eitaa logo
قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها
5.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
135 فایل
۴ رکن جهاد تبیین از لسان مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی است (سه شنبه۱۲ مهر۱۴۰۱) قرارگاه_رفع_شبهات_وشناخت_فتنه_ها @rafeshobahatemajazi زیر نظر استاد امیرعلی حیدرِ امیری آیدی ادمین ارشد کانال و پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رهبر انقلاب: من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی امریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند. قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعوابرسرمسئله ی باحجاب وبدحجاب نیست،دعوابرسرازدنیارفتن یک دخترجوان نیست. دعوااینها نیست. خیلی ازاین کسانی که حجاب کاملی هم ندارند جزو هواداران جدی نظام جمهوری اسلامی هستند بحث سراینهانیست. سر استقلال و ایستادگی و تقویت واقتدارایران اسلامی است. "مقام معظم رهبری" 1401/7/11 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
5.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*بخش دیگری از بیانات شیوا و روشنگرانه استاد امیری* *در خصوص حجاب* # *جهاد- تبیین-ججاب- استاد امیری* 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانات *استاد امیری* در خصوص *حجاب* جهاد تبیین 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
🔴رسانه عبری:ایران مدعی شد، تیمی که قصد خرابکاری در تاسیسات هسته ای را داشت پس از آموزش در اسرائیل وارد و دستگیر شد ⏪سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه حدود یک ماه و نیم پیش گروهانی که قصد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای اصفهان را داشتند، پس از آموزش در اسرائیل وارد شده بودند که دستگیر شدند. به گفته وی، «رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاه های سازمان های تروریستی در شمال عراق، افرادی را انتخاب و به اسرائیل آورده و سپس آموزش های لازم را به آنها داده و از طریق آنها در داخل خاک ایران عملیات تروریستی انجام می دهد. این پایگاه ها در شمال عراق را نیز می توان پایگاه های رژیم صهیونیستی دانست 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ این ویدئو رو ببینید: قاضی خطاب به مهران مدیری: ۳۰ میلیارد رو پس بده 🔹‌ ️پاسخ مدیری ؟؟ 🔹‌ ببینید حتما😂😂 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
اظهارات منتسب به آیت الله اعرافی درباره شال و روسری 💭اخیرا متنی در فضای مجازی به نقل از مدیر حوزه‌های علمیه دست‌به‌دست می‌شود مبنی بر اینکه «اگر جلوی کسانی که شال و روسری بر میدارند و آتش می‌زنند گرفته نشود به سراغ عبا و عمامه نیز خواهند آمد». ◻️یکی از نزدیکان آیت الله اعرافی در این باره در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، این مطلب را تکذیب کرد و گفت: از وی در این زمینه جویا شدم و قویا تکذیب کرد که در هیچ جلسه و یا سخنرانی همچنین مطلبی را بیان نکرده است. امروز معاندین و ضد انقلاب که از اغتشاشات ناامید شده‌اند، برای غبارآلودکردن اوضاع، به جعل اخبار و انتشار مطالب دروغ روی آورده‌اند. 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
🔻آیندۀ اغتشاش در آینۀ جنگ روایت‌ها 🖋 مهدی جمشیدی ۱. فتنۀ اخیر، یکی از مصداق‌های برجستۀ «جنگ روایت‌ها» است و در درون خود، درس‌ها و عبرت‌های فراوانی در این باره دارد. در بازی روایتی، «مسائل غیرمرتبط» و «اجزای ناهمگون» به هم ربط داده می‌شوند و «شبکۀ پیچیده»‌ای از معادلات و مناسبات در میان متغیّرها طرّاحی می‌شود؛ به‌طوری‌که مخاطب از دستیابی به «شناخت اطمینان‌بخش»، بازمی‌ماند و نمی‌تواند خود و ذهن خود را این «فضای غالب» بیرون بکشد و مستقل و فارغ از جوّ ایجادشده، اندیشه‌ورزی کند. در این حال، وظیفۀ ما عبارت است از «واسازی روایت»، نه تسلیم‎‌شدن در برابر روایت. به‌بیان‌دیگر، اگر روایت نمی‌سازیم، نباید «روایت‌زده» شویم و در چهارچوب‌ها و قفس‌هایی تنفس کنیم که جریان معارض تولید کرده است. وظیفۀ ما، شکستن همین روایت‌ها و در واقع، کج‌روایت‌هاست. باید «ساختارشکنی ذهنی» کنیم و «گزینه‌های شناختیِ جدید»ی در اختیار افکار عمومی قرار بدهیم. ذهنیّت جمعی، همواره گرسنه است و محتاج تحلیل و تفسیر و روایت. باید برای او در مقابل هر واقعیّت، روایتی را ساخت