خب خب
بسم الله الرحمن الرحیم
این هفته رو با نام و یاد خدا از ۱۰۸ دلار شروع میکنیم
ترامپ کمی شربت استامینوفن با طعم چاخان تجویز کرد، بازار نفت فقط کمی واکنش نشون داد ولی دارو اگر درمان نکنه بعد مدتی بازار مقاومت نشون میده.
این شد ۱
🚨#فوری | رئیس کمیسیون امنیت ملی به پیام ترامپ: مداخله آمریکاییها در تنگه هرمز به منزله نقض آتش بس خواهد بود
✍#انتشار_حداکثری_با_شما
𝗜𝗗 @radar_24 | رادار𝟮𝟰📡
رادار ۲۴📡
🚨#فوری | رئیس کمیسیون امنیت ملی به پیام ترامپ: مداخله آمریکاییها در تنگه هرمز به منزله نقض آتش بس خ
خب همین واکنش ایران، الان قیمت نفت رو غلغلک بده احتمالا
رادار ۲۴📡
مقامات آمریکایی میگویند: این پروژه به کشتیهای تحت پرچم آمریکا و سایر کشتیها خواهد گفت که مسیرهای
صادرات نفت کویت عملا به صفر نزدیک شده، بین عربستان و امارات اختلافات جدی هویدا شده؛ خودِ اماراتی ها از درون درگیر شده اند، قطر فقر قدرت راهبردی را با گوشت و پوست و استخوان خودش درک میکنه، و بحرینِ فلک زده مونده رویکردهای اماراتی را پی بگیره یا دنباله روی عربستان سعودی باشه😂. دیگ در دبی و ابوظبی و شارجه و راس الخیمه تنور اقتصاد داغ نیست؛ پروازهای بین المللی به شدت کاهش یافته، شناوری به خارج از خلیج فارس نفت نمیبرد و عملا اعراب با ادامه انسداد تنگه هرمز توسط ایران و محاصره ایران توسط آمریکا به تدریج بیچارگی را لمس میکنند؛ ادامه این روند مقاومت ملت و پایداری حاکمیت ایران را میطلبد، و شما شک نکنید ما از این مرحله هم در حالی عبور میکنیم که شاخ غول آمریکایی را از بُن خواهیم شکست!
𝗜𝗗 @radar_24 | رادار𝟮𝟰📡
خبر خروج امارات از اوپک رو خوندید
اوپک ۸۰ درصد نفت دنیا رو شامل میشه
ونزولا هم عضوشه، کلا بدون امارات ۱۱ کشور میشه چند تا کشور هم داخلشونه کمتر شنیدید مثل گابن و گینه استوایی.
دلیلی که محتمله اینه که امارات مبخواد بالاتر از مجوز اوپک نفت تزریق کنه.چون اوپک برای هر عضوش سهمی مقدر کرده برای فروش.
𝗜𝗗 @radar_24 | رادار𝟮𝟰📡
رادار ۲۴📡
خبر خروج امارات از اوپک رو خوندید اوپک ۸۰ درصد نفت دنیا رو شامل میشه ونزولا هم عضوشه، کلا بدون امارا
اینجوری میخواد برای اربابش آمریکا خوش رقصی کنه.
از همسایه شانس نیاوردیم