مراسم افتتاحیهٔ المپیک ۲۰۲۴، این آرزوی کراولی برآورده شده و دیونیزوس با ظاهر شدن به‌جای مسیح، شروع به رقاصی و شعر خواندن می‌کند! توماس جلی با تکیه بر عقائد شیطانی کراولی و دیگر ، دیونیزوس را جای مسیح می‌نشاند تا عقائد مشرکانهٔ خود را به رُخ عالَمیان بکشد؛ درحالی‌که قرار بود بی‌طرف باشد و قبلاً به همین بهانه حتی وجود عکس مسیح بر روی اسکی یک برزیلی ممنوع شده بود! ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ متن کامل یادداشت بسیار مهم و زیبای «المپیک؛ تحفه‌ای تقدیم به پیشگاه خدایان» را، که نقدی است بر مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴، در آدرس زیر بخوانید: 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-culture/23047 ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
💥 توضیحی دربارهٔ این 👆 ویدئو ✡ کتب تحریف‌شده توسط یهود، و تطبیق ایرانیان به قوم یأجوج و مأجوج! 1️⃣ پیشینۀ انگارۀ یأجوج و مأجوج در یهود 💥 ملاحظۀ نشان می‌دهد که «جوج» پادشاه سرزمینِ «مأجوج» در شمال سرزمین اسرائیل یعنی کنعان (فلسطین کنونی) است. این پادشاه به سرزمین اسرائیل - یعنی کنعان - هجوم می‌برد و بنی‌اسرائیل را مورد قتل و غارت قرار می‌دهد. آنگاه یَهُوَه نیز به یاریِ بنی‌اسرائیل می‌آید و جوج را به هلاکت می‌رساند. (نک: کتاب حزقیال، باب‌های ٣٨ و ٣٩) 2️⃣ پیشینۀ انگارۀ یأجوج و مأجوج در مسیحیت 💥 بعد در سخن از این است که «جوج» و «مأجوج» در چهار زاویۀ جهان هستند، لشگرگاه مقدسین و شهر محبوب را محاصره می‌کنند و بعد خدا آتشی از آسمان بر آنان فرومی‌ریزد و آنان را هلاک می‌کند (نک: کتاب مکاشفه، باب ٢٠، آیات ٧-١٠). ✍ چنان که ملاحظه می‌شود، قومی که طبق «عهد قدیم» در شمال اسرائیل استقرار داشت، در «عهد جدید» به قومی تبدیل می‌شود که در چهار گوشۀ جهان قرار دارند و نیز سرزمین اسرائیل مندرج در عهد عتیق به یک شهری کلی و نمادین به‌نام شهر محبوب مندرج در عهد جدید بدل می‌گردد. 3️⃣ تطبیق یأجوج و مأجوج بر مردم ایران از سوی رژیم صهیونیستی و مسیحیان اوانجلیست 💥 در حالی‌که پادشاه ایران در سال ۵٣٨ قبل از میلاد مصداق مسیح و منجی بنی‌اسرائیل شده بود، امروزه که ایران به ضدیّت با یهودیان صهیونیست برخاسته است، از سوی یهودیان و مسیحیان اوانجلیست، مصداق یأجوج و مأجوج معرفی می‌گردد! این در حالی‌است که ایران نه در شمال سرزمین اسرائیل و نه در چهار گوشهٔ جهان قرار ندارد!! ✍ تمام شخصیت‌ها و اقوامی که در داستان‌های آخرالزمانی یهودی و مسیحی ذکر شده‌اند، همگی همین تطوّرات معنایی را پیدا کرده‌اند؛ یعنی ابتدا اشخاص و اقوام و سرزمین‌های مشخصی هستند؛ اما بعد جنبۀ کلی و نمادین پیدا می‌کنند و آن‌گاه این اشخاص و اقوام و سرزمین‌های کلی و نمادین از سوی یهودیان هر چند وقت به اشخاص و اقوام و سرزمین‌های مورد نظر خودشان انطباق داده شده و مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند. ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ مدونا؛ نماد شورش‌فمینیسم علیه اخلاق 1⃣ اواخر دههٔ ۱۹۸۰، زمانی‌که اردوگاه سرمایه‌داری به سردمداری آمریکا در آستانهٔ غلبه بر رقیب سوسیالیست خود بود، در فضای سرمستیِ حاصل از پیروزیِ قریب‌الوقوع، در حوزهٔ اجتماعی و فرهنگی هم داشت تغییرات بنیادینی اتفاق می‌افتاد و طراحان پشت‌پرده به‌دنبال برای شورش و در برابر مسیحی در حوزهٔ فرهنگ و هنر بودند. 2⃣ غول‌های حاکم بر (به‌عنوان پایگاه اصلی تولید و ایدئولوژی مدرن) و را به سمت پرده‌دری‌های اخلاقی و طغیان در برابر اخلاقیات ریشه‌دار مسیحی هدایت کردند و برای این روند، نمادهایی هم تراشیدند. 