و آن را توزیع کرد تا شاید در برابر روایت‌های معارض، تاب بیاورد و مردم را متقاعد سازد. ۲. به محض تحقّق واقعیّت، روایت‌هایی بر آن بار می‌شوند و به این ترتیب، جنگ روایت‌ها آغاز می‌گردد و بر اساس مضمون روایت‌ها، جبهه‌بندی صورت می‌گیرد. در این ماجرا، ما «روایت نخست» را از آنِ خود نکردیم و در انتظار نشستیم تا پس از شکل‌گیری روایت اوّل، «مواجهۀ واکنشی» با آن داشته باشیم. در این مواقع، کار زیادی از رویارویی واکنشی ساخته نیست و خواه‌ناخواه، فرصت‌ها و مزیّت‌هایی که در «مرحلۀ پیشاروایت» در اختیار ماست، از دست می‌روند یا ضعیف و رقیق می‌شوند. بنابراین مسأله عبارت از سرعت عمل در ساخته‌وپرداخته‌کردن «روایت اوّل». چنین روایتی، محتمل است که «غالب» نیز شود. روشن است که ذهن‌های خالی و آغشته‌نشده به کج‌روایت‌ها را بهتر و آسان‌تر می‌شود جذب کرد و همراه و همدل نگاه داشت، تا ذهن‌هایی که روایتی در بسترشان نشسته است و با آن انس گرفته‌اند. ۳. بازی روایتیِ جبهۀ دشمن، محدود به این مورد نخواهد بود، بلکه ما با «مجموعه»‌ای از کنش‌های روایتی و ضدّروایتی روبرو خواهیم بود که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و می‌خواهند اعصاب عمومی را بفرسایند و امید اجتماعی را بزدانید. این یک «خطّ ممّتد» است که متوقف نخواهد شد؛ چراکه دشمن زین‌پس، هیچ اقدامی را بدون «پیوست روایتی» به انجام نخواهد رساند و به‌خوبی دریافته که می‌تواند با ذهن جمعی، بازی کند. در این صورت، ما باید همواره نگران از دست رفتن «شناخت‌های پیشین» باشیم؛ «ساختارشکنی ذهنی»، به هیچ باوری رحم نمی‌کند و هدفی جز «بی‌ثبات‌سازیِ شناختی» ندارد. ذهن جمعی، دستخوش طوفان‌ها و تلاطم‌های متعدّد خواهد شد و بازی دشمن، به زمین برداشت‌ها و تفسیرها و درک‌ها تغییر یافته است. ازاین‌رو، نباید سرگرم «واقعیّت» و اصلاح آن شد و تصوّر کرد که ساماندهی به واقعیّت، شرط لازم و کافی است. واقعیّت، هرچه که باشد، چه بسامان و چه نابسمان، این «روایت» است که تعیین‌کننده است و نتیجۀ نبرد را مشخص می‌‌کند. «قدرت روایت» بر «قدرت واقعیّت»، پیشی گرفته و روایت به علّت تامّۀ تحوّلات اجتماعی تبدیل شده است. با این حال، ما همچنان این وضع تاریخیِ جدید را جدّی نگرفته و برای آن چاره‌سازی نکرده‌ایم. ۴. زمانی بود که با مواجهۀ امنیتی یا حضور مردمی، قصّه‌های تلخ، پایان می‌پذیرفت و فصل تازه آغاز می‌شد، اما اینک، قواعد بازی تغییر کرده است. باید به سراغ «ذهنیّت‌ها» رفت و «شناخت‌ها» و «معرفت‌ها» را دگرگون ساخت. ما هیچ گزینۀ دیگری در اختیار نداریم که بتواند در «بلندمدّت» و به‌طور «ریشه‌ای»، کارساز و راهگشا باشد؛ نه‌فقط ما بلکه این تقدیر کنونیِ همۀ جوامع است. جهان کنونی، چنین خصوصیّتی دارد و دشمن نیز بر اساس درکی که از این موقعیّت تاریخی یافته است، کنش‌های خویش را صورت‌بندی می‌کند. در این ماجرا نیز تلاش دشمن، معطوف به تثبیت روایتِ نخست خویش است؛ می‌خواهد ثبات کند که داوری ‌ابتدایی‌اش درست بود و هیچ‌یک از «توضیح‌های نظام جمهوری اسلامی»، معتبر و واقعی نیستند. گفته شد که این وضع انفعالی، برخاسته از تعلل ما در ساختن «روایت اوّل» است. حال که چنین شده، باید تمام توان خویش را صرف «گردآوری شواهد عینی» کنیم و «مراجع اجتماعی» را نیز به صحنۀ تأیید و همراهی فرابخوانیم تا این کج‌روایت، شکسته شود. در این جنگ ترکیبی، ما نیز باید «ترکیبی» و «چندلایه» عمل کنیم و متناظر با حملۀ شناختی و تهاجم روایتی، یک «جبهۀ روایت‌گر» بیافرینیم که «در لحظه» و «متقن» بگویند و بنویسند و به این واسطه، زمام و عنان «ذهن جمعی» را در اختیار خویش بگیرند. 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
634.2K
استاد امیری جهاد تبیین نگاهی به جنگ روسیه و اوکراین و فاصله انداختن اروپا از روسیه توسط آمریکا و روی آوردن آنها به آمریکا 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
1.07M
استاد امیری جهاد تبیین نگاهی به قضیه حجاب و خانم امینی و وسیله قرار دادن مرگ آن برای آشوب‌های اخیر 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi
342.4K
استاد امیری جهاد تبیین عدم تمکین واتساپ و.... خارجی به قوانین جمهوری اسلامی ایران و روی آوردن به پلتفرم‌های داخلی و شروع فعالیت ی دانش پژوهان در ایتا 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری https://eitaa.com/rafeshobahatemajazi