👈ما دوستدار علی هستیم، نه شیعه علی!
⛔️شیعه دروغ نمیگوید!
⛔️شیعه ریا نمیکند!
✅شیعه در کنارمحروم ومستضعف است!
✅شیعه جلوی ستم می ایستد و ⛔️نمیگوید من بیطرفم!
⛔️شیعه حرام نمیخورد!
پس نگویید ماشیعه هستیم، بگویید ما دوستدار اهل بیت هستیم.
🔸حسن رحیم پور ازغدی، گزیده ای از سخنرانی غدیر؛ حل المسائل بشریت
#شیعه #محب #اهل_بیت #مستضعف #محروم #ریا #ستم
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@rahimpoor_azghadi
هدایت شده از ش حسینی
جهاد حقیقی در عرصه مجازی،1.mp3
1.19M
#صوت کوتاه
🔷ساختار شکنی اولین کار در عرصه مجازی
🔷به محکمات حمله کن نه به متشابهات
🔶گزیده ای از سخنرانی جهاد حقیقی در عرصه مجازی
#ساختار #محکمات #متشابهات
@rahimpoor_azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 کلیپی بسیار زیبا از استاد رحیم پور
🔶 حکم قطعی اسلام در مورد مفسدین اقتصادی!
⏪⏪ حتما ببینید ! ⏩⏩
🔵 @rahimpoor_azghadi
🔷دید #استعمارگران نسبت به ما !
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@rahimpoor_azghadi
جهاد حقیقی در عرصه مجازی 2.mp3
1.31M
#صوت کوتاه
🔷چرا به فضای مجازی، مجازی گفته میشود؟
🔷ابعاد مسائل معمولا واقعی نیست!
🔷عوض کردن جای حق و باطل
🔶گزیده ای از سخنرانی جهاد حقیقی در عرصه مجازی
#مجازی #حق #باطل
@rahimpoor_azghadi
🔷آنچه فعالان رسانه ای باید در فضای مجازی رعایت کنند :
1⃣-تقویت بنیه نظری و تئوریک
یعنی در مورد مسائل قومی، نژادی، مسأله عشق، مسأله جنسیت و س.ک.س ، مسأله خانواده، مسأله روابط بین الملل، مسأله عدالت اقتصادی ، آزادی، حقوق بشر و انواع و اقسام مسائل، دیدگاه اسلامی صحیح کدام است؟ نه افراط و نه تفریط، باید مدام این جبهه تغذیه شود، این یک.
2⃣- تغذیه روحی
به لحاظ شخصیتی و روحی صلابت انقلابی باید پیدا کنی، باید بفهمی که این حق است و پای آن باید بایستی، اگر از قبل آماده نشوی، داخل خط، زیر آتش فضای مجازی، ممکن است دیگر دوام نیاوری!
3⃣- جبهه ای عمل کردن و منظم عمل کردن
یعنی یک طرح جامع داشته باشیم، چک کنیم فضای رسانه و فضای مجازی را،که آقا الان دارند از این محور حمله میکنند، این خاکریز ها باید تقویت شوند، چگونه تقویت شوند؟ اینگونه مثلا ، از آن خاکریز ما میتوانیم جلو برویم، سریع بروید جلو، آنجا آنها ضعیف شدند؛ باید مدام رصد بشود، و اگر از قبل آماده نشوی برای این قضایا بعد که رفتی وسط کار غرق می شوی، چه در حوزه سیاست چه سینما و چه اقتصاد و چه فضای مجازی، مثل شیرجه زدنی است که خودت را برای آن آماده نکرده ای.
🔷 زمان عملیات ها، رزمنده ها از شهرشان که راه می افتادند تا اهواز همه مثل هم بودند، از اهواز به سمت خط که میرفتند تفاوت ها کم کم خودش را نشان می داد، بعد که عملیات یک مرتبه شروع میشد، تیر بار دارد میزند، مسئول واحد میگوید به سمت تیر بار، آن سنگر را باید بزنی، یک مرتبه میدیدی وسط درگیری که داری خط را می شکنی، یکی کنارت تیر خورد به صورتش و افتاد ، یکی دستش قطع شد، یکی شکمش پاره شده و داد میزند! این لحظه بلند شدن، خیلی قدرت می خواهد، داری میبینی که گلوله ها به سر و صورت بچه ها میخورد و تو باید بلند بشوی! باید بلند شوی و چهل پنجاه متر بدوی طرف دشمن، اینجا نمیشود همان لحظه اراده کنی که قدرت در تو به وجود بیاید، با تلقین نیست، باید از قبل نیرویی در خودت ایجاد کرده باشی که این لحظه بتوانی بلند شوی! وگرنه نمی شود، دقیقا عین این قضیه در عرصه نبرد مجازی هم هست، با جهاد مجازی نمیشود ، جهاد حقیقی می خواهد، یعنی سوخت فکری غنی و قوی، کار تشکیلاتی و جمعی و شبکه بودن و هوای یکدیگر را داشتن، همدیگر را تشویق کنید، بعضی ها احساس میکنند تنها هستند در این صحنه، مثلا چهل سایت در مسائل هنری دارند کار میکنند، خوب به اینها خداقوتی بده ، تقویت کن، انتقاد مصلحانه کن، تشویق کن، از طرف دیگر میبینی در عرصه علوم انسانی گروهی دارند کار میکنند، حمایتش کن ، چرا رها میکنید همدیگر را ؟ دشمن یکی یکی دارد شکار می کند ،، ما سیصد تا هستیم کاری بکنید بشویم ششصد تا ، سال دیگر بشویم دوهزار و ششصد تا !
🔶گزیده ای از سخنرانی: جهاد حقیقی در عرصه مجازی
#مجازی #جهاد #جبهه #رسانه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@rahimpoor_azghadi
جهاد حقیقی در عرصه مجازی3.mp3
1.24M
#صوت کوتاه
🔷 منافع سرمایه داری در فضای مجازی
🔷 کنترل رفتارها باکنترل ذهن ها
🔷 مخلوط کردن ارزش ها و ضد ارزش ها
🔷 مغالطه شناسی
🔶گزیده ای از سخنرانی جهاد حقیقی در عرصه مجازی
@rahimpoor_azghadi
#متن
🔷 در عرصه رسانه از این دو کار خیلی پرهیز کنید!
ضالین و مغضوب علیهم، دو گروه هستند که نباید آنها با هم اشتباه کرد، اکثر بشریت و خود ماها ، جزو ضالین هستند یعنی کسی که راه افتاده است به سمت هدف، نمی خواهد گم شود، ولی گم شده است، یا کسی درست راه را به او نشان نداده یا خودش کوتاهی کرده است، مغضوب علیهم کسانی هستند که حق و باطل را می فهمند ولی لجبازی میکنند، یعنی دشمن، با اینها باید چطور مواجه شد؟ اول باید هدایت یافته بود، با ضالین چطور باید مواجه شد؟
در رسانه از این دو شکل افراط و تفریط خیلی باید پرهیز کنید :
یک : اشتباه گرفتن این دو با هم
دو : عدم انعطاف!
سه نفر نزد معصوم (ع) می آیند و یک سوال میکنند ولی امام سه گونه جواب میدهند! سوال میکنند قضیه چه بود که سه گونه جواب دادید؟ امام فرمود: چون اینها یک سوال نپرسیدند، بلکه در واقع سه تا سوال پرسیدند، ظاهرشان مثل هم بود، و این خیلی نکته دقیقی است در عرصه رسانه و تعلیم و تربیت،و این حرف امام خیلی مهم است، فرمودند: آن یکی منظورش چیز دیگری بود و این یکی چیز دیگری، نفر سوم هم اصلا سوال نداشت، مامور حکومت بود آمده بود برای کسب خبر، که ما به فلان سوال به چه کسی چه جوابی می دهیم و من این را گفتم که فریبش بدهم.
اینها یعنی هوشمندی یعنی به گونه ای سخن بگویی که مخاطب بفهمد و بپذیرد ، نه اینکه بگویی ما گفتیم و رفتیم !
🔶گزیده ای از سخنرانی جهاد حقیقی در عرصه مجازی
#افراط #تفریط #مخاطب #ضالین #امام
@rahimpoor_azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #ببینید
📌 بررسی زنجیرهی توطئه علیه ملت ایران و #عراق
⭕️ نگرانی اصلی دشمن، بالا رفتن پرچم اسلام در منطقه است.
📅 #استاد_رحیم_پور در جمع اساتید و دانشجویان عراق/تابستان۹۷
🆔 @rahimpoor_azghadi
#متن کوتاه
🔷صدور انقلاب در مکتب حسینی
#امام #حسین(ع) میفرمایند: خدایا تو میدانی من برای چند چیز #قیام نکردهام: برای قدرتطلبی قیام نکردهام، نه اینکه نمیخواهم حکومت تشکیل دهم، اما #حکومت برای من هدف نهایی نیست، بلکه وسیله است. سهم اضافی هم از دنیا برای خودم نمیخواهم. بلکه قیام کردم برای اینکه: معیارهای دین علنی بماند و خط و ناخط مشخص شود. مردم بفهمند اسلام درست کدام است و #اسلام قلاّبی کدام. قیام کردم برای اینکه اسلام را علنی کنیم در «بِلادَک»؛ یعنی در همهی سرزمینهای خداوند، یعنی در تمام کرهی زمین. اصلاً منطق صدور انقلاب در همین سخنان #سیدالشهدا است.
🔶 گزیده ای از سخنرانی همهی انقلابها به نام حسین(ع)
@rahimpoor_azghadi
#متن کوتاه
🔷منطق جهانی #اباعبدالله
استدلال سیدالشهدا فقط مخصوص آن روز #عراق نیست. با همین استدلال امروز باید در سطح جهان با #ظلم و #استکبار مبارزه کرد. اما منطق اباعبدالله چیست؟ امام #حسین (ع) وقتی با سپاه حرّ مواجه شدند، به نقل از پیامبر(ص) فرمودند: مردم! #رسول خدا فرمود اسلام بدون مبارزه و جهاد نداریم. اسلام بی تفاوت نداریم. اگر کسی بگوید من مسلمانم ولی ستمها و بیعدالتیها را در عالم نگاه میکنم و کاری نمیکنم، این شخص نه اینکه فقط مسئولیتش را انجام نداده، بلکه در کنار آن ظالم قرار می گیرد و در #ظلم او شریک است.
🔶 گزیده ای از سخنرانی همهی انقلابها به نام حسین(ع)
@rahimpoor_azghadi
⛔️حق ندارید بی تفاوت باشید!
امام حسین (ع) در خطبه ی منا به صراحت خطاب به نهصد تن از بزرگان و تابعین مؤثر و معتبر فرمودند:
اتفاقاتی که دارد می افتد، چیزهایی نیست که از چشم شما پنهان مانده باشد; چرا سکوت می کنید؟
شما حق ندارید بی تفاوت باشید; زیرا اکنون، یا من کلمه حق را می گویم که باید به من ملحق شوید و یا شعار باطل می دهم که باید مرا متقاعد کنید.
در هر صورت، سخنان مرا باید بشنوید و اگر ما را سزاوار حق حاکمیت و حق مقاومت و حق انقلاب و شورش در برابر اینان می دانید، بروید و مردم شهرهایتان را برای مبارزه، بسیج و به سمت ما فراخوان کنید تا به ما ملحق شوند.
#در_آستان_محرم
♻️حسن رحیم پور ازغدی، گزیده ای از سخنرانی *حسین (ع) از مستضعفان می گوید*
🔅🔅🔅🔅🔅🔅
@rahimpoor_azghadi
♻️جامعه شناسی کوفه ی سال 61 هجری
در سال 61 هجری، همه چیز به ظاهر درست و طبیعی بود و توده مردم و افکار عمومی، اوضاع را چندان غیرطبیعی نمی دیدند.
شهر، شهر اسلام بود و نبود.
مردم، مسلمان بودند و نبودند.
حکومت، دینی بود و نبود.
«بود»، به این معنا که در مجالس، حرف از دین و پیغمبر و قرآن بود؛ «نبود»، به این معنا که بیشتر احکام حکومتی اسلام و در رأس آن، اجرای عدالت اسلامی و اجرای بدون تبعیض حدود الهی و قوانین حکومتی، ترک شده بود.
در حاشیه همین شهر اسلامی بود که گردن حسین بن علی (ع) را زدند و دختران بنیانگذار و مؤسس مدینه دینی و جامعه اسلامی را بدون حجاب به زنجیر کشیدند.
⁉️مسئله شما و ما این است که چه شد شهر اسلامی، جامعه دینی و حکومت دینی تا این حد منحط شد؟
⁉️آیا فرهنگ کوفه سال 40 هجری یکباره به فرهنگ کوفه سال 61 هجری بدل شد؟
❇️ حسن رحیم پور ازغدی، گزیده ای از سخنرانی «با عقل در عاشورا»
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
@rahimpoor_azghadi
🏴کدام #عزاداری آری، کدام عزاداری نه؟
🔷 یک عده خیال می کنند امام #حسین (ع) #شهید شده تا ما #تاسوعا و #عاشورا عزاداری کنیم و ثواب ببریم، این را هدف عاشورا می دانند. در حالی که اصلاً این گونه نیست. هدف این است که نگذارید نام حسین (ع) و عاشورا و مظلومیت اهل بیت، #فرهنگ و شعارهایشان، #ولایت معنوی و #سیاسی شان، ولایت تعلیمی و تربیتی و معرفتی شان فراموش شود. اگر هدف از عزاداری این باشد، چنین عزاداری صحیح و سفارش شده است.
🔶گزیده ای از سخنرانی همه ی انقلاب ها به نام حسین(ع)
🆔 @rahimpoor_azghadi
❓حسین بن علی (ع) به دنبال چه نوع حکومت دینی بود؟
🔸حکومتی که حاکمش [علی (ع)] یکی از کارگزاران خودش را به جرم قوم و خویش بازی در حکومت، گوشمالی داد.
🔹حکومتی که با یکی از مسئولان خود که خانه ای اشرافی برای خود ساخت، برخورد کرد.
🔸حکومتی که وقتی مسئولان آن سهم اضافی از اموال عموم و بیت المال برای خود خواست، حضرت امیر (ع) او را پیش چشم مردم تحقیر کرد.
🔹حکومتی که وقتی حاکم بصره، در میهمانی سرمایه دارها شرکت کرد و بر سر سفره آنها نشست، او را به شدت توبیخ کرد.
🔸حکومتی که یکی از اصحاب درجه یک خود را که آدم صالح و شریفی بود، از قضاوت عزل کرد؛ برای آنکه صدایش را در جلسه دادگاه بلند کرده بود.
🔹حکومتی که اهل سازش و سستی نباشد.
🔸حکومتی که به زن اشرافی قریش و کنیز ایرانی او به یک اندازه از بیت المال سهم می دهد.
🔹حکومتی که در آن بشود حاکمان را نهی از منکر کرد.
🔸حکومتی که در آن، افرادی که کار بلد نیستند، شرعاً حرام و ممنوع باشد که قبول مسئولیت کنند.
👆این است حکومتی که حسین بن علی (ع) برای تشکیل آن شهید شد.
#در_آستان_محرم
❇️ حسن رحیم پور ازغدی، گزیده ای از سخنرانی «با عقل در عاشورا»
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @rahimpoor_azghadi