3⃣ (Madonna)، آوازه‌خوان و رقصندهٔ لاتین‌تبار، تبدیل به نماد در برابر سنّت‌های اخلاقی و محدودیت‌های اخلاقی شد و موزیک‌ویدیوهای و سرشار از نمادهای او، دوران جدیدی را در موسیقی و به تبع آن آمریکایی رقم زد. 4⃣ متن اشعار، سناریوهای داستانیِ دقیقی که برای ویدیوهای این پدیدهٔ جدید نوشته می‌شد، همراه با کارگردانی فنّیِ بسیار ماهرانه و به‌روز، از دخترکی «معصوم» روایت می‌کرد که با ظاهری بی‌گناه، موهای کوتاه به سبک دختران دبیرستانی و کمی رمانتیک، به ناگهان به قالبی اروتیک، تحریک‌کننده و به‌شدت تغییر ماهیت می‌داد. 5⃣ مدونا تبدیل به یک نماد از شورش «دخترکان معصوم» در برابر اخلاقیات ریشه‌دار و هنجارهای پذیرفته‌شده و به یک الههٔ فتّانه و افسون‌گر و بی‌پروا به لحاظ جنسی و اخلاقی تبدیل شد. 6⃣ این روند در دههٔ ۱۹۹۰ با چهره‌هایی چون «بریتنی اسپیرز»، «کریستینا آگیلرا»، «جسیکا سیمپسون» و گروه‌هایی چون «اسپایس گرلز» ادامه یافت و در قرن بیست‌ویکم، چهره‌هایی چون «مایلی سایرس»، «ریحانا»، «تیلور سوئیفت» و «کیتی پری»، به نماد آن «دخترک معصوم» که در برابر اخلاق عصیان می‌کند، تبدیل شدند. 7⃣ گفتنی است که این طراحی شیطانی برای نمادپردازی «دختر نوجوان بی‌پروا» در فرهنگ پاپ آمریکایی اواخر دههٔ ۹۰ جریان‌ساز شد و به عنوان شناخته می‌شد. 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-corruption/prostitution/12455 ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ مدونا؛ نماد شورش‌فمینیسم علیه اخلاق 1⃣ اواخر دههٔ ۱۹۸۰، زمانی‌که اردوگاه سرمایه‌داری به سردمداری آمریکا در آستانهٔ غلبه بر رقیب سوسیالیست خود بود، در فضای سرمستیِ حاصل از پیروزیِ قریب‌الوقوع، در حوزهٔ اجتماعی و فرهنگی هم داشت تغییرات بنیادینی اتفاق می‌افتاد و طراحان پشت‌پرده به‌دنبال برای شورش و در برابر مسیحی در حوزهٔ فرهنگ و هنر بودند. 2⃣ غول‌های حاکم بر (به‌عنوان پایگاه اصلی تولید و ایدئولوژی مدرن) و را به سمت پرده‌دری‌های اخلاقی و طغیان در برابر اخلاقیات ریشه‌دار مسیحی هدایت کردند و برای این روند، نمادهایی هم تراشیدند. 3⃣ (Madonna)، آوازه‌خوان و رقصندهٔ لاتین‌تبار، تبدیل به نماد در برابر سنّت‌های اخلاقی و محدودیت‌های اخلاقی شد و موزیک‌ویدیوهای و سرشار از نمادهای او، دوران جدیدی را در موسیقی و به تبع آن آمریکایی رقم زد. 4⃣ متن اشعار، سناریوهای داستانیِ دقیقی که برای ویدیوهای این پدیدهٔ جدید نوشته می‌شد، همراه با کارگردانی فنّیِ بسیار ماهرانه و به‌روز، از دخترکی «معصوم» روایت می‌کرد که با ظاهری بی‌گناه، موهای کوتاه به سبک دختران دبیرستانی و کمی رمانتیک، به ناگهان به قالبی اروتیک، تحریک‌کننده و به‌شدت تغییر ماهیت می‌داد. 5⃣ مدونا تبدیل به یک نماد از شورش «دخترکان معصوم» در برابر اخلاقیات ریشه‌دار و هنجارهای پذیرفته‌شده و به یک الههٔ فتّانه و افسون‌گر و بی‌پروا به لحاظ جنسی و اخلاقی تبدیل شد. 6⃣ این روند در دههٔ ۱۹۹۰ با چهره‌هایی چون «بریتنی اسپیرز»، «کریستینا آگیلرا»، «جسیکا سیمپسون» و گروه‌هایی چون «اسپایس گرلز» ادامه یافت و در قرن بیست‌ویکم، چهره‌هایی چون «مایلی سایرس»، «ریحانا»، «تیلور سوئیفت» و «کیتی پری»، به نماد آن «دخترک معصوم» که در برابر اخلاق عصیان می‌کند، تبدیل شدند. 7⃣ گفتنی است که این طراحی شیطانی برای نمادپردازی «دختر نوجوان بی‌پروا» در فرهنگ پاپ آمریکایی اواخر دههٔ ۹۰ جریان‌ساز شد و به عنوان شناخته می‌شد. 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-corruption/prostitution/12455 ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter