از غم هایم نپرس؛ چای بریز و کنارم بنشین. اگر بعد از نوشیدن چای هنوز آثار غم در چهره ام نمایان بود، آنگاه نگرانم باش.
متنفرم از وقتایی که میخوام با دوستم برم بیرون و شرایط میپیچه و نمیتونم برم.
https://eitaa.com/randooom/16749
پیچوندی دوباره دوستتو؟🤣🥰
-
نه خجسته ها این سری خودم پیشنهاد داده بودم بریم😭
وقتی خودم پیشنهاد بیرون رفتن میدم اسکلم بپیچونم؟
https://eitaa.com/randooom/16747
چایی؟
چایی؟؟
چایییی؟؟؟
-
لعنت به زندگی.
حالا شیرکاکائو هم بود اوکیه
یه دنیای رندوم؛☫🏴
زکی حاضر شو دارم میام بدزدمت - رسیدی زنگ بزن
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
وقتی میخوای به کسی که دوسش داری شب بخیر بگی چی میگی؟
-
اگر دیگه خیلی خیلی دوسش داشته باشم بهش میگم "دهَمَت به شب امانت، دَمِ صبح پَسِت بگیرم"