eitaa logo
تربیت و حکمرانی|مرتضی رجائی
1.2هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
720 ویدیو
44 فایل
🔰نویسنده حوزه #تربیت تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب (۵جلد)، قالب‌های برنامه‌سازی تربیتی (۵جلد)، تربیت با کتاب (۴جلد)، خلوت ناامن. 🔰دانش‌پژوه دکتری رشته #حکمرانی در مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی (ره) 🆔️ @rajaaei
مشاهده در ایتا
دانلود
💥 ترجمه کتاب «صنعت ویروس‌بازی» توسط انتشارات سروش از چاپ خارج شد و روانه بازار نشر گردید. 🌀 کتاب صنعت ویروس‌بازی که به قلم یک پزشک ماهر نوشته شده است با انگیزه‌ای مثال‌زدنی به ارزیابی و بررسی جریان غالب پزشکی، نخبگان شرکت‌سالار و نهادهای مالی قدرتمند دولتی می‌پردازد. این کتاب، حاصل یک دانش تخصصی و واکاوی دقیق مسایل جزیی است. من متون تخصصی استاندارد پزشکی را ویرایش می‌کنم و از این رو باید بگویم برای نوشتن چنین کتابی، چند دهه کار تحقیقاتی لازم است. (وولفگانگ ووفن Wolfgang Weuffen (متوفی 2013) پزشک و استاد میکروبیولوژی و بیماری‌های همه‌گیر عفونی) 🌀 کتاب صنعت ویروس‌بازی را می‌توان اولین اثری دانست که به افشای کامل خطاها، تقلب‌ها و اطلاعات عمومی غلطی پرداخته که نهادهای رسمی درباره بیماری‌های عفونی مشکوک یا غیرویروسی منتشر می‌کنند. (گوردون استوارت Gordon T. Stewart (متوفی 2016) پزشک و متخصص بهداشت عمومی و مشاور سابق سازمان بهداشت جهانی) 🌀 وقتی در یک ایستگاه بزرگ قطار ایستاده بودم چنان غرق خواندن این کتاب بودم که متوجه نشدم قطار درون‌شهری درست جلوی من ایستاد و سپس بدون اینکه سوارش شوم حرکت کرد. نویسندگان این کتاب کاملا درست می‌گویند که شکارچیان ویروس و رسانه‌ها تمایل دارند نظریات پزشکی بی‌پایه و اساس و اخبار هیجانی مبتنی بر اغراق و امید را به خورد مردم بدهند. به این بهانه، CDC آمریکا و RKI آلمان، بودجه‌های تحقیقاتی هنگفتی را از دولت می‌چاپند و شرکت‌های داروسازی از جمله شرکت روشه که سازنده داروی آنفلوانزا یعنی تامیفلو است سودهای کلانی به جیب می‌زنند. سیورت لورنزن، استاد جانورشناسی
شب جمعه، ، در حرم حضرت اباعبدالله دعاگوی همه دوستان این کانال خواهم بود. ان‌شاءالله ارباب به همین زودی دعوتتان کند و مشرف شوید.
این هم یک برای اعضای محترم کانال . چندان اهل عکس گرفتن نیستم، مخصوصاً در حرم‌های اهلبیت، و علی الخصوص در حرم سیدالشهدا؛ ولی این چند عکس را گرفتم و اینجا گذاشتم، تا بدونید که در این و در این مکان مقدس، به یاد شما و دعاگویتان بودم. (شب جمعه، ۸ مهر ۱۴۰۰) 🆔️ @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤲 یا الله، یا الله، عَجِّل فرجَ مولانا... دعای دسته جمعی زائران سیدالشهدا، تحت القبة. این همنوایی، بیش از نیم ساعت طول کشید. (شب جمعه، ۸ مهر ۱۴۰۰) 🆔️ @rajaaei_ir
امروز عصر که داشتیم از وارد کشور می‌شدیم، یکی از مأموران مستقر در پایانه مرزی که درجه‌دار هم بود (و البته من درجه‌اش را درست ندیدم)، بلندگوی دستی دست گرفته بود و داشت به زائران سیدالشهدا خوش‌آمد می‌گفت. نمی‌دونم چرا وسط خوش‌آمدگویی یه دفعه گفت: خوش‌آمدید زائران اباعبدالله، خدا لعنت کنه کسایی رو که دوست ندارن شما برید رو زیارت کنید! 🆔️ @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رجز خوانی بی‌نظیر تکاور نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران👌 حتما ببنید [ کانال جوانان انقلابی ] ☑️ @naslechaharome آن احمق ماجراجوی آذربایجانی یا این رجزخوانی‌ها را ندیده، یا جدی نگرفته است. امتحانش مجانی نیست و قطعاً هزینه سنگینی خواهد داشت؛ ولی اگر غلطی از کسی سر بزند، خواهند دید که این صلابت فقط در حرف نیست. 🆔️ @rajaaei_ir
تربیت و حکمرانی|مرتضی رجائی
همین دو شب پیش بود که بعد از نماز در صحن نشسته بودم و داشتم از تماشای شیدایی آن همه زائر لذت می‌بردم. راستی، چقدر زود دلم تنگ شده است. بود و ، و صحن پر از زائرهایی که دنبال جای دنجی بودند برای یا یا شاید هم . شاید از همه جا شلوغ‌تر، محوطه مقابل بود، که بالاسر مطهر به حساب می‌آید. احوال زائران نمازگزار و انواع مواجهه آن‌ها با دیگرانی که می‌خواستند در آن بخش از صحن جایی پیدا کنند و بخوانند، یک نوشته از را به یاد من آورد که برای یکی از فیلم‌هایش نوشته و خودش آن را خوانده است: "جنگ ما با شیطان از آغاز می‌گردد. محراب از ریشه «حرب» است؛ یعنی محراب نماز، ماست و با همان تكبیرةالاحرام نخستین، نمازگزار همه قدرت‌های ظاهری و مجازی را نفی می‌كند و به مبدأ همه قدرت‌ها، ذات ذوالجلال، متوجه می‌شود". با خطور این جملات به ذهنم، رفتارهای مختلف نمازگزاران برایم جلوه دیگری پیدا کرد: با این نگاه، آن‌ها که سفت سر جایشان چسبیده بودند و حاضر نمی‌شدند جایشان را به دیگران بدهند، رزمندگانی بودند که حاضر نمی‌شدند خودشان را در این ترک کنند؛ بیشتر آن‌ها که خسته شده بودند و می‌خواستند کمی استراحت کنند، همین‌طوری سنگرشان را رها نمی‌کردند و نمی‌رفتند، بلکه منتظر می‌نشستند تا یک تازه‌نفس داوطلب در جای آن‌ها بشود؛ از این منظر، وقتی داوطلبان بیش از یک نفر باشند، طبیعی است که نمازگزاران اهل دقت جایگزینشان را خودشان انتخاب کنند و به کسی که به نظرشان برای حضور در این سنگر آماده‌تر است، اشاره کنند که بیاید و سر جایشان بنشیند. وقتی نگاهی به این انداختم، دیدم آمد و شدهایی هست، ولی هیچ‌گاه صحنه از رزمندگان خالی نمی‌شود؛ حتی وقتی کسی قبل از رسیدن یک داوطلب می‌رود، چیزی نمی‌گذرد که کسی می‌آید و جای خالی‌اش را پر می‌کند. پ‌ن: عکس مربوط به شب جمعه هشتم مهر ۱۴۰۰، در محوطه مقابل باب الرأس در صحن حرم سیدالشهداست. 🆔️ @rajaaei_